فرمول یک ایران – مرحله تعیین خط گرندپری مجارستان 2018 با بارش شدید باران به پایان رسید و لوییس همیلتون بار دیگر برنده مرحله تعیین خط شد

رخداد های تعیین خط:

17:30 – پرچم سبز و شروع مرحله اول تعیین خط …

17:31 – مرسدسی ها جز اولین رانندگانی هستند که به پیست میایند و در همان اول به والتری بوتاس گفته می شود که باران در راه است !

17:32 – سباستین فتل و کیمی رایکونن فعلا در جایگاه اول و دوم جدول قرار دارند – فتل از تیم می خواهد که یک ست از اینترمدیت را آماده کنند..

17:37 – مکس ورشتپن نیز خود را به جایگاه سوم می رساند – فتل دوم – رایکونن اول

17:38 – فتل با ثبت زمان 1.25.176 ثانیه خود را به جایگاه اول می رساند و اختلاف 0.812 ثانیه ای با رایکونن باز می کند…دنیل ریکاردو نیز به رده سوم می رود..

17:39 – درحالیکه کوین مگنوسن با 0.2 ثانیه اختلاف بالاتر از کارلوس ساینز قرار دارد – فتل به پیت می رود و از تایرهای التراسافت استفاده می کند.

17:40 – تقریبا همه رانندگان در حال روو آوردن به تایرهای التراسافت می باشند – نیکوهالکنبرگ هم با 0.7 ثانیه اختلاف بالاتر از مگنوسن قرار دارد.

17:41 – با عوض شدن تایرها و استراتژی ها زمان ها در حال جا به جا شدن است!! درحالیکه مارکوس اریکسون الان در جایگاه دوم قرار دارد و ساینز نیز با 0.2 ثانیه اختلاف بالاتر از رایکونن، فتل و ریکاردو نیز در جایگاه نوزدهم و بیستم قرار دارند!

17:42 – مگنوسن : بارش باران در پیست…   –  ریکاردو  در رده هفدهم قرار می گیرد..رایکونن نیز جایگاه اول را پس میگیرد و ورشتپن ، بوتاس ، همیلتون ، هالکنبرگ ، ساینز و فتل در جایگاه های بعدی قرار دارند..

17:45 – فتل خود را به صدر می رساند ولی طولی نمی کشد که رایکونن او را با اختلاف 0.144 ثانیه شکست می دهد و همیلتون نیز در همین دور هر دوی آنهارا شکست می دهد و با 0.107 ثانیه اختلاف با رایکونن در جایگاه اول قرار می گیرد..

17:47 – فرناندو آلونسو در جایگاه ششم..

17:50 – پایان مرحله اول تعیین خط و وندورن ، لکلرک ، اکون ، پرز ، سیروتکین از راهیابی به مرحله بعدی تعیین خط بازماندند.

17:55 – شروع مرحله دوم تعیین خط…

17:55 – فتل با تایرهای اینترمدیت خود به پیست وارد می شود – بارش سنگین باران در بخش اخر پیست – مگنوسن کنترل خود را در قسمت انتهایی پیست از دست می دهد ولی دوباره به پیست باز می گردد..

18:01 – ورشتپن و همیلتون نیز خود را به رده دوم و سوم می رسانند..ریکاردو نیز با اختلاف 8.2 ثانیه در جایگاه یازدهم قرار دارد.. همیلتون “اوضاع در حال بدتر شدنه”

18:03 – با افزایش بارش باران و نیز برخورد لنس استرول با دیواره پیست ، مسئولین مسابقه دی ار اس را غیرفعال کرده اند..

18:12 – پایان مرحله دوم تعیین خط و حذف آلونسو ، ریکاردو ، هالکنبرگ ، اریکسون ، استرول از مرحله دوم تعیین خط

18:18 – پرچم سبز و شروع مرحله سوم تعیین خط با بارش شدید باران…

18:19 – تمام خودرو ها از تایرهای تمام بارانی استفاده می کنند..

18:21 – مکس ورشتپن موفق می شود که زمان 1.38.923 ثانیه را ثبت کند ولی بوتاس با عملکردی سریعتر و اختلاف 1.2 ثانیه ای با او، او را شکست می دهد – در همین حین همیلتون نیز هم تیمی خود را شکست می دهد و با اختلاف 0.087 ثانیه در جایگاه اول قرار می گیرد.

