چرخ به چرخ فوق العاده همیلتون و فتل در فرمول3 2005

فرمول یک ایرانلوییس همیلتون و سباستین فتل یک رقابت دیرینه ای را باهم در مسابقات چرخ باز دارند و این فقط به دوران های مختلف فرمول یکی که این افراد در آن حضور داشتند نمی شود، در ویدیو زیر رقابت فوق العاده این دو نفر را در مسابقه فرمول3 سال 2005 را می بینید که بی مهابا باهم مسابقه می دهند و نبرد چرخ به چرخ خارق العاده ای را نشان می دهند.

امیدواریم که از دیدن این ویدیو لذت ببرید:

 

گزارشگر این مسابقه فرمول3 چقدر خوب توانست آینده را پیش بینی کند:

ستاره بعدی آلمان در برابر ستاره بعدی بریتانیا!

هر دوی این قهرمان ها چند سال به بعد به فرمول یک وارد شدند و قهرمانی های جهان متعددی را کسب کردند و هنوز هم دست از رقابت کردن باهم و دیگران نکشیدند. به واقع آنها ستاره های بعدی این ورزش شدند.

  دانلود فایل ویدیویی

درباره نویسنده

اشتوتگارت یا مودنا فرقی نداره ،اکستازیمون یکیه. Box Box Box

مطالب مرتبط

راهنما؛ برای گزارش دیدگاه خلاف قوانین، با محتوای "#گزارش" به آن پاسخ دهید.

50 دیدگاه

  1. itg

    7

    7

    احتمالا ماشین برتر همیلتون بوده
    والا آق فتل راننده بهتریه

    • Sohrab

      4

      7

      فتل به خاطر
      1.احساسی بودن
      2.نداشتن حمایت رسانه ای
      3.نداشتن ماشین مطابق سبکش 100 درصد و درخواست نکردنش برای توسعه چنین ماشینی از تیمی مثل فراری که فقط 2017 بود خرابی ها قهرمانی رو ازش گرفت خصوصا سنگاپور کیمی توی اون ریس میاد یک استارت عجیب میزنه
      دو قهرمانی رو باختش
      اشتباهات تیم هم که کامل واضحه

    • ALO

      6

      0

      عجب چیزی بود
      فتل هم گویا از کودکی تو آکادمی ردبول بوده

  2. Silver Arrows

    9

    1

    چه رقابت جذابی! انگار که این دو نفر از ابتدا رقیب هم آفریده شدن.
    ویدئو خیلی خوبی بود. ممنون

  3. Ali🦁3

    2

    11

    چرخ به چرخ فقط مکس و لوئیز گرندپری برزیل

    • Mohammad44

      9

      4

      خداییش شما به اون میگی چرخ به چرخ؟؟؟؟؟؟
      سبقت از لوییس با باتری خالی و ماشین برتر مثل اینکه خیلی به شما چسبیده
      ماشین برتر به گواه پیچ آخر و گسلی و لوییس و مسابقه درگ از بیرون پیچ
      حالا حدس بزن برنده کی بود؟ آفرین گسلی

