فرمول یک ایران – چارلز لکلرک، راننده موناکویی فراری که به تازگی اولین بردش را به دست آورده بود با عملکردی مطمئن توانست پول پوزیشن ایتالیا را برای خودش کند و گام بلندی برای کسب دومین بردش بردارد.
گزیده ای از اتفاقات مهم تعیین خط فرمول یک ایتالیا 2019؛
17:30 پرچم سبز و شروع تعیین خط.
17:32 باز هم ویلیامز اولین تیمی است که در تعیین خط بیرون می آید.
17:37 دو راننده فراری مدیوم انداخته اند، خبری از مرسدس ها و ورشتپنی که گرید پنالتی دارد نیست.
17:41 لکلرک با ثبت زمان 1:20.126 به رده نخست می رود.
17:41 گروژان، پرز، راسل، کوبیتسا و ورشتپن در منطقه خطر قرار دارند.
17:42 ورشتپن هم بیرون می آید ولی زمانی نمی زند.
17:45 پرچم قرمز… سرجیو پرز بعد از پیچ 2 متوقف می شود.
17:47 شروع دوباره تعیین خط، پرز هم از تعیین خط کنار رفت.
17:52 پرچم شطرنجی.. حال راننده ها باید دورهایشان را کامل کنند تا مشخص شود چه کسانی از رسیدن به Q2 باز می مانند.
17:53 گروژان، پرز، راسل، کوبیتسا و ورشتپن کنار رفتند.
در لحظات آخر برای ورشتپن مشکلی پیش آمد، البته او در هر صورت از آخر استارت خواهد زد ولی این مسئله گاراژ ردبول را به تکاپو خواهد انداخت.
17:58 شروع بخش دوم تعیین خط.
18:04 لکلرک باز هم در رده نخست قرار دارد، 1:19.553. همیلتون و فتل پشت سر او قرار دارند.
18:07 ریکاردو خودش را بین فتل و بوتاس جا کرده و چهارم است، با زمان 1:19.833. عملکردی خوب از راننده استرالیایی رنو.
18:12 رایکونن، گسلی، جیوویناتزی، استرول و نوریس در خطر حذف شدن قرار دارند.
18:13 همه راننده ها بیرون هستند تا زمان ثبت کنند.
18:13 پرچم شطرنجی… ببینیم چه کسانی به Q1 نمی رسند.
18:14 همیلتون زمان 1:19.464 را ثبت می کند و به رده اول می رسد.
18:15 جیوویناتزی، مگنوسن، کویات، نوریس و گسلی حذف شدند.
همیلتون، لکلرک و فتل نیز اول تا سوم شدند تا ببینیم کدام یک در بخش بعدی پول پوزیشن را برای خودش خواهد کرد.
18:21 شروع بخش پایانی و فوق حساس تعیین خط.
لوئیس همیلتون در بخش قبلی نشان داد که اجازه نمی دهد فراری به آسانی پول پوزیشن را بگیرد.
ببینیم تیفوسی ها به چیزی که دوست دارند می رسند یا نه.
18:26 فتل زمان 1:19.457 را می زند.
18:27 برخورد رایکونن با دیوار… پرچم قرمز.
18:28 قبل از پرچم قرمز، لکلرک، همیلتون و بوتاس زمان های بهتری زدند و بالاتر از فتل قرار گرفتند.
زمان ثبت شده توسط لکلرک 1:19.307 می باشد.
18:37 تعیین خط از سر گرفته می شود…
18:42 راننده ها بیرون می آیند.
18:43 پرچم شطرنجی… راننده های زیادی به آن نرسیدند و به نظر تعیین خط همین گونه به پایان رسید.
فقط ساینز و لکلرک توانستند از آن عبور کنند.
18:44 پول پوزیشن ایتالیا برای چارلز لکلرک شد. همیلتون، بوتاس و فتل به ترتیب پشت سرش قرار گرفتند.
جدول نهایی تعیین خط:
| رده | راننده | تیم | زمان |
|---|---|---|---|
| 1 | چارلز لکلرک | فراری | 1:19.307 |
| 2 | لوئیس همیلتون | مرسدس | 1:19.346 |
| 3 | والتری بوتاس | مرسدس | 1:19.354 |
| 4 | سباستین فتل | فراری | 1:19.457 |
| 5 | دنیل ریکاردو | رنو | 1:19.839 |
| 6 | نیکو هالکنبرگ | رنو | 1:20.049 |
| 7 | کارلوس ساینز | مک لارن | 1:20.455 |
| 8 | الکساندر آلبون | ردبول | - |
| 9 | لنس استرول | ریسینگ پوینت | - |
| 10 | کیمی رایکونن | آلفا رومئو | - |
| 11 | آنتو جیوویناتزی | آلفا رومئو | 1:20.517 |
| 12 | کوین مگنوسن | هاس | 1:20.615 |
| 13 | دنیل کویات | تورو روسو | 1:20.630 |
| 14 | لندو نوریس | مک لارن | 1:21.068 |
| 15 | پیر گسلی | تورو روسو | 1:21.125 |
| 16 | رومن گروژان | هاس | 1:20.784 |
| 17 | سرجیو پرز | ریسینگ پوینت | 1:21.291 |
| 18 | جرج راسل | ویلیامز | 1.21.800 |
| 19 | رابرت کوبیتسا | ویلیامز | 1:22.356 |
| 20 | مکس ورشتپن | ردبول | - |


مسخره بازی بود آخرش
دقیقا حالم بد شد
مسخره ها حداقل چند ثانیه زودتر میامدن بیرون
فردا بارون تمام معادلات رو بهم ميزنه
احتمالا اواسط مسابقه به بعد باروني بشه
البته ساعت ٢ محلي هم ٥٠٪ احتمال بارونه.
فراري كه توي بارون قاعدتا بايد ضعيف باشه
مكس هم بايد زود برسه به فراري و مرسدس
اما دوري از تصادفات و پيت استاپ هاي بموقع و بجا در موقع سيفتي و پرچم سبز، برنده رو مشخص ميكنه
از اول فصل ميگيم مونزا پيستو جر ميده فراري
كه اينم اينجوري شد
نه مرسدس پا پس كشيد
و نه هوا ياري ميكنه
شانس واژه ايست ،نامانوس براي فتل
خدا نکشتت cfz
عالی بود
نمیدونم یه حسی بهم میگه لوئیز تو دور اول چارلز رو میگیره فتل هم بوتاس و چارلز رو میگیره تو دور اول
۱ لوئیز
۲فتل
بعد تو مسابقه یه درگیری شدید بین فتل و لوئیز به وجود میاد که لوئیز یه چرخش پنچر میشه و فراری یک دو میکنه و فتل ۵ ثانیه جریمه میشه ولی اول میشه
تن نوستراداموسو تو گور لرزوندی
وژدانن اینا رو خواب دیدی الان داری تعریف می کنی ، اینا چیه میگی
به امید خدا که حست اشتباه میگه
احتمال اینکه تو استارت بتوپه لوئیز، چارلز رو بگیره بالاست.