18:22 – فتل در جایگاه چهارم ، رایکونن سوم

18:23 – فتل با اختلاف 1.085 ثانیه با همیلتون و در جایگاه سوم قرار دارد.

18:30 – بوتاس هر دو فراری را شکست می دهد و دورخیز می کند برای کسب جایگاه اول..

18:31 – همیلتون همتیمی خود را نیز شکست می دهد و جلوتر از همه مسابقه را آغاز می کند..

پایان مرحله تعیین خط و پول پوزیشنی دیگر برای همیلتون

Quali

نتیجه کامل مرحله تعیین خط گرندپری مجارستان 2018

79 دیدگاه

  1. SIR Lewis Hamilton

    49

    47

    ۷۷مین پول پوزیشن سلطان بارونو به طرفداراش تبریک میگم

    • ايزديار

      38

      21

      فراري روي خشكي پرواز ميكرد
      و بايد كيو ٣ حتما سيل ميومد كه معلوم بشه فراري همچنان در بارون ضعيفه
      البته هميل واقعا خوب هم كار كرد
      ولي…

      دارم فكر ميكنم شانس تا بكجا

      اخه مگه داريم
      مگه ميشه

      • MERC

        9

        17

        آها, پس شما طرفدارای فتل منظورتون از شانس همون مهارته دیگه!!! … در اینصورت , آره, همیلتون خیلی شانس داره

      • zereshke

        13

        16

        دوباره جوک؟
        دوباره باید بگم که بارون فقط واسه فتل داشت میزد؟؟ نه؟؟؟
        فتل فن ها و فراری فن ها، باید واسشون جاده راست و هوا صاف باشه، ایراد فنی وجود خارجی نداشته باشه، تیمهای حریف بخاطر ایرادات فنی و ضعف ماشین و شاید بخاطر استراتژی بزن رد شو فراری از پیست خارج شده باشن و در نهایت میخوان که فقط فراری و راننده هاش تو پیست مسابقه باشن و با خودشون مسابقه بدن و بعد هم ادعای بهترین و فلان و بهمان بکنن؟؟؟
        واقعا کارتون از گریه رد شده…
        خوبه خودتون هم میگید که بهترین ماشین با اختلاف مال فراری بوده، ولی راننده هاش نتونستن به بهترین راننده تاریخ F1 برسن…:))

      • Hammerton

        9

        15

        ای خدااا
        هی میخوای کامنت بخونی عین بچه 2ساله یه چیز اومده دهنشون شانس شانس شانس میکنن!!!
        راننده عزیزت DNF میشه بخاطر ضعف خودش شانس هملیتونه؟
        همیلتون موتورش خراب میشد شانس فتل نبود؟
        خسته نشدید اینقدر گفتید شانس شانس
        ببخشید دیگه منبعد با خدا مکاتبه میکنم بخاطر اینکه فتل تو فراری تو هوای بارونی ضعف داره،یکشنبه ها بارون نیاد

      • F1.MSDS.T.L.F1

        5

        7

        شما درست میگی این خوش شانسی لوییس هستش که فتل در باران رانندگیش در سطح سیتروکین هستش.
        کاملا حق با شما است.
        فقط یادمه میگفتین باران مهارت راننده را معلوم میکند، خوب فهمیدین که فتل مهارتش در چه سطحی است؟

    • zereshke

      20

      44

      جالب بود، ثابت میکنه که همیلتون تونست تو پیستی که واسه فراری بود، در مقابل ماشینهای فوق العاده بهتر فراری، پل پوزیشن رو بگیره و بوتاس هم تونست رده دوم رو بگیره!!!!!
      فقط یه نتیجه میشه گرفت، همیلتون و بوتاس خیلی خیلی بهتر از راننده های فراری هستن!!!
      فردا ببینیم اگه بارندگی نباشه، فراری ها میخوان کدوم مرسدس رو از پیست خارج کنن!!!!!!
      از همین الان تاکتیک دمولوشن دربی رو دارن دوره میکنن، ولی هواشناسی میگه که فردا هم بارونیه و خدا کنه که پشت سیفتی کار مسابقه شروع بشه که همچین تاکتیکی جواب نده…

      • 77Ali

        5

        0

        مونزا فصل قبل يادمون نره فرارى تو بارون كلا كند تره ولى منمر رانندگى مرسدسا نميشم اونا امروز بهتر بودن