      • Hassan Mohebbi

        4

        5

        دوست عزیزم محمد جان، باله جلو لوئیس شکسته بود و از نظر ایرودینامیکی اون ماشین دیگه ماشین اولیه نبود. چرا تو شروع مجددها بعد سیفتی کار نمیگید که به چه سرعتی از فراریا فاصله باز میکردند؟؟؟ اگه ماشین ردبول ماشین قوی بود که دیگه لوئیس به البون نمیرسید که بعدش تو سبقت بزنه بهش؟؟؟
        بعدش همه میدونن مرسدس بهترین بالانس رو داره یعنی هم تو کفی و هم تو پیچ‌ها بهترین عملکرد رو داره!! وگرنه بعد از برخورد با البون فاصله بین لوئیس و گسلی بیش از ۴ ثانیه بود که تو دو دور بهش رسید. و تو اون پیچ اخر هم اگه لوئیس باله جلوش سالم بود بیا قول بهت بدم ورود و خروج پیچ بهتری میگرفت و ازش عبور میکرد.
        اونجا هم که میگید باتری خالی، باید به شما گفت مگه شماها نمیگید لوئیس باهوشه پس چرا اونجا تمام باتریش رو خلاص کرد؟؟؟ بعدشم این رادیوهای لوئیس هم زیاد نمیشه بهش استناد کرد چون لوئیس میگه صندلیم شکسته، لاستیکام تموم شده و همون دور فستسلپ و رکورد پیست رو باهم میزنه پس میشه گفت باتری خالی هم یه بلوف بوده که تقصیر رو بندازه بر روی تیم و خودش رو از تمام اتفاقات مبرا کنه!!! وگرنه کدوم راننده‌ای موقع سبقت تیم بهش میگه حالا باتری خالیه یا حالا باتریت پره؟!! این مثل این میمونه که سر پیچ بهش بگن حالا ترمز کن حالا پات رو بگذار رو گاز!!! یا الان تو دی ار اسی هستی حالا باید دی ار اس رو باز کنی!!!
        بیا قول بهت بدم تو مسابقه برزیل اگه ماشین ردبول ضعیفتر نبود قوی‌تر هم نبود. لوئیس وقتی تو سیفتی کار نیومد لاستیکاش رو عوض کنه شانس برد رو از دست داد.
        خودتون میگید و میدونید مرسدس ۲۰۱۹ یه غولی بوده بعد چطور تو یه مسابقه میشه موش.
        ببین خیلی جالبه. یه مسابقه لوئیس باخته میگید ردبول غول بود حالا اگه شش سال پشت سرهم همه مسابقات رو ردبول یا فراری درو میکردن دیگه چی میگفتین و چی کار میکردن؟؟؟ ?? بعد میان درس اخلاق به فن‌های دیگه میدید ??? یه مسابقه طاقت باخت رو ندارید اونم فقط یه مسابقه و میندازید گردن ماشین ???
        اره ماشین مرسدس تو برزیل از ماشین تورو رسو گسلی هم ضعیفتر بود فقط نمیدونم چطور تو خط یک استارت بود و تو نصف مسابقه اون جلوها بود؟؟؟ ??? اقا من دیگه رَد دادم ???

      • Mohammad44

        4

        3

        آقای محبی اول اینکه بال لوییس شکسته بود درست ولی اون ماشین هم توروروسو بود نه ردبول
        دوم اینکه گسلی از بیرون پیچید
        سوم اینکه درسته نمی شه به رادیو های لوییس اعتماد کرد ولی اون رادیو قطعا درست بوده فقط کافیه یه با دیگه اون رادیو رو گوش کنید و بشنوید که لوییس چه قدر عصبانی بود
        چهارم اینکه بوتاس از سوم و لوییس از چهارم استارت زده
        پنجم اینکه من دوباره دیدم برخورد رو و همیلتون تو برخورد مثل آلبون ضرر نکرد و فقط گسلی ازش رد شد که اواخر دور 70 بود و فاصله اش حتی به بالای یه ثانیه هم نرسید و حدود 0.7 الی 0.8 ثانیه بود که اونو حفظ کرد
        ششم اینکه در قدرت فراری تو اون مسابقه همین بس که بعد از سیفتی کار اول آلبون از جفتشون رد شد و تو دی ار اس لوییس قرار گرفت البته لاستیک البون مثل شارل نو بود
        هفتم اینکه لوییس به آلبون رسید چون لاستیکاش تقریبا 10 دور نوتر بود(لوییس تو سیفتی کار دوم رفت پیت)
        هشتم اینکه همه میدونن مرسدس 2019 عالی و بی نقص بود ولی تو چند تا مسابقه مثل همین برزیل و اتریش بد بود المان هم تا حدودی که اشتباه لوییس مزید بر علت شد(بیشتر تمرکزشون رو جشن 125 سالگی بود طبق مصاحبه توتو)

    • ....