اون تیکه را یادت رفت بگی که چرخ عقب سمت چپ ماشین لکلرک درست جا نمیره
جالبه دور اول Q3 هم همین مسخره بازی بود که فتل گاز و گرفت رفت و بدون Tow با اختلاف ۱۵۰ هزارم ثانیه چهارم شد و لکرک و لویس و بوتاس با داشتن Tow اول تا سوم شدن .
دور آخر هم هم ساینز و و یکی دیگه جلوی فتل رو گرفتن مخصوصا شاهکار لکلرک
بچه بازی بود ?♂️
عبارتی بهتر از پوپولیسم برای لکلرک به ذهنم نمیرسه! همیلتون ششمین قهرمانیشو داره بدست میاره و سب 4 بار قهرمان جهان شده ولی دوربینها و میزانسن و کارگردانی بشکلیه که انگار لوییس و سب بدون دعوت آمدند و قهرمان تاریخ فرمول 1 لکلرکه!
اونم از شیرینکاریهایی که برای پول پوزیشن ایشون کردند. پول مال مرسدس بود. سب هیچ شانسی نداشت و قربانی شدن سب از امروز شروع شد.
برای من بعنوان فتل فن تلخه ولی بعنوان طرفدار این رشته تلخ تره! اگر فراری و مدیرانش فکر میکنند لکلرک میتونه مکس جدید بشه سخت در اشتباه هستند!!! البته بنظر من!
دقیقا داستان بچگیامون که میگفتیم من قاقم(غاغم).
تجربه جدیدی از مسخره بازی بود.این شکلیش رو من ندیده بودم
سلام
تبریک به فراری و لکرک و طرفداراش
ویه تبریک به تیم رنو وهواداراش. تویه همچین پیستی نشون دادن قدرته موتوریشون رو ،اگه گریپ و دانفورسشونم اوکی کنن خیلی جذابترمیشن
راجع به امروز دوستان همه چیزوگفتن ،فقط بنظرم بینوتو باید هیجانه جوونی لکرکو کنترل کنه،شاید امروز فتل بخاطر لکلرک چهارم شد
اگه بینوتو مدیریته بیشتری نکنه روی لکلرک شاید تومسابقه هایه بعدی فراری و فتل رو تودردسر بندازه
به امید موفقیت فراری و دیدنه یه مسابقه هیجانی
البته حضورمکس اون اخر خودش اوجه هیجانه
و امیدوارم بوتاس فردا باز بخودش بیا و هیجان بده به مسابقه
احتمال اینکه تو استارت بتوپه لوئیز، چارلز رو بگیره بالاست.
سلام به همه دوستان
لکلرک طبق رادیوها و انبورد داشت دستورات تیم رو اجرا می کرد و کرد دقیقا بعد ازینکه تیم بهش گفت برو جلوی فتل و فاصله دو ثانیه ای باز کن اینکارو کرد…
کار گاراژ احمقانه بود که باید زمانی که کار داشت از دست میرفت بیخیال توو میشدن تا فتل یه دور ثبت کنه چون دور اولش تحت بررسی بود…
شایعه سازی نکنید تا خود راننده ها بیان بگن اگه شاکی هستن…
چیزی که واضح بود رودست خوردن همیشگی اراژ فراری بود یعنی اگه مرسدسا بیرون نمیومدن اونام ماشینا رو نمیفرستادن بیرون
? چه مسخره بازی..دور اخرو نرسیدند
از این به بعد هر کس گفت فرمول یک برترین ورزش موتوریِ، بهش تیکه آخر مرحله سوم تعیین خط رو نشون بدین که چطور در حد بچه های مدرسه رفتار کردن :))))
what a mess!
دقیقا مثل بچه ها تو دعوا
میگفتیم ول کن تا ول کنم
اینام منتظر بودن
با این بچه بازیا بایدم محبوبیت فرمول 1 کم بشه
دقیقا
منتظر بعضی از لویس فن ها هستم بیان بگن چارلز فتل رو شکست داد
همین آخرین دور فتل اگه تو داشت راحت پول رو گرفته بود تا ۲ دهم میتونست سریع تر باشه
و دوباره فتل قربانی شد
از کجا معلوم که بقیه سریعتر نمیشدن?!
نمیدونم یه حسی بهم میگه لوئیز تو دور اول چارلز رو میگیره فتل هم بوتاس و چارلز رو میگیره تو دور اول
۱ لوئیز
۲فتل
بعد تو مسابقه یه درگیری شدید بین فتل و لوئیز به وجود میاد که لوئیز یه چرخش پنچر میشه و فراری یک دو میکنه و فتل ۵ ثانیه جریمه میشه ولی اول میشه
کلا با خودتون درگیرین!!!
بابا بذار بگن بعد بگو!!!!!!!!
لوییز فن هستیم چارلز فن که دیگه نیستیم داداش
آره واقعا
فردا یک دو برای مرسدس هست
چون استراتژی مرسدس واقعا حرف نداره
سید جان دور اول Q3 بنزها اومدن بیرون اون جلو زدن بقل ،دوز و کلک رو همیشه مرسدس ها شروع میکنم و چوبش هم خوردن لوییس فکرش رو هم نمیکرد همچین رودستی بخوره.
مودبانه ترین و وزین ترین گفته ای که امروزو توضیح میده. دمتون گرم سید بزرگوار.
سلام سید جان سرعت مسابقه ای رو قرار نمیدین ؟
سلام، بخاطر اینکه تمرینات درست و حسابی نداشتند، سرعت مسابقه ایشون دقیق نیست، حتی خود فرمول یک هم گذاشته میگه بهشون نمیشه استناد کرد برای همین نزاشتم اینجا
چی شد دور آخر؟؟؟؟!!!!!!!!!!
حکم قهرمانی مرسدس رو امضا کردن- دور اخر رو رسیده بودن فراری میتونست 1و2 رو بگیره و مسابقه رو جذاب تر کنه..با این وضعیت 1و2 واسه مرسدسه
قربانی برای یک جوان پولدار موناکویی در کشور مافیا!!!