      • ايزديار

        7

        7

        فردا صافه استاد
        الكي توهم توطه نزن
        تا شانس هست شماها غمي نداريد
        اما

        كيمي فردا تعيين كنندس

      • Mehrdad

        8

        5

        نظرت چیه کلا مرسدس هارو یه دور بزارن جلو بیوفتن بعد بقیه استارت بزنن؟
        نظراتتون خداست
        فردا بارون باشه فردا پشت سیفتی استارت بزنن چیز دیگه ای نمیخواین یه وقت تعارف نکنید

      • HaniCaspian

        5

        6

        نظر شما متعصبانه و کاملاً غیر تخصصی و غیر فنی هست…ماشین های فوق العاده برتری فراری؟نکنه تو هر دور بیش از یک ثانیه فراری های سریعتر هستن و خودشون خبر ندارن!!!

      • Shitil

        0

        0

        آقا شما حیفی
        شب راندگی نکن

  2. Fastboy 44

    40

    22

    YEEEEESSSSSSS……….
    POLE………
    MASTER OF RAIN……
    ABSOULETLY INCREDIBLE……..
    ولی انصافا هیچی معلوم نیست که فردا کی مسابقه رو میبره
    امیدوارم مسابقه جذابی رو ببینیم…..
    HungaryGP#

    • Sep-vettel

      25

      7

      همیلتون عالی بود ولی سلطان بارون ! فقط باتن و شوماخر
      ولی فردا خبری از بارون نیست مسابقه قشنگی میشه

  3. Saeed

    42

    6

    تبریک ب طرفدار های همیلتون

    ولی گفتید بهشت یاد زیبا افتادم????

  4. cfz

    40

    38

    چیه این همیلتون؟ تموم تن و بدنم داره میلرزه

  5. mojtaba

    39

    0

    یک دو برای مرسدس این خبر قبلا خیلی خوشخال کننده بود ولی این فصل…. فقط باید صبر کرد و مسابقه فردا رو دید

  6. alonso87

    27

    3

    متوجه نشدم ریکاردو چرا اينقد ضعیف بود

    • amin.mohammadi

      12

      0

      سلام
      هر چقدر ریکاردو بد بود همون قدر هارتلی خوب بود(وقعا ب چشم میومد)
      ریکاردو فکر میکنم ماشینش بالانس نبود
      انچنان فرقی بین تایم هایی ک با سافت و الترا زد ندیدم حقیقتا
      امیدوارم فردا خوب باشه،هم خودش هم ماشینش
      چارلز هم ضعیف بود

    • Behrooz

      11

      0

      فکر کنم دیر تایم زد هر چی گذشت بارون بیشتر شد سرعت کمتر

  7. 77Ali

    30

    8

    خب گل بود به سبزه نيز اراسته شد
    سب سكتور يك از كيمى ٠.٥ ثانيه كندتر بود و كيمى تو سكتور ٣ متاسفانه بايد بگيم كه تقصير راننده ها بود كه پل به دست نيومد و چقد بد كه دنى ريك نيومد كيو ٣
    حالا ببينيم ريس چى ميشه اگه قبل نيم فصل فاصله كم نشه خيلى بد ميشه فورزا سب فورزا فرارى

  8. lord mahyar

    36

    50

    واقعا سلطانه سلطان درس داد ب حریف و طرفداران حریف
    همیشه مردان بزرگ رو باید رو روزای سخت و بزرگ سنجید
    ولی اون فقط بلده تو مستقیمی گاز بده و جلوش ماشینی نباشه و از آینشم ماشین دیگه ای رو نبینه
    آیا بازم ایمان نمی آورید ب شماره 1 بودن همیلتون تو رانندگی؟
    چندین سال دارین میگین فقط بلده گاز بده این فصل ک ماشین قویترم دارین بازم میخوایین زیر سوال ببرین کار لوییس رو؟
    کمی منطقی باشین

    • Sam

      7

      3

      ماشین مرسدس تو بارون با اختلاف برتری داره و چسبندگی بیشتری داره نسبت به فراری و نتیجه عجیب نبود الکی چرا شلوغش میکنین انگار لوییس آپولو هوا کرده .فقط تو اون شرایط ماشین برتر رو داشت بارو زود تر از موعد به دادش رسید لوییس اگه سلطان چیزی باشه اون شانسه

      • F1.MSDS.T.L.F1

        3

        4

        ببینید ، خیلی زشته ، که ادم حرف های خودش را در موقعی که به ضررش است تغییر بده.
        خودتان را میکشتید که در باران معیار مشخص میشه، الان دیدین زیادی مشخص شده ، مجبورید عوض کنید.
        لوییس کاری میکنه که خودتان ، کار خودتان را خراب کنید.