      6

      6

      یا حتی مکزیک ۲۰۱۹

      • Ali🦁3

        7

        6

        امین
        آلمان 2019فقط و بس ماندگار شد..

  4. ....

    5

    6

    به به چه سوئیچ بک هایی
    البته به قول itg الان باز یه عده میان میگن همیلتون سریع ترین ماشین پیست رو داشته و ب خاطر استعدادپایین تو استارت رفته سوم و کل‌مسابقه پشت فتل بوده

    • mahdi arabi

      7

      6

      از 20 تا مسابقه اون فصل فرمول 3 اروپا 16 تاشو همیلتون و اون دوتا هم تیمی هاش با اون ماشین بردن
      البته بیشتر این 16 تا برا همیلتونه که فک کنم 12 تا باشه

      ولی در کل چیزی از برتر بودن ماشین اون فصل همیلتون و هم تیمی هاش کم نمیکنه اگه ناراحت نمیشی ???

      ولی چیزی که راجب این ویدئو برام جذابه رقابت دوتا قهرمان جهان تو رده های پائینه
      به جا کل کل بیخود از ویدئو لذت ببریم
      اگه سبقت لوئیس قشنگه ، دفاع سب با ماشین ضعیف تر حدود هفت هشت دور هم قشنگه

    • |ZXE-LECLERC16|

      4

      5

      در مورد اینا صحبت نکنین چون ون در گارد که مسابقه رو برد و جلوی 10 تا قهرمانی جهان تموم کرد آخرش 2013 کاترهام بود!

      • H.farahani

        7

        0

        ون در گارد ریس رو نبرد با اینکه پول پوزیشن هم داشت.همیلتون سبقت میگره ازش.چند ثانیه هم فاصله باز میکنه.

      • Akbar (Ghasemi)

        4

        0

        اقا وندگارد اون فصل ریسی رو نبرد این کل ریس نبود که!

      • |ZXE-LECLERC16|

        3

        1

        اوه،بله درسته،کلا این قدر اعصابم از ثبت نام نشدن تو f1 fantasy خورد بود که اصلا حواسم نبود چی دارم می نویسم!
        گر چه که اون موقع اصلا من منفی یک سالم بود 🙂 🙂 🙂 🙂

    • Shitil

      2

      4

      علی جان یه سوال دارم!
      تو فرمول یک، همیلتون تو پیست بارونی برد داشته و اگه بوده کدوم مسابقات؟

      • Mohammad44

        7

        3

        بله خیلی زیاد مثلا برزیل 2016

      • Ahmadreza

        6

        0

        یه سوال همیلتون و فتل قهرمانی فرمول ۲ یا فرمول ۳ دارن

      • Ali🦁3

        2

        7

        Shitil
        برو از گوگل سوال کن آمار کامل بهت میده?

      • Mohammad44

        5

        4

        باز خوبه لوییس تو دوران حرفه ایش چند تا مسابقه بد داده که شماها خودتونو باهاش خالی کنید وگرنه معلوم نبود چی میشد
        اگه بخوایم شیرین کاریای مکس رو لیست کنیم که دیگه هیچی

      • Ali🦁3

        2

        7

        لوئیس تو مسابقه بارونی 2016برزیل کار شاخی نکرد برین از آنبوردش نگاه کنید این مکس بود که دو بار از رده های آخر با کلی سبقت امد جز 3نفر اول و بهترین سیو قرن داشت…
        برین کلاهتون بندازین بالا که تا قبل قوانین سال2022 مرسدس دولتی ماشینش تونست لوئیس را چندین سال متوالی قهرمان کنه شاهکاری یا جنگی نکردن..اینم از خوش شانسی

    • Sohrab

      1

      3

      نکنه فکر میکنی همیلتون سریعترین ماشین رو پیست نداشته ؟
      ولی amin جان فکر کنم موافق باشی حتی اگه یک فصل هم شده ماشین فراری و مرسدس برابر باشه فتل و لوییس در تمام فصل رقابت چرخ به چرخ داشته باشن

    • Akbar (Ghasemi)