فراری واقعا خراب کرد
فتل انگار یتیمه راحت حقشو میخورن
مرسی مرسدس خیلی راحت فتل انداختن ۴ام واقعا راضیم
لکرک طی یک عمل احمقانه لحظات آخر اومد از فتل جلو زد و باعث شد نتونست تایم بزنه تا فردا دو تا مرسدس پشت سرش استارت بزنند
اگر فردا فراری و لکرک مثل سناریو سال قبل اسیر استراتژی های مرسدس شدند تنها کسی که باید سرزنش بشه لکرک هست بخاطر حرکت احمقانه امروزش و بعد بینوتو که خودشون رو وارد بازی کردند و زودتر وارد پیست نشدند برای تایم زدن
گاراژ فراری هم حق داشتند خوشحالی کنند چون در شرایط عادیه کوالیفایینگ، مرسدس میتونست پول بگیره
باعث شد فتل نتونه تایم بزنه
خیلیییی بد بود ولکلرک جلوی فتل روگرفت ازاین بهتر نمیشه حالا باید دید چی میشه اما اینبار فتل نیست که جلوی همیلتونو بگیره
اره اگر از سب نمیزد جلو حتما به موقع میرسید به تایم گیری!!اونی که پل پزیشن رو داره باید نگران از دست رفتنش باشه نه اونی که چهارمه و داره مثل بقیه خرامان خرامان میره سمت خط شروع.چارلز گازشو گرفت اخرش صدمه ثانیه ای رد شد، بعد فکر کردی سب با اون سرعت میرسید به خط شروع؟
نمیدونم این چیزا داخل منتخب رادیو تیمی که فرمول یک منتشر میکنه میاد یا نه که براتون زیرنویس کنم ولی اینا رادیوهای رانندگان فراری، پیش میاد دیگه، امروز خیلی ها نتونستن دور بزنن، تقصیر همه بود؛
Charles now asks what happened to Seb. Signal it and say: F**K,it was all Renault’s fault
چارلز از تیم می پرسه که سب چی شد، بهش میگن، میگه ای لعنت به این زندگی، تقصیر رنویی ها بود.
Seb : however the car was good. Too bad the ranking does not say
سب هم میگه که ماشین خوب بود ولی خب رده بندی اینو نشون نمیده…
ایمان جان
من تعیین خط رو دوباره دیدم(با برنامه xbox ویندوز از تعیین خط فیلم گرفتم)
اگه لکلرک از فتل جلو نمیزد فتل به راحتی میتونست تایم بزنه.
لکلرک از چی ناراحته الان دقیقا؟
از اینکه نذاشته فتل تایم بزنه؟
یه طوری از کنار فتل رد شد کسی ندونه فکر میکنه ریسه و دارن برای اولی میجنگن.
در ضمن میگی اونی که پل داره باید نگران از دست رفتنش باشه؟
چرا؟در هر صورت همیلتون و بوتاس به خط نمیرسیدن و خطری برای پل فراری و احتمالا لکلرک وجود نداشت. ولی حداقل فتل که میتونست دومی رو پس بگیره.و حتی میتونست پل رو هم بگیره.
چه بخوایم چه نخوایم و چه قبول کنیم یا نکنیم امروز لکلرک بدجوری به فتل ضربه زد و فردا رو برای فراری سخت کرد.
البته یه کار خوب در حق فتل انجام داد.
فردافتل دیگه هیچ مسئولیتی رو قبول نمیکنه.
میمونه خودش و پسران مرسدس.
JBjb:
پشتش میموند هیچ کدوم نمی رسیدن. خیلی فرق نمی کرد. همه شون آروم بودن. اگه قصد داشتن دور بزنن، منتظر نمی موندن
دور آخر تیم فراری به راننده هاش میگه اگه اینطوری حرکت کنن به خط شروع نمیرسن.
طبق برنامه لکرک جلوی فتل قرار گرفت ولی زمان از دست رفت.
اگر فتل جلوتر حرکت میکرد شانسی برای زمان بهتر نداشت چون جلوش ساینز بود و عملا بی فایده بود و از آوانس خلع هم تیمی یا ماشین سریع برخوردار نبود.
براحتی توی مشت لوییس بود. من بعنوان فتل فن اینو بهش معتقدم. فراری تمام کم و کسری هاشو با پوپولیسم و حاشیه میخواد لاپوشونی کنه. صحبتهای لوییس هم در انتهای تایم گیری همین بود…
اقا امید فک نمیکنم اینطوری میشد . بنظرم تنها شانس فراری برای موفقیت همین جا بود.
حالا دیگه مهم نیست چه اتفاقی میافتاد ، پیش بینی شما یا من دیگه مهم نیست. درعین حال که اعصابمون بهم ریخته فقط امیدوارم اگه تو مسابقه شرایط ماشین و خود فتل خوب باشه به لکلرک رحم نکنه.دستور تیمی هم بدن ندیده بگیره.تا الان لوییس و مکس و ولتری و ماشین فراری مشکلمون بود حالا هم تیمیش هم اضافه شد.بازم میگم اگه فرصتش پیش اومد براش نباید معطل نکنه هم سبقت بگیره هم اگه لازم شد دفاعش کنه.بعضی وقتا پشت دستی لازمه.سب دیگه خیلی داره مثبت میشه.
باشه فهمیدیم همیل فنی???? سب و از رو پروفایلت در بیار
Jbjb
یادت نره که وتل دور اولش توی پاراربولیکا چهار چرخ از پیست خارج شد و طبق قوانین تایمش باید مردود میشد این اتفاق برای آلبون افتاد و تایمش ثبت نشد
!
Fastboy 44
فتل دور اولش چهار چرخ از پارابولیکا خارج نشد. از یک زاویه دیگر هم نشون داده شد و زمانش درست و قانونی بود. راست-جلو کمی روی خط بوده و باعث سیو شدن تایمش شده. اگر کامل 100 درصد خارج شده بود که توتو و تیم مرسدس الان کلی سر و صدا و داد و بیداد کرده بودند لازم نیست نگران باشی اظهارفضل کنی
مرسدس قطعا اعتراض کرده خود داورا هم بررسی میکردند اگر اعتراضی هم نبود و بررسی شد راست جلو به صورت 100 درصد خارج نشده بوده کمی روی خط بوده
والا ما که دیدیم از هر زاویه ای((حتی لاستیک جلوی راست)) رو خط نبود
دوست عزیز فست بوی ۴۴، تایم البون تو کیو دو بود و مردود نشد و تو کیو سه به خاطر پرچم قرمز مردود شد. ولی در مورد وتل رو دقیق نمیدونم خودم با داداشم حسابی بحث کردیم داداشم میگفت از خط بیرون رفته من میگفتم نه و چون اون بزرگتر بود مجبور شدم بگم باشه تو راست میگی?