        اما طبق نظر شوماخر در باران ماشینها یکسان میشوند و دیگر اون برتری زیاد را نسبت به هم ندارند، و راننده ها هستن که جایگاهشان را مشخص میکنن.

        فتل یقیننا همان چهارمی برایش مناسب بود.
        خدارا شکر کنید که حداقل به خط پایان رسید

    • S5

      35

      10

      الان با معیار شما بوتاسم راننده بزرگ و مرد روزهای سخته.:))

      • F1.MSDS.T.L.F1

        3

        4

        یقیننا ، همین بوتاس در ویلیامز بود و فتل در فراری، بوتاس مقام چهارم فصل را کسب کرد ، فتل شما پنجم شد.
        بله فعلا که نشان داده که اگر همانند فتل موقعیت داشت الان او هم چند تا قهرمانی داشت.
        شما تا زمانیکه فتل در باران نتواند حداقل بین سه نفر باشد ، از مهارت صحبت نباید بکنید.
        این حرف هواداران فتل است و سخن میشائیل بزرگ . که در باران است که راننده مشخص میشود.
        متاسفانه لوییس و بوتاس بشدت ضعف خیلی ها را نشان دادن.

    • Behnam380

      8

      2

      من تو این فصل سبقت از راننده های رده اول از لوییس یادم نمیاد، شما چطور؟

    • vettel.lover

      1

      0

      مثل اینکه یادتون رفته این چندسال اخیر این همیلتون بوده که با ماشین هیولای مرسدس تمام مسابقه هایی که سرعتی بودن رو میبرده.ضمنا محض اطلاعتون پیست مجارستان اصلا سرعتی نیس و بیشتر آیرودینامیکیه و دیدید که فراری هم تو تمرینا هم q1 وq2 بازم اول بود.فقط شانس مرسدس بود که توی q3 بارون اومد و بدلیل چسبندگی بهتر ماشینشون تونستن پول بگیرن.انقد گندش نکنید بابا این همیلتون خوش شانسو. تو شرایط عادی نهایتا 4 ام شروع میکرد اگه بارون نبود.

  9. McLaren F1

    48

    31

    خدایی قبول کنین
    همیلتون واقعا رو شانسه
    بچه ها میدونین اب و هوا فردا افتابیه یا بارونی؟

    • Behzad

      10

      0

      فردا پیست آفتابیه و دمای هوا حدود 24 درجه که دمای بالایی نیست.
      پیش بینی باران در پیست برای ساعت 6 به وقت مجارستان هست که تا آن زمان مسابقه تمام شده.
      شاید هم پیش بینی ها کمی تغییر کنه.

    • cfz

      3

      4

      حرف جدیدی بزن خخخخخخخ

    • josef6565

      10

      1

      آفتابی نیست ولی میزان بارون خیلی کم خواهد بود.احتمالا ابری.

  10. ...m6...

    31

    37

    سلطان باران ها واااارد میشودددد…..

  11. EnzO

    15

    5

    خدا کنه فردا کل مسابقه آفتابی باشه با این اوضا 2 و 3 ک هیچی 3 و 4 هم نمیگیریم
    دیدم وتل داره همنجوری سکتورهارو میزنه بره اول بشه یهو بعد رایکونن تایمش شد
    چرا اینجوری شد فراری ها ؟ مرسدس وحشی شده برعکس فراری که رام شده البته تو بارون
    تعجب آورتر مکس بید تو بارون خوب بیده الان چی شد +ریکیاردو هم نابود شد بدبخت

    فورزا فراری
    فورزا وتل
    فورزا کمی

  12. lord mahyar

    14

    24

    تو شرایط برابر رو دست همیلتون نمیاد
    قیافه فتل هم بعد تعیین خط تو گاراژ دیدنی بود
    امیدوارم فردا هم ب این روال پیش بره و کیمی رو اینبار دیگه فراری نفرسته شکم همیلتون یا دستور تیمی چیزی ندن بهش