      5

      1

      خب وقتی نمیدونی و نظر میدی همین میشه

      همینقدر بدون سوتیل که هم تیمی همیلتون بود دوم شد و سب پنجم

      اما سب رو ستاره اینده المان میدونستن چون نسبت به ماشین میسنجیدنش

  5. امید نورمحمدی

    2

    7

    خیلی زیاد مثلا یدونه؟! بردهایی که خودش بر اسا تواناییهای خودش گرفته هم مهمه. مثلا امسال هوکنهایم اگر تصادفها و برخوردها اتفاق نمیوفتاد احتمال سکوی سب نزدیک به صفر بود و هوکنهایم سال قبل هم اگر اشتباه سب نبود و پنالتی همیلتون برای رد شدن از خط پیت لین بهش داده میشد بازهم نتیجه چیز دیگری بود.

    • Mohammad44

      5

      4

      ببخشید بنده نمی دونستم تو بارون ماشین بهتر مهمتر از مهارت راننده است دیگه این یکی بحث مرسدس نیست بگید فقط ماشینه و لوییسم کشک. به گواه خیلی از کارشناس هایی که قبول دارید لوییس تو بارون از بهتریناست به قول خودتون به حرف شما دو سه تا کاربر که نیست!!!!!!!!!!!
      یه دونه مثال زدم چون بقیه رو به خاطر ندارم

    • Alireza Mercedes F1

      7

      3

      Japan 2014

      Great Britain 2015

      United States 2015

      Monaco 2016

      Great Britain 2016

      Brazil 2016

      China 2017

      Singapore 2017

      Germany 2018

      دوست عزیز این هم از 9تای آخرش 🙂
      و در کل 16تا برده
      رکورد هم دست مایکل شوماخر هستش با 19تا
      اینها اصطلاحا rain affected races هستند
      لوییس فراتر از این حرفها هستش 🙂

      • Alireza Mercedes F1

        7

        3

        اگر هم مسابقه هایی که با تایر full wet شروع شدند رو درنظر بگیریم که همیلتون سلطان مسابقه بارونی حساب میشه

        11 Hamilton

        5 Senna

        4 M.Schumacher

        4 Button

        3 Alonso

        2 Vettel

        1 Jenson

      • Saeed

        2

        5

        واقعا مسابقه ای مث آمریکا 15 رو چ حسابی مهارت بارونی حساب میکنی؟؟

        اولای اون مسابقه ک پیست خیس بود کویات و ریکاردو با گاری اون سال ردبول اینقدر جلو افتادن که حاجی رو دیگه توی رادارشون نداشتند

        یا موناکو 2016
        بازم دنیل ریکاردو تو مقطع بارونی ریس کلی فاصله باز کرد ولی بخاطر پیت ده دوازده ثانیه ای ردبول و بلاک لوییس ک جریمه هم نشد بخاطرش برنده شد

        ولی اگ نبوغ تو مسابقه بارونی دوس داری گزینه های خیلی زیادی هست
        نوربرگرینگ و چین 2007
        مونزا و برزیل 2008
        چین 2009
        آلمان 2019
        و….

      • Alireza Mercedes F1

        2

        1

        چه‌قدر جالب :))
        همه ریس‌های بارونی با نبوغ برای همه جز لوییس
        ولی لذتش اونجاست که تو یکی از همین مثال‌های فوق نبوغ‌انگیزتون لوییس قهرمان شده :))
        حاشیه نریم
        دوست عزیز خودتون جواب حرف خودتون رو دادید
        اگر بنا به ریس‌های شروع کاملا بارونی باشه لوییس از جفت رفقای آلمانی‌تون روی هم بیشتر (حدود دو برابر) برده طبق آماری که در کامنت دومم دادم
        نکته بعدی این که من دقیقا ذکر کردم که اون آمار ریس‌های rain-affected هست…آمار خود فرمول یک، چه کل ریس چه چند دور بارونی…
        بهتره بپذیریم که لوییس جزو بهترین راننده‌های تاریخ هست و چه بسا جزو ۳راننده برتر تاریخ…چه در پیست خیس چه خشک 🙂