Hassan Mohebbi
مطمئنم نیستم که تعیین خط دو یا سه بود،ولی یک بود فکر کنم
مزخرف ترین تعیین وقت بود
من جای فتل بودم مثل سگ جلو لکلرک تو اسپا دفاع میکردم
LOL
چه خر تو خری شد!
راننده ها بخاطر tow داشتن خودکشی میکردن گند خورد به تایم همه
ولی یکم بد شد کاش اسپیلیت نمیشد فراری
راستی رنو ها چه ترکونده بودن اینام بالاخره پارتی مود رو بغل کردن
ای بلا کش فتل (با لهجه نقی)
دور ماقبل آخر اول ازفتل همه میاد همه رو سریع میکنه
دور ما قبل آخر فتل اول از همه میاد همه رو سریع میکنه
تبریک به کل بچه هایه فراری.اخرش چه شیر تو شیری شد.امیدوارم او همون استارت یا تا قبل از سکتور 2 بوتاسو بگیره و بره سراغه لوییس و اتفاقه کانادا تکرار نشه.به امید پیروزیه فراری و سکو برایه هردوشون.دمشون گرم.یه تبریکه ویژه هم به طرفدارایه فراریه سایت.مونزا واس ماس بچه ها
چه تبریکی؟1-2 که واسه فراری بود برفنا رفت.توسط خودشون…….
کاری که لکلرک کرد خودکشی بود
حالا فردا که با مرسدس تنها موند و حسابش رو رسیدن……….
فرق سرعت مسابقه ای مرسدس و فراری یک دهمه
داداش چه تبریکی!!!!
واسه ماکه زهرمار شد!!!
به خاطر همین کاراش ه که هیچ وقت تو دلم نمیره،آخه بچه جان اون هم تیمی ت هفته پیش یه برد رو بهت هدیه داد، نزاشتی فتل تایم بزنه ،به قول دوست مون ببین مرسدس چه برنامه هایی براش داره از همین الان میچینه، راستی دوستان فردا بارونیه؟
میتونی تو سایت های هواشناسی بزنی
من سرچ کردم،درصد رطوبت حول و حوش 60 تا 85 هست تو ساعتای برگزاری مسابقه و تو سایت احتمال بارش نزده بازم امکانش هست ولی
دور آخر فتلو نابود کردن
چرا فقط فتل همه جز ساینز نابود شدن هیشکی نتونست تایم بزنه
کسی فکر نمیکرد این بی جنبه بازی اینطوری اتفاق بیفته
تو این وضعیت چکار میشد کرد
نه علاوه بر ساینز یکی از فراری ها میتونست تایم بزنه.
واقعا فوق العاده پوچ
هالکنبرگ که قشنگ تو پارابولیکا اتوبوسو پارک کرده بود!!
عجیبه
احتمالا به راننده های زیادی باید جریمه بدن با توجه به قانونی که گذاشتن، داخل فرمول 3 هم خیلی هارو لت و پار کردن، شاید فرمول یک هم به راننده ها جریمه بدن بابت این رفتار :)))
همیلتون قشنگ یه 0.2 اضافه تر داشت برای زدن…
سوال اینه به کی پنالتی میدن?!
اگه قراره خیلیا پنالتی بگیرن چه بکش بکشی بشه?
سید شا هم همیل فنی ها
نه من همه رو دوست دارم بهنام، کلا دایورتم در این زمینه، همه راننده ها میتونستن دور بهتری بزنن، اونجا داشتم با یه طرفدار همیلتون حرف میزدم گفتم از لوییس براش بگم :)))
فتل چی آقای حسینی
سب هم قشنگ با توجه به پارتی مودشون میتونست تا یه 0.3 بیاد بالا، در کل مرسدس و فراری نزدیک بودن به هم خیلی
100 درصد موافقم. پول مال همیلتون بود
تایم همیلتون رو کامل خراب کرد. حالا اشکالی هم نداره ? فردا تو ۱۰ دور اول کار رو تموم میکنیم.
یعنی واقعا آدم چی باید بگه؟چرا این بچه دور اخر اینطوری رفتار کرد؟در هر صورت بقیه نمیرسیدن ولی فتل میتونست یه دور بزنه حداقل خط یک واسه فراری باشه و لکلرک نذاشت.آخه چه نیازی به اینکار بود؟
از طرف دیگه این چه استراتژی بود؟دور اول که کلا فتل هیچ tow نداشت و جلوش آزاد بود.آخه چرا؟واقعا اگه فردا فراری ببازه که احتمالا هم میبازه کی مقصره؟اونایی که نمیتونن یه استراتژی بچینن یا اونی که نمیذاره همتیمیش دور اخر دور بزنه؟
دقیقا مثل کاری بود که آلونسو با همیلتون کرد.تو مجارستان 2007
الان فتل حق نداره فراری رو بشوره ……..
عیبی نداره…..خدا جای حق نشسته…….
بابا رضا جان بیخیال.وقتی پایه سب میاد وسط هیچی رو دیگه نمیبینین.یعنی حاضرن مرسدسا لهمون کنن ولی چارلزو جلوتر از سب نبینن.
ایمان جان
شما فقط داری به پل فکر میکنی.
من دارم به یه بردی فکر میکنم که با اینکار امروز احتمالا فردا از دست میره.
آفرین
رضا جان شما معتقدی با اون سرعتی که سب داشت به سمت خط شروع میرفت میتونست به تایم گیری برسه؟در ضمن مگر چارلز بلاکش کرد یا از پیست بیرونش کرد.انداخت کنارشو گازشو گرفت.
درکل اگر این اتفاقات نمیوفتاد فراری چیزایه بیشتری برایه از دست دادن داشت.لوییس صدم ثانیه ای چسبونده بود به چارلز.ممکن بود 1 و2 که هیچ حتی پل پزیشن رو هم از دست بدن.گاراژم به خاطر همین خوشحال بود نه بخاطر اینکه چارلز پل رو گرفته و سب نگرفته.
فردا هم فراری مخصوصا اول مسابقه رو سافت توانه سبقت از مرسدس ها رو داره.حتی اگر بوتاس هم بگیره کار برا فراری خیلی راحت میشه.
نمیدونم چرا فکر میکنین لکرک مقصر بود اگه به فرض که لکرک جلو نمیزد ۱. از استراتژی که تیم چیده بود که فتل از تاو لکرک استفاده کنه سرپیچی میشد ۲. فتل بدون تاو یه دور زد به نظرتون این دور بدون تاو لکرک چقدر میتونست سریع تر باشه که فکر میکنین اگه لکرک رد نمیشد پل میگرفت
شما چرا اینطوری فکر میکنی؟از کجا فهمیدی استراتژی فراری این بوده که فتل از لکلرک tow بگیره؟
در ضمن همونطور که اقای حسینی هم گفتن فتل با پارتی مود میتونست 0.3 سریعتر شه.