    • Sam

      5

      2

      تو شرایط برابر که لوییس دود اگزوز سب رو میخوره به این زودی مسابقه های قبلی و اون سبقتای فتل از لوییسو فراموش کردین یا تازه از دیروز به تماشای اف یک رو اوردی تو بارون مرسدس با چسبندگی بیشتر این نتیجه رو گرفت و تو بارون کاملا برتری داره نسبت به ماشین فراری

      • lord mahyar

        3

        2

        آره شما راس میگی
        حرف بعدیتم حتی درسته
        فعلا عزیزه دلم 4 ساله معلومه کی دود ماشین کی رو میخوره :))

    • yas

      10

      4

      یا نمیدونی دستور تیمی چیه یا اینکه مسابقات رو پیگیری نمیکن. برای فهمیدن دستور تیمی به مسابقه آلمان و دورهای آخر اون خوب توجه کن. وقتی که به بوتاس میگن « بتمرگ سرجات و سبقت نگیر» نه اینکه راننده ی جلویی رو بخاطر کند بودن عقب بکشن. آری اینچنین بود برادر

      • lord mahyar

        2

        3

        نه معلومه من مسابقات رو کم دیدم شما زیاد دیدین
        دستور بده بود مرسدس 2016 روزبرگ قهرمان نمیشد
        هزار تا دستورم بدن کیمی فتل این کاره نیست
        همیلتون همون شخصیه ک ردشو در دور آخر ب بوتاس پس میده این است جوانمردی
        حالا سوزش شما هم قبول دارم :))

  13. Amir-60

    2

    5

    اونايى كه ميگفتن لوييس فك ميكنه عيسى… بايدم فك كنه،اصلا ميتونه،واقعا اينكارست.كلا عاشقه اينكاره،هركى مشكلى داره ميتونه كاراشو دنبال نكنه!!! اصل فرق رانندها تو بارون معلوم ميشه.فردا برد مال مرسدس.هميلتون وقتى نفر اول شروع ميكنه ديگه راه نميده تا پاياااااااان.

    • Sohrab

      2

      1

      اره راست میگی !!! مسابقه انگلستان و بهتون پیشنهاد میکنم بارها و بارها استارتشو ببینین که هم سب هم بوتاس به طرز عجیبی باهاش بای بای کردن

  14. Seb vetel

    25

    9

    بنظرم فتل نمیخواست ریسک بکنه،بخاطر اتفاقی که تو آلمان تو بارون واسش افتاد وگرنه از دیروز تا امروز تایم دست فتل بود.
    ولی تا مسابقه هیچی معلوم نیست اگه هوا خوب باشه بنظرم فتل از همه سریعتره تو تمرین دو و سه که اینجوری نشون داده.
    ورشتپن چقد بد بود خیر سرش میگن راننده بارونه.به امید پیروزی فتل و فراری. ?seb 5?

  15. M.kama_F1?L44H?

    15

    22

    سلام
    تبریک به L_H_44 فنا.
    چی ی نمیشه گفت به جز اینکه خدایا شکرت به خاطر بارون.
    مطمئنا فردا ممکنه اصلا همیلتون مسابقه رو تموم نکنه حالا یا تصادف بشه یا سیفتی نتیجه رو عوض کنه یا … .
    ولی امیدوارم پسر سریع اول بشه فقط کافیه پیچ یک رو اول رد کنه.
    فتل فنا!!?
    فهمیدید که کی توی بارون سریع تره؟
    خواهشا دیگه نگین اول برد فتل توی بارون بوده و…
    به امید 1 و 2 مرسدس.
    اگه فراری بزاره.

  16. McLaren F1

    12

    5

    دوستان منظورم از شانس بارون باریدن واسه همیلتونه وگرنه اینجور که این دو مسابقه دیدیم همیلتون تو بارون برتره

  17. Sam

    19

    9

    فراری تو بارون چسبندگی کمتری داره نسبت به مرسدس و نتیجه طبیعی بود فقط این وسط هوا هم با سب لج کرده ، روش کلی فشاره و بهترین عملکردشو چه تو تمرین چه تو کیو یک و دو نشون میده و کلا بهتر از همه بود با اختلاف ولی سر اخر در اخرین لحظه همه چی به ضررش میشه .گزارشگر هم گفته بود که این بارون زودتر از زمان پیشبینی به پیست رسید و همه چیز رو به نفع مرسدسا تغییر داد وگرنه دوتا فراری الان تو خط جلو بودن یعنی در این حد بدشانسی ??