        یه آمار دیگه هست که احتمال نسبت برد بارونی به تعداد برد خشک بود که جنسن باتن با اختلاف‌ اول بود و بعدش سنا فقید و بعدم کلی راننده دیگه
        تو این رده بندی لوییس و شوماخر نسبتشون بالای ۱ بود اما لوییس بالاتر بود (چون این ۲ اسطوره تعداد برد خیلی بالایی دارند این نسبت براشون به هم ریخته ?)
        این هم متن همون مقاله که در سایت وجود داره:
        “ فرناندو آلونسو و سباستین فتل نیز هر کدام به ترتیب با ثبت ضریب رکورد 0.75 و 0.5 در جایگاه هایی نه چندان جالب جای گرفتند. این رده بندی متعلق به سال 2014 می باشد و هنوز پس از این هیچ رده بندی و مقایسه دقیق و معتبری منتشر نشده است. (البته به نام این رده بندی هم دقت کنید:

        “نسبت احتمال برد در مسابقات بارانی به مسابقات خشک، بالای 1 یعنی راننده مورد نظر احتمال برد بیشتری در مسابقات بارانی نسبت به مسابقات خشک دارد و پایین 1 یعنی در مسابقات خشک احتمال بیشتری برای بردن در مسابقه بارانی دارد””

        ببینید کُنه حرف من اینه که همه این عزیزان چه لوییس چه فتل چه شوماخر قهرمان‌های اسطوره‌ای تاریخ هستند و همه یک سری نقاط به شدت قوی و یک سری مسابقه‌های بد و تاریک دارند…الان آلن پراست که همه موافقند که بی‌نظیر بوده تو مسابقه‌های بارونی عملکرد مطلوب پیوسته‌ای نداشته، اما همچنان جزو اساطیر حساب میشه…
        پس بهتره جای بستن چشم‌هاتون روی توانایی راننده‌های دیگه، یکم با دید باز و بدون تعصب شدید، چند ریس معدود بد یک راننده رو نبینید، کل افق رو ببینید…

  6. Ali.M

    6

    1

    نکته جالبش واسم این جا بود که گزارشگر یه جا میگه ستاره ی درخشان آینده ی آلمان مقابل ستاره درخشان آینده ی بریتانیا ، چه ستاره ها و استعداد هایی که به خاطر وضع مملکتمون تلف میشن…

  7. Mohammad44

    5

    3

    آمارشم میدم مشاهده کنید
    ژاپن 2014
    بریتانیا 2015
    موناکو 2016
    بریتانیا 2016
    برزیل 2016
    چین 2017
    سنگاپور 2017
    آلمان 2018
    منبع هم اکانت توییتر فرمول 1
    البته این نکته هم ذکر کنم که تو یه سری از این مسابقات با کنار رفتن پیشتاز برنده شده چیزی که تو بارون طبیعیه
    یا حق جناب نور محمدی گرامی

    • mahdi arabi

      4

      4

      چین 2017؟؟
      مسابقه جمعا سه دور هم بارونی نبود ??

      • Saeed

        2

        4

        همون ریس رو هم ب لطف تصادف جیوو و اومدن سیفتی کار برنده شد

        مهدی بزار فک کنن ما هیچی نمیدونیم
        هیچیم ندیدیم
        اون دوتا اسپین ماشین نقره ایه تو چین 2009 رو هم ندیدیم و یادمون نیست :))))))))))))

      • Alireza Mercedes F1

        2

        0

        میشه لیست بلندبالای ریس‌های full wet فتل عزیز که برنده شده رو هم شما به ما بگید که همه‌چی رو میدونید؟

      • mahdi arabi

        2

        2

        Mercedes F1
        دوست عزیز
        همون پول پوزیشن و برد مسابقه با توروروسو تو مونزا برا اثبات توانایی های سب باید کافی باشه

        حالا اگه اونم راضیت نکرده و قانع نشدی اولین برد ردبول تو فرمول یک هم توسط سب و تو بارون بوده( چین 2009)