حتی بدون پارتی مود و با بالارفتن گریپ پیست میتونست حداقل سومی یا دومی رو بدست بیاره.
علی جان فتل باید به چارلز تو میداد.بخاطر همین پشت سب مونده بود.بینه تمامه راننده ها چارلز و لوییس چیزه بیشتری برایه از دست دادن داشتن.بخاطر همینم هر دوشون اونطور تلاش کردن به خط شروع برسن.لوییس دو نفر رده اش رو تهدید میکردن،چارلز دو نفر (اگر سب رو حساب نکنیم)بوتاس هم یه نفر.این وسط سب رده اش از این بدتر نمیشد.تازه البون هم میتونست به مهمونی اضافه شه.
اقا چرا قاطی میکنین؟
فتل دور اول بنا بود توو بده به شارل و دور اخر شارل به سب….
واسه سب بد شد فقط چون تنها کسی از دو تیم برتر بود که بدون توو تایمی ثبت نکرد
ظاهرا فتل در حد و اندازه های لکلرک نیست
عامو اصلا فتل راننده فرمول 2…تو چیکار داری..سرت تو تیم خودت باشه??
آره برا همین با احتساب همین ریش ۸-۶ تعیین خط جلوعه
تازه آلمانم میگم لکلرک برده بود ?
3 عدد از اینی که میگی نقص فنی ماشین سب بود. همون آلمان سومینش بود!!!
مطمئن باش که……
2014 رو که یادته”وتل اصلا انگیزه ای نداشت و ماشین براساس سبک رانندگی ریکیاردو ساخته شده بود و…?”
امسال هم میبینیم که یه راننده تازه کار میتونه وتلو شکست بده یا نه?!
فعلا که تونسته تو پول ها و برد ها شکستش بده حالا تا آخر میبینیم!!
اتفاق تعیین خط تحت بررسی
کی جریمه میشه?!
کی شیطنت کرد?!
یا خدا این چکاری بود????فکنم فراری یه ویروس ساختن که گاراژای دیگه هم اشتباه کنن ولی انصافا زشته برا این همه مهندس
به امید برد فراری
برای چی لکلرک سبقت گرفت ؟؟واقعا مغز نداره انگار. تو تایمتو زده بودی فقط تایم فتلو خراب کردی. واقعا مبتدیه این بشر.در کل تو شرایط مسابقه ای مرسدس به راحتی میگیره فراریو.
در یک کلام مهدکودک F1
کی از همه دیرتر میره؟
من! من! من! من! ??
:))
پیشبینی پلپزیشن چارلز رو میکردم ولی متاسفانه فتل نتونست کارشو انجام بده و شرایط برای برد سخت شد
ایمان جان
من هم پیشبینی کرده بودم که فتل پل میزنه.و پیشبینی کرده بودم که باتوجه به اسپا و اون ترافیک مونزا هم همینطوری میشه.ولی واقعا فکرشم نمیکردم که لکلرک اینکارو با فتل بکنه.بخصوص بعد از کمکی که فتل توی اسپا بهش کرد.
Rezaمن نمیدونم اینایی که میگن لکلرک به فتل ضربه زد استدلالشون چیه اگر دوباره نگاه کنید مشخصه که فتل با اون سرعت به تایم نمیرسید همونطور که بقیه نرسیدن ضمن اینکه چارلز هیچ مزاحمتی برای فتل ایجاد نکرد و فقط از کنارش رد شد وقتی دید فتل انقدر خرامان داره رانندگی میکنه
این چه مسخره بازیه در اوردن?خدا شفا بده…لوییس میتونست پل بزنه
مود موتوری لکلرکو قبل پیچ آخر دیدید؟ قبل از ترمز گیری برای پارابولیکا چطوری از سب جلو زد
امسال هرچی که گندش دراومده ضررش واسه فتل بوده.
بغض کردم بخدا
این فراری لیاقتشو نداره.
به اندازه راننده دوم هم بهش احترام نمیزارن.
هروقت برخورد لکلرک و با ۴۴ میبینم به عمق قضیه پی مببرم که چی میگذره تو این تیم. انگار اسطورشو میبینه درحالی که هم تیمیش باید اسطورش باشه.
نیکو هالکنبرگ اومد تو مسیر لویس داشت باهاش برخورد می کرد و سرعت لویس رو کم کرد وگرنه پول پوزیشن برای لویس بود اینم از هالکنبرگ که اخر سکتور سه داشت خرابکاری میکرد
لکلرک کارخودشو کرد وگند زد به مسابقه فتل بازم قربانی فراری تنها تیمی که به تو اعتماد میکنه ردبوله حالا باید دید که مثل اسپا کی جلوی همیلتون رو میگیره
متاسفم برای آقای بینوتو و دیگر دست اندرکاران گاراژ فراری مخصوصا هایپر مارکت سب
خب دیگه استراتژی فردا هم معلوم شد. همیلتون به لکلرک حمله میکنه برای پیشتازی. بوتاس هم مامور نگه داشتن وتل خواهدشد.
چه حماقتی.چه حماقتی کرد لکلرک که پیچید جلو وتل اگه میگذاشت وتل بره میتونست حداقل جای بوتاس رو بگیره شاید.
همون کاری که فتل تو اسپا برای لکلرک ک د پس زیاد ناراحت نباش
رایکونن دو بار زد به تابلو “never drink” :)) . خیلی با این شعار حال نمیکنه
از این زاویه بهش نگاه نشده بود
تحلیل خاصی داری. دمت گرم.
دید عالیای داشتی
لوییس هم خوش شانس ترین راننده ی فرمول یکه….ماشالله
نه دیگه نیست. لوییس تواناست. اگر جنگ امتیازی بود امکان نداشت امروز مرسدس این گندو بیخیال بشه
لوییس خوش شانس همیشه هست و خواهد بود.
تو فرهنگ لغات سرچ بزنی :
خوشانس=لوییس همیلتون
این استرول و یکی از رانندههای تیم رنو کار همه رو خراب کردن.
وتل تو کل دور جلوتر از همه به جز ساینز بود ولی نمیدونم چی شد پیچ آخر عقبتر از لکلرک بود؟
ولی بازم خوب شد وگرنه مرسدس یک و دو میکرد، این رو شک نکنید.
تبریک به طرفداران فراری و لکلرک و همچنین مرسدس و رانندههاش.