    • lord mahyar

      2

      2

      فراری تو بارون چسبندگی کمتری داره(جک جدید سال)
      میگم که دوست عزیز بارون ک میباره آیرودینامیک ماشین رو خراب میکنه ک چسبندگی نداره؟بابا جمع کنید تورو خدا
      رانندس که با کمک مهندسان ستاپ ماشین رو تغییر میده سب اینکاره نیست
      ب نظر منم میترسید از اتفاقی ک تو آلمان براش رخ داده قشنگ معلوم بود

  18. Mosen

    10

    18

    عجیب آلنسو تو بارون فوق العادس همینطور مکس چرا مکس اینقدر پایینه عجیبه.فراری امسال ماشین برترو داره هم تو مستقیمی هم تو پیچا بعد از ردبولا بهترین ماشینو دارن.
    تو تمرینام دست نیافتنی بودن.
    از دوتا راننده با تجربه تو تیم دارن استفاده میکنن.
    ولی امروز یا به غرورشون باختن ‌و البته که لوییز عالی کار کرد ولی سب مثل اینکه تو بارون مشکل داره.
    امیدوارم فردا تو استارت فراری استراژی کثیف نداشته باشه تا یه مسابقه هیجان انگیز ببینیم.

    • yas

      14

      8

      استراتژی کثیف؟؟ فقط یه ایرانی میتونه برخورد فراری با مرسدس رو عمدی بدونه.

  19. amirhosseinramezani

    5

    3

    وقتی اسطورت سلطان بارون آیرتون سنا باشه معلومه خب بارون واست میشه شرایط ایده آل همه دیگه دیدیم تو چند تا مسابقه اخیر که لوییس با اینکه از حریفش عقب بود ولی نشون داد که حرفایی که پشتت میزنن واقعا چرته اسطوره مقاومت و صبر و تلاشه دمش گرم

  20. Farshad46

    4

    2

    فراری فن ها و نیستشون ؟ بیاید بیرون به پادشاه لوئیس میگیم فردا مرعات کنه و با اختلاف قهرمان نشه به خاطر شما

  21. EnzO

    12

    0

    ای دیگه چکاریه بقیه انگار قبل تایمگیری پیام نوشتن که الان تایید شده
    یک ساعت پیام ثبت نشده
    رسیدگی کنید

  22. RedSeason

    17

    1

    تو تمرین سوم مرسدسا بهترین سکتور ۲ رو که داونفورس بالاسو می‌زدند و فراریا بهترین سکتور یکا رو و بیشترین تاپ اسپیدارو داشتن یعنی ست اپ داونفورس پایین تر نسبت به مرسدس… تو بارون داونفورس بالا بهتره وگرنه تو شرایط خشک فراریا با فاصله یک دو می‌کردند… مجارستان همیشه جذاب بوده امیدوارم فردام همینطور باشه…

  23. HaniCaspian

    20

    12

    واقعا بدون هیچ تعصبی میگم که آدم به خوش شانسی همیلتون تو زندگیم ندیدم!
    در تمام تمرینات حتی با‌پنهان کاری کم‌ و بیش تیم‌ها فراری سریع تر بود‌ باید امروز پول رو به دست‌ میاورد.ولی بارون همه چیزو خراب کرد!
    فتل تو اکثر مسابقاتی که‌ شرایط بارونی شده ضربه خورده مثل آلمان و همین مجارستان…انصافا همیلتون تو بارون مسلط تر رانندگی کرد…امیدوارم فردا مسابقه هیجان انگیزی رو‌شاهد‌ باشیم که در نهایت فتل بتونه فاصله خودشو با همیلتون کم‌ کنه.
    به شخصه دوست دارم‌ کیمی رایکونن این ریس رو ببره و‌ فتل جلوتر از همیلتون تموم کنه.?