        سب شاید تو بارون زیاد نبرده باشه ولی ریس های خوب تو بارون زیاد داشته
        همین آلمان 2019
        سوزوکا 2014
        کره 2010

      • Alireza Mercedes F1

        2

        1

        مهدی عزیز من اصلا منکر توانایی‌ها و مسابقه‌های جذاب و خوب فتل نیستم، من بعد لوییس اصلا فتل رو بیشتر از رانندگان دیگه گرید فعلی دوست دارم…اصلا جدیدا انقدر مسابقه‌های گذشته و کلیپ و داستان از خیلی راننده‌ها دیدم که به خیلی‌هاشون علاقه‌مند شدم و دیدن مسابقات برام جذاب‌تر هم شده…

        بله فتل هم مسابقه‌های خیلی خوب و دیدنی‌ای داشته، اون حرف من علتش این بود که جوری گفته میشه لوییس شانس داره و خودش کاری نکرده انگار توانایی نداره اصلا…اتفاقا تو ریس بارونی که توانایی راننده از ماشین و شانس تاثیرش بیشتره…احتمال اشتباه راننده از همه شانس‌ها تاثیرش بیشتره…
        من فقط میگم به کارها و توانایی‌های همه راننده‌ها احترام بذاریم، این ۲۰راننده فعلی همه جزو ۳۰راننده برتر حال حاضر هستند (اون ۱۰تا اضافه به خاطر تاثیر پول و اسپانسرینگ و جبر جغرافیایی و … گفتم)…
        حالا لوییس با این همه آمار و رکورد و مسابقه‌های فوق قوی واقعا باید اینطور گفته بشه درباره‌ش؟!
        به نظر حسادت چشم دوستان رو بسته…

      • mahdi arabi

        3

        0

        Mercedes F1
        موافقم باهات
        اتفاقا چند وقت پیش داشتم چین 2010 رو میدیدم
        اول مسابقه به خاطر اشتباه استراتژی سب و لوئیس تقریبا میرن آخر
        بعد از آخر مثل چاقویی که از وسط کره رد میشه از ماشین ها سبقت میگیرن اونم تو بارون و واقعا توانایی هاشونو به رخ میکشن مخصوصا لوئیس

        رقابت سب و لوئیس سر ورودی پیت لین هم که محشره

        در مجموع این راننده ها بیخود اسم در نکردن و تیما بیخود پولشونو برا اونا حروم نمیکنن ✋✋

  8. Mohammad44

    5

    3

    نکته ی اول اینکه حقیقتش یادم نیست چه قدر بارونی بوده چون تو همون 3 دور استرول و پرز با هم برخورد کردن و جیوویناتزی خارج شد
    و نکته دیگه اینکه …
    اگه ادامه می دادم دوباره کلی بحث ایجاد می شد

  9. ᗩᕼᗰᗩᗞ ᖇᗴᏃᗩ_ғ1

    3

    3

    اگه به این دو راننده دو تا پورشه تایکان تو یک باند فرودگاه بدن و نتیجه مسابقه مشخص بشه خیلی از بحث ها میخوابه(البته که خودم دوست دارم همیلتون برنده بشه)

    • Amirali

      1

      0

      درگ که دیگه اصلا معتبر نیست درگ بیشتر توانایی ماشین میخواد

  10. Ali🦁3

    2

    5

    محمد 44
    چرا اینقد اشتباه فرض می کنی به مجبی هی اولا دوما سوما چهارما
    اولأ عزیز لوئیس تو استارت سوم بود که از فتل رد شد دوم شد
    ثانیأ آلبون مابین لکلرک و فتل بود که از فتل فقط رد شد
    ثالثأ لوئیس گند زد به اولین سکوی آلبون که واقعأ دلم بحالش سوخت بعدش کجا لوئیس بیشتر ضرر کرد.؟؟!!!
    رابعأ مرسدس و رانندهاش اصلأ حرفی نمی تونستن بزنن تو برزیل و اتریش جز تحقیر شدن مثل آلمانشون که هر 3گرندپری بهترین و هیجان ترین مسابقه سال شدن..
    توتو تمرکزش رو قهرمانی سال بود با راننداش عجب جوکی هستش ??