فراری فنهای عزیز نمیخوام نا امیدتون کنم ولی اگر اتفاق خاصی نیافته مرسدس یک و دو میکنه اونم تو خونه فراری.
حیف شد کیمی. ولی تو کیو دو یک دور زد و خودش رو رسوند به کیو سه.
دکتر (L4NDO) هم نمیدونم چی شد نتونست این دفعه تو تعیین خط خوب عمل کنه. امیدوارم تو ریس جبران کنه.?
آره تایمشون خوب بود دیگه استراتیژی خوبی بکار بردن نمیتونستن که به فتل برسن نزاشتن بقیه تام بزنن 5 و 6 رو گرفتن :))
دقیقا دور اخر شبیه مدرسه بود
هالک همه رو بلاک کرد تو دور اخر باید جریمه بگیره
امیدوارم وتل تو دور اول خودشو به لکرک برسونه و از مرسدسا فاصله بگیرن
میتونه مهدی جان.توانه گرفتنه جفتشونو تو دور اول داره.با سافت استارت میزنن سب فوقالعاده است رو سافت.تا قبل از پیچه اول بوتاس که راحت تو دسترسشه.اگر یکی از اون استارتایه همیشگیشو بزنه بوتاسو قبل از شیکین اول گرفته بعدشم دستشون تو استراتژی باز میشه.کلا من همیشه به توانایی رانندههامون امیدوارم.به امید پیروزیه فراری
یعنی یکاری میکنن از سال دیگه تو مونزا ریس کنترل بیاد به هرتیم 2دقیقه جیره زمانی بده بگه تایمتو تو همین دو دقه زدی که زدی وگرنه پیست رو خلوت کن برا تیم بعدی
اینو قبل از تعیین خط منتشر کردن:
FIA has set a new minimum time between the two SC-lines (1.45 min) to prevent drivers slowing down too much on their outlap and queueing up on the back straight, which could lead to dangerous situations.
الان هم لکلرک گفته که اگر قراره جریمه بدین باید به همه جریمه بدین، چون همه مقصر بودیم داخل کیو 3
“سید علی حسینی”
لکلرک ……..
یکی بهش بگه چرا باید به همه جریمه بدن؟
حتی اگه جریمه بدن یا حتی اگه ندن بازم هیچ تفاوتی ایجاد نمیشه.
کاری هم که لکلرک کرده از بین نمیره.
یه مسخره بازی لوس رو تو آخر کیو ۳ دیدیم
و یه حرکت بچه گانه از لکلرک
فراری رانندشو انتخاب کرده و تمام
تقریبا بعد مارکیونه آریوابنه وتل حامی ای تو تیم نداره
جو رسانه هام که هیچی دیگ
واقعا معلوم نیست چخبره تو این تیم
کاش وتل بره ویلیامز ولی تو این تیم احمق نمونه
من بییشتر از همه از اون شادی کردن گاراژ فراری تعجب میکنم،،،،برعکس صحبتای دیروز مسولین فراری امروز کاملا نشون دادن راننده اولشون کیه.
اولویتهایه تیم و طرفداراش با اولویتهایه طرفدارایه فتل فرق میکنه.این چیزه جدیدی نیست
دوست عزیز، میدونم موضوع بیربطیه ولی میخواستم ازتون خواهش کنم اگه میشه هکسره رو توی پیامهاتون رعایت کنید، اینجا الان هر جایی که ترکیب اضافی و وصفی بوده رو شما جای کسره بین دو کلمه ه گذاشتید که اشتباهه. متاسفانه غلطیه که اخیرا خیلی رایج شده. شکل درست: اولویتهای تیم، چیز جدید، طرفدارای فتل. ممنونم ازتون که به املای فارسی توجه نشون میدید.
یعنی برای فراری گرفتن یه پول پوزیشن شکننده و اسپلیت شدن، به گرفتن نتیجهای تو تعیین خط که شانس پیروزی تو ریسو بالاتر میبره و دست استراتژیستارو درطول مسابقه بازتر میکنه اولویت داره! عملن حرف ما رو تأیید کردی دوست عزیز، یا کلن داریم گل به خودی میزنیم تو گاراژ و خودمون خبر نداریم، یا انقد بدبخت شده فراری که از پولپوزیشن رانندهش که احتمال بردش تو ریس با شرایطی که پیش اومده در بهترین حالت ۵۰/۵۰ه باید هف روز و هف شب عروسی بگیرن! بابا خیر سرمون اسممون فراریه، مث اینکه رئال مادرید به قیمت از دست دادن لیگ و چمپیونز لیگ بارسا رو ببره تو جام حذفی و طرفدارا با حمایت کادر مدیریت بریزن تو خیابون برای تیم مارش افتخار تدارک ببینن!!!
رامتین عزیز مگر داریم کتاب درسی مینویسیم برادر.بله بنده خبر دارم اشتباه است.اما اینجا درسته صحبتهامون کتبیه اما زبانمون محاوره است.برایه اینکه نخوایم مدام از علائم نگارشی استفاده کنیم به شکلی منویسیم که به گوش اشناست.
نکنه انتظار داشتید چون راننده مورد علاقه یه عده ای تو این سایت پل پوزیشن رو نگرفته سینه زنی کنن اونا براشون موفقیت تیم مهمه چون یه راننده فراری پل رو قاپید
نه حامد جان تو وضعیت فعلی احتمال برد خیلی کم میشه چون لکلرک سب رو نداره که کمکش کنه مثل مسابقه قبل منظورم از تعجب کردم خوشحالی میکنن این بود البته سینه زنی هم کنن اشکال نداره به هر حال ایام عزاداری آقا امام حسین هم هست.
وقتی هیچکدوم از راننده هامون تو موقعیت قهرمانی نیستن برای من که حداقل پشیزی اهمیتی نداره کی جلوتر از اون یکی تموم میکنه مهم موفقیت تیم هست
چه لکرک ببره چه فتل ی فراری فن باید خوشحال باشه من حتی اگر سب ببره شاید حتی بیشتر خوشحال بشم چون روحیش هم ریکاوری میشه ولی فک کنم اگر فردا لکرک ببره احتمالن یه عده ای آتیش بگیرن
متاسفم میگم ولی دارم مطمئن میشم یسری اینجا که مثلن در ظاهر طرفدار فراری نشون میدن به قیمت اینکه فتل بالاتر باشه فردا خدا خدا میکنن تیم به فنا بره مرسدس 1-2 بگیره و لکرک dnf بشه تا پودیوم فتل تضمین باشه
الانم که می بینید تو این خر تو خر دور سوم همه چی رو انداختن تقصیر لکرک بدبخت درحالیکه این اشتباه رو تمام تیمها کردن که دیر امدن برای تلاش آخر و اول از همه مک لارن و رنو همه رو کند کردن تو اون وضعیت شارل هیچ پیش بینی نمی تونست داشته باشه از حرکات جلویی ها که بتونن تاکتیک tow رو به نفع فتل اجرا کنن ضمنا فتل که نیاز به tow داشت چرا همون بار اول خودش از لکرک رد شد و اگر رد شد چرا وقتی دید وقت تنگه خیلی شلوغه و شرایط سبقت لکرک مهیا نیست نرفت پشت سر ساینز حداقل شانش دومش رو خودش امتحان کنه که گیر داده بود لکرک رو بگید ازم رد بشه بار اول بدون tow فقط 0.15 کندتر بود
آقای حامد خود من شخصاً اول سباستین فتل هست که برام مهمه و بعدش فراری.
قرار نیست همه مثه شما یا من فک کنن.ضمن اینکه تو پیچ آخر اگه لکلرک اقدام به سبقت نکرده بود فتل رفته بود و یا زودتر سبقت گرفته بود فتل هم میتونست تایمشو بهتر کنه.
این نظر شخصی منه
Hamedدقیقا یه عده دارن آرزو میکنن سر به تن چارلز نباشه حتی به قیمت برد رقیب
به شخصه هیچ شانسی به جز سکوی سوم برای فراری نمیبینم
موافقم ?
به منظرم با اینکه پل رو فراری گرفت ولی به ضررش تموم شد و فردا مرسدس مسابقه رو میبره .
و چقدر فوق العاده بودن دوتا رنو
حالا کاری با مرسدس و فراری ندارم که برای پل رقابت داشتن بقیه تیم ها چرا نیومدن بیرون فقط برای (tow)؟مخصوصا البون که تایم نزده بود
تا دیروز امیدوار بودم بارون نیاد ولی حالا امیدوارم بارون بیاد حالت عادی احتمال زیاد لوییس رد شه از لکلرک ولی خب حداقل ریس بارونی هیجانش بیشتره !
تعیین خط هم آنالیز نمیخواد ……
از وقتی ک پرچم قرمز رو برداشتن ۶ دقیقه وقت مونده بود چرا آخه اونقدر دیر اومدن بیرون و چرا اینقدر آروم داشتن سمت خط پایان حرکت میکردن…اونی ک از همه جلوتر بود فک کنم ساینز بود پشتش فتل و شارل
همین الان فقط برید ببینید زیر پیچ توییتر فراری و لکلرک دارن چی مینویسن.
بعد بگید لکلرک و فراری هیچ کاری نکردن و بی گناهن و فتل اگه دور هم میزد نمیتونست حتی دوم شه.
گویا فیا دور آخر رو تو کیو سه تحت بررسی قرار داده امیدوارم یه حالی به مقصر ها بدن تا واسه سال بعد کسی ازین کار ها نکنه
من طرفدار لکلرک نیستم ولی چرا فکر میکنید تایم سباستین رو خراب کرد پیش از سبقت چالرز از سب همه دیگه میدونستن به خط شروع نمیرسن حتی خود سباستین هم وِل کرده بود قشنگ مشخص بود .
چالرز فقط خواست شانسشو امتحان کنه ببینه میرسه به خط شروع یانه که خودشم به خط شروع نرسید و قسمت دوم q2 را تایم نزد
بهترین تصمیم اینه که نه تا راننده جریمه شن پل رو بدن به کیمی 🙂
دوست عزیز ظاهرا که دارن همین کارو میکنن ولی نه تا راننده رفتن برا اعتراض
عالی بود رفیق?
گرنده کیمی.??
لکلرک نرسید؟نه دوست عزیز رسید.ولی بعد از اینکه فهمید بقیه نمیتونن دور بزنن شل کرد.
فکر کنم ساینز هم به خط شروع به موقع نرسید لکلرک که پشت ساینز بود فکر کنم!؟
Ferrari7 بخدا حالمو این کامنتا گرفتن.
به هر حال امیدوارم چارلز با اشتباهاته فردی مسابقه فردارو گند بزنه شاید اینطوری بدهیشو به یه عده بپردازه.ما هم رفتیم ریکاوری و مدیتیشن تا شاید تا قبل از مسابقه فردا حالمون جا اومد.شما هم خوش باشید
امیدوارم از مسابقه فردا لذت ببری iman88 خوش باشی
عجب تعیین خط مزخرفی بود واقعا همه شاکی شدن پیج فرمول 1 پر از کامنت اعتراضی
من فقط تو کار هالک موندم اولش میخواست توو بگیره وسطا نزاشت فراری ها رد بشن
تقصیر تیم هاست که دقیقه 90 میرن رو پیست و بعدش واقعا تقصیر هالک بود که همه رو کند کرد
مشکل فراری هم این مدیریت واقعا ضعیفشه بعد اسپا داشتم امیدوار میشدم که شاهکار دیگه رو کردن
سب تو مرحله سوم رفت بیرون در حالی که چارلز پشتش نبود نمیدونم چرا ! و دور سب نشون داد توو نهایت 0.2 ثانیه تاثیر داره.(از فاصله سب با چارلز)اخرشم چیزی که شنیدم گفتن فاصله 10 ثانیه ای داری احتملا میخواستن لکلرک رد شه که به وتل توو بده تا 1-2 بگیرن ولی بیشتر شانس فتل واسه دور زدن گرفتن هرچند با اون وضعیت گرم کردن لاستیک فکر نمی کنم زمان رقابتی بتونه بزنه
بدشانس ترین هم بوتاس بود هم اسپا به فنا رفت دور نتونست بزنه هم اینجا قبل خط پایان پاشو از رو گاز ورداشت وگرنه پول گرفته بود
سرعت مسابقه ای فراری هم خوبه واقعا خوبه تو سافت که سریعتر هستن و تو هارد مشکل مدیومه ولی مرسدس اگه 2-3 بعد دور اول نگه داره مزیت استفاده از استراتژی داره
اگه فتل تو استارت بوتاسو بگیره، من امیدوارم تو دور اول شاید بتونه از لوییس رد شه… بدترین سناریو که محتملم هست اینه که چارلز رده از دست بده تو استارت و دوم اینکه اگه تو ۵ دور اول بوتاس بتونه سبو پشتش نگه داره، دیگه کار سب خیلی سخت میشه باتوجه به فاصلهای که چارلز و لوییس باز میکنن… اگه مطمئن بودم چارلز اول میشه اصلن برام مهم نبود چون تو بدترین حالت یه ۱-۳ نتیجهی راضی کنندهای میشد اما راستش احساس میکنم اگه سب شانس گرفتن لوئیسو از دست بده، پیروزی به مرسدس میرسه و اونوقت حتا اگه جفت رانندههامونم رو سکو باشن برای من تو این پیست خاص یه شکسته… امیدوارم احساسم اشتباه باشه و حتا اگه سب شانس پیروزیو از دست بده، چارلز بتونه کارشو انجام بده…
من تعیین خط رو با موبایل میدیدم خوب متوجه نشدم ، بوتاس تایم اول کیو 3 که پرچم قرمز اومد زدن no time ولی بعد رفت سوم ! تایمی زد که من ندیدم یا تایم قبلیش رو براش زدن چیشد ؟ و اینکه سب از پیست رفت بیرون ایا کامل ؟
اول فیا نظرش این بود که بعد چرچم قرمز بود تایم بعد دیدن بیچاره این همه زحمت کشید دورشو قبول کرن
خوشحالم که فتل بالاخره سکوتش رو شکست.فتل گفته تقصیر لکلرک بوده.
گفته برناممون این نبوده.لکرک خلاف برنامه ای که از قبل داشتیم رو انجام داده.
D:
توضیح میدین چه خبره دقیقا در گاراژ فراری؟
1. چرا گذاشتن تایم کوالی برسه به دو دقیقه آخر و بعد همه شروع کردن به بیرون اومدن از گاراژها؟ چرا زودتر نه؟ برا تیمهایی که هر دو رانندشون توو کوالی بودن و برنامه توو دادن به راننده اول رو داشتن دیگه چه فرقی میکرد که چه زمانی بیان بیرون؟ چرا زودتر نیومدن بیرون؟ حالا بگیم آلبون تنها بود و میخاست پشت یه ماشین دیگه دربیاد قابل قبوله ولی تیمهای فراری و مرسدس چرا گذاشتن این قدر آخر وقت بیان بیرون؟
2. چرا این قدر گاراژ فراری با یه برد توو تعیین خط اونم این چنینی، بالا و پایین میپرن مکانیکاشون؟ واقعا یاد حرف آریوابنه می افتم که میگفت : ما از بس که نبردیم اگرم یه بار ببریم ترس برمون میداره!
3. به نظرم بیش از اندازه دارن احساسی برخورد میکنن!
براساس استراتژی فراری توی دور دوم لکلرک باید به فتل tow میداد.
ولی وقتی از گاراژ میان بیرون لکلرک بدون هیچ دلیلی میره پشت فتل.و بعد از اون هم فتل میگه بهش بگید بیاد دیگه.کجاست.و متاسفانه لکلرک یکم سریعتر نمیره تا قبل از پیچ اخر از فتل رد شه و درست جایی از فتل رد میشه که دیگه هیچ فرصتی برای فتل نمیذاره.
و فقط خدا میدونه از قصد و با هدف اینکارو کرده یانه.
فتل ۴ تا چرخش از خط رد شد چرا زمانش رو حذف نکردن ?♂️
میشه یکی بگه این بچه بازی که همه میگن انجام شده چی بوده
مخصوصا لکراک در مقابل فتل
هیچی باو همه راننده ها ب جز ساینز ک جلو تر از همه بود،اونقدر کند حرکت کردن ک تایم کیو ۳ ب پایان رسید و چراغ های قرمز روشن شد
و عملا دیگه هیچ راننده ای نتونس تایمشو بهبود ببخشه
باید یکم زودتر از پیت میومدن بیرون تا موقع سبز بودن چراغ ها و قبل از تموم شدن تایم کیو۳ شروع ب دور زدن کنن
داستان چیه که همه میگید بچه بازی کردن راننده ها ؟
بازم مثل همیشه مرسدس فراری رو بازی داد
واقعا گاراژ فراری رو یه مشت احمق پر کردن
احمق ها وقتی میدونید مرسدس یه بار تو باکو دقیقا این کار رو کرده باید با راننده ها هماهنگ کنید که دوباره بازی نخورید
کلا سب همیشه نفر آخر میاد تایم میزنه تو تعیین خط ها، دقیقا تو باکو و مونزا که tow مهمه نفر اول تایم زد و از مرسدس ها عقب افتاد و تقریبا هر دو دفعه هم استاد لکلرک به صورت غیر مستقیم کار تیمی فراری رو خراب کرده
قشنگ میتونستن به سب و لکلرک بگن اگه دیدید مرسدس قبل خط پیت لین وایسادن شما هم برید پشتشون
بالاخره یکی مجبور میشه بیاد و ازتون رد بشه و نمیشه که همه پشت هم ردیف بشن چون اون پشت خط پیت لین هم یه مقدار جای مشخص داره
امروز سب به وضوح از لکلرک سریعتر بود و پول تو مشتش بود ولی امان از این گاراژ بی در و پیکر فراری
از لکلرک سریعتر بود ولی پول توی مشت لوییس و بوتاس بود. تنها یک حالت داشت که فراری بتونه پول بگیره و اونم همین افتضاحی بود که دیدیم!
لکلرک اصلا اونجوریکه نشون میده نیست. بنظر خیلی مودب و با وقار میاد ولی اصلا چنین شخصیتی نداره و در حال فیلم بازی کردن و طرفدار جذب کردنه. مکس ولی همونیه که میبینی. درست مثل سب و بخصوص جوانیهای سب چیزیو مخفی نمیکنه. اولش دافعه دارن و بعداز مدتی بهشون علاقه مند میشی..
واقعا دلم نمیخواست وارد اینجور بحثهای حاشیه ای و قیخصیتی و … بشم ولی تعیین خط امروز انقدر مفتضح بود که جایی برای بحثهای فنی نمیزاره…
اینیم که لکلرک میگه همه باید جریمه میشدند بنظر من چرنده و توجیه خیانتیه که به تیم کرده. ممکنه 4 تا لاستیک عوض کن و طرفدار تیفوسی خوشحال شده باشند ولی امتیازات توی مسابقات بحساب تیم و راننده ریخته میشه و هرچقدر هم پول پوزیشن بگیری حتی به اندازه نیم امتیاز هم بهت نمیدن!!!
نمیشه گفت مقصر صد در صدی لکلرک بود چون اونم تیم بهش گفت سبقت بگیر
ولی در کل مسخره بازیه بدی راه انداختن تیم ها
لطفا خلاصه تعیین خط هارو هم بزارید. با تشکر از سایت خوبتون
بزن به افتخار لکلرک
مثل اینکه بوتاس از رده نهم مسابقه رو شروع میکنه !
من اشتباه متوجه شدم دور بوتاس رو اگر حذف میکردن نهم باید شروع میکرد که من به اشتباه گفتم از نهم امروز مسابقه