  24. S5

    3

    3

    به جون هرچی مرده، فتل برمیگرده
    لوییس میگیره پول پوزیشن، لپ شده برمیگرده

  25. McLaren F1

    10

    1

    ریکیاردو چرا انقد بد نتیجه گرفت؟
    تورو روسو و ساینز عالی بودن
    امیدوارم فردا اتفاق عجیب غریبی نیفته
    یا بارون باشه یا افتاب

  26. S F F1

    13

    7

    مرسدس هایی که در هر 3 تمرین و کیو 1 و 2 از فراری و سب حداقل 0.5 ثانیه عقب بودن و در تمرین 3 هر دوشون واقعا بد بودن و اسپین شدن به لطف بارون در تعیین خط 1 و 2 شدن.!!!

  27. FVSF1

    14

    5

    همیلتون تو کیو 3 عالی بود خدایی ولی خب فردا اگه بارون نیاد فراری ها میتونن مرسدس بگیرن

  28. FVSF1

    8

    0

    ورشتپن چرا اینقدر بد بود

  29. Hamed

    13

    2

    این گره هی داره کورتر میشه
    کار خیلی سخت شد پیستم پیستی نیست که بشه راحت سبقت گرفت
    همیلتونم انصافا تو بارون خیلی خوبه
    پیش بینی هوا واسه فردا چیه؟

  30. Seb vetel

    21

    9

    تا مسابقه هیچی مشخص نیست که چی میشه.
    استارت های فتل رو فک نکم یادتون رفته باشه
    فعلا امشبو خوشحال بخوابین.

  31. Farid

    5

    5

    بازم شانس با این شانسیلتون یار بود. همه دیدن که تو تمرینا بالای یک ثانیه از وتل و رایکونن عقبتر بود. ولی غمی نیست. فردا افتابیه. پوست مرسدسا رو میکنه وتل . صبر کنین و ببینین

  32. lewis and i.maN

    13

    17

    نمی دونم چرا الان دیگه از قدرت هیولا و پسر شانس و پیست اوتوبان و تخته گاز و دور دور واسه خودش خبری نیست؟؟؟؟؟می گم الانم که ماشین برتر رو دارین و پیست مخصوص فراری چرا چهارم شدین؟؟ایمان بیاورید ای کسانی که در باران شاهزاده ی رویایی رو دیدید و آری باز هم می گویم ایمان بیاور و بپذیرید که سلطان پیست ۷۷ بار خط یک رو بدست آورد…

    • vahid

      3

      4

      شما فعلا تا مسابقه اصلی دست به دعا باش که مرسدسا تو استارت همه چیو به فنا ندن

    • yas

      10

      8

      دیگه همه میدونن ماشین فراری تو شرایط بارونی قابل رقابت با مرسدس نیست. شما هم به کمی جستجو در اخبار و تفکر در مورد آنها،‌ایمان بیاورید.

      • lord mahyar

        1

        2

        شما خودت برو جستجو کن الکی جو نده که ماشین مرسدس سر تره
        شما خودت مطالعه میکردی میفهمیدی فراری ماشین رو واسه متسقیمی ها تنظیم کرده بود ک نیم ثانیه سریعترن ب گفته توتو ولف و کارشناسان و رانندگان
        مرسدس ستاپش رو پیچ ها و کسب چسبندگی بالا بود
        تایم سکتور هارو چک کنید کاملا گویای این موضوع هستن
        از اونجایی هم که بارون نیاز ب چسبندگی داره ستاپ ماشین مرسدس ب دادشون رسید
        پس شما بهتره جستجو کنید و مطالعه بفرمایین
        و اطلاعات غلتی ب بینندگان سایت ندید

      • yas

        1

        0

        LORD MAHYAR??
        حتی صباغ همیلتون فن هم اذعان داشت که مرسدس تو بارون از فراری سریعتره. فراری تو خشکی سریعتره نه بارون. یکم تو سایت های خارجی هم بگردی بد نیست عزیز.

    • iman

      2

      1

      تو چهار تا ریس اخیر سه بار مرسدس پول پوزیشن گرفته،پس سعی نکنین بگین فراری سریعتره،مرسدس هنوز تو اکثر پیستا سریعتره ولی با فاصله کم

  33. محمد هورزاد

    22

    4

    سلام به همه دوستان عزیز – من محمد هورزاد هستم – عضو تازه وارد سایت – مخلص همگی – بله ساینز و گسلی رو در رده 5 و 6 میبینیم و دیگه 6 رده اول دست سه تیم مطرح نیست و این خودش جذاب تر شدن مسابقات رو به همراه داره – امیدواریم فردا یک مسابقه جذاب و پر سبقت رو ببینیم هرچند که برای اولین بار در یکسال گذشته – فردا خونه نیستم احتمالا و شاید نتونم زنده ببینم – ضمنا سلطان بارون سنا بود و بس !

  34. Behrooz

    10

    13

    خدای بارون خودتی ورشتپن اداتو در میاره ! فردا هم احتمال بارون هست .

  35. Behrooz

    11

    8

    من فکر میکنم ست اپ ماشین فراری کمی مشکل داشت هم کیمی هم سپ هر دو لیز میخوردن و داعم با فرمون بازی میکردن .

  36. amin.mohammadi

    0

    2

    سلام

    فتل کلا رو دور شانس نیست?

    یه سوالی ک واسم پیش اومده اینه که فردا واسه استارت تایر ازاده؟؟?
    یه سوال دیگه هم دارم،الان تو موتور مرسدس ها اب رفته؟? قراربود یه چتری بکشن رو دودکش??
    (شوخی بود?)

    بازی فردا هم استارت جالب و حساسی داره
    ردبول-رنو ها هم باید چند دور اول فشار بیارن وگرنه حرارت پیست و …. کارشون رو خراب میکنه،فراری هاهم همینطور

  37. mosi

    5

    2

    خدای جای حق نشسته هرکسی شایسته پیروزی باشه و مغرور و متکبر نباشه همیشه برنده اس بنظرم.
    همانطور که مسابقه قبلی سب پنجاه دور اول بود بعد اوت شد اتفاق ممکنه واسه همیلتون هم پیش بیاد یا حتی خود فتل دوباره بدشانسی بیاره که خداکنه نیاره.
    خیلی دوست داشتم بیام تهران و دورهمی رو شرکت کنم اما افسوس که نشد خوش باشین دوستان عزیز….

  38. Ali-Hamilton

    4

    5

    سلام به همه…من تازه تو سایت عضو شدم….
    امیدوارم ریس مجارستان جذاب و هیجان انگیز باشه و با برد لوییس همیلتون همراه باشه…اگه وتل و رایکونن به صورت اتفاقی به همیلتون نکوبن و خارجشون نکنن…
    …البته تو این پیست توی دور های تمرینی همیلتون و بوتاس چن بار اسپین شدن، امیدوارم تو مسابقه این اتفاق نیوفته فقط

  39. Alchemist

    4

    1

    عجب تعیین خطیییی. مرسدس واقعا شانس اورد بارون اومد چون فراری واقعا سریع بود . ریکاردو چیکار کرد رفت کیو2 ؟! گسلی و هارتلی ترکوندن . امیدوارم فردام بارون باشه تا مسابقه جذابی باشه. سبقتم سخته تو این پیست اگه افتابی بشه فراری میتونه بگیره مرسدس ها رو.

  40. A b o l f a z l

    2

    1

    دلیل سریتر بودن بوتاس و همیلتون بخاطر ریسکی بود که کردن و لاستیک بارانی نو انداختن
    همه برتری بخاطر اون بود چون بقیه داشتن با لاستیک هایی دور میزدن که گوشهای آج های لاستیکها ساییده شده بودن و این اج ها مهمترین قسمت این لاستیکا ست. این تعیین خط بحث از اینکه کدون ماشین بهتره تو بارون یا کدوم راننده بهتره نبود فقط لاسستیک ها بتونن چسبندگی لازم رو بدن مهم بود و چون مرسدسها لاستیک ها رو عوض کرده بودن بهشون مقداری چسبندگی بهتر داده بود.
    بحث های این راننده یا ماشین بهتره تو بارون رو بذارید کنار چون اگه قرار به این بود مکس همه رو له میکرد همه ما برزیل 2016 رو دیدیم.موضوع تعیین خط فقط لاستیک بود.

    • Alchemist

      2

      2

      لاستیک هم تاثیر داره ولی نه دیگه 100 درصد .شما برو ریسینگ لاینای همیلتونو ببین مقایسه کن با بقیه.

      • A b o l f a z l

        0

        1

        اگه به این بود ریسینگ لاین وتل و کیمی و بوتاس بهتر بود چون تو باران باید تو شتاب گیری بهتر بعد از هر پیچ بهتر عمل کنیم نه کمترین مسیر ممکن.(ریسینگ لاین تو باران فرق میکنه تا تو خشک چون بیشتر مشکل ها تو شتاب گیری بوجود میآید)