    • Mohammad44

      5

      2

      درسته اشتباه گفتم
      لوییس سوم بود و آلبون ما بین شارل و سب
      ولی نگفتم لوییس بیشتر ضرر کرد گفتم مثل البون ضرر نکرد و فقط گسلی ازش رد شد این یکیو شما اشتباه کردی(منظورم این بود که آسیب چندانی ندید)
      در ضمن بنده اشتباه گفتم ولی سایر استدلال هام برای رد حرف های آقای محبی کافی بود از جمله چهار ثانیه پشت گسلی و فاصله گرفتن از فراری
      قهرمانی نه و جشن 125 سالگی
      حالا شما این قدر به خودت فشار نیار و حالا حالا ها از آلمان و برزیل و اتریش افسانه سرایی کن در ضمن تحقیر دوست داری برو مجارستان رو ببین که چه جوری استاد چند روز بعد از کری خوندن تو پیست جوابشو گرفت

    • ....

      5

      1

      علی جان خیلی تند نرو
      آلمان ۲۰۱۸ هم برا شما و هم فتل فن ها خیلی جذاب بود
      توصیه میکنم ی بار دیگه نگا کنی و ببینی مکس جونت با لاستیک های دور سبز چیکار کرد
      مرسدس آلمان ۲۰۱۹ رو ب ….گرفته بود
      ب علاوه ستاپ ماشین اصلا مناسب بارون نبود
      وکلی مشکل داشتن

    • ᗩᕼᗰᗩᗞ ᖇᗴᏃᗩ_ғ1

      6

      1

      اگر مسابقه رو یادت باشه بعد شاخ به شاخ شدن(LOL) همیلتون قصد عبور از ورشتپن رو داشت وتو اولین مستقیمی با DRS نتونست حتی برابر بشه!(خود راننده بلژیکی_هلندی هم تو مصاحبه:ما تو مستقیمی ها از مرسدس سریع تر شدیم!) درمورد برخورد آلبون با قهرمان ۶دورهF1, همیلتون ۲بار از آلبون عذرخواهی کرد که خود آلبون هم تو پاسخ عذر خواهی:تو اون برخورد مقصر ۱۰۰% همیلتون نبود! و همیلتون همه ی ضرر هارو قبول کرده بود و میدونست که حقشه…

    • Alireza Mercedes F1

      5

      1

      مکس شما چندبار گند زد به برد‌ یا سکو بقیه؟ خواهشا شما طرفدارای مکس حرف از گند زدن نزنید که دل تک‌تک طرفدارای دیگه خون‌ه…
      هر سال ماشین ردبول تو برزیل از مرسدس قوی‌تره، چند ساله اینجوریه و همه میدونن و خودتون رو گول نزنید، اتریش هم ماشین مرسدس مشکل خنک‌سازی واضح داشت و این هم برای همه واضحه الا شما…این‌ها ولی از رانندگی خوب مکس در این ۲ریس چیزی کم نمیکنه، آلمان ولی خوش‌شانسی چاشنی کارش شد (مثل چین برای لوییس) چون ۲بار اسپین شد اما اتفاق خاصی نیافتاد براش…
      و بله آلمان لوییس اشتباه کرد و هر راننده‌ای اشتباه میکنه، قهرمان اونیه که کمتر اشتباه کنه…همین ۲۰۱۹ اشتباهات مکس اصلا کم نبوده، و قبول دارم مکس راننده توانایی هستش، فقط زخم زبونای بی مورد شما باعث این جواب‌ها میشه…

      • Amirali

        1

        0

        خوبه مد مکس بارها قهرمانی گرفته از سب بعد میگه ای وای چقد دلم به حال آلبون سوخت.لوییس اگرم میزنه بعدش میره ده بار عذرخواهی میکنه مد مکس شما که دو باری قهرمانی از سب گرفته چطور؟؟؟؟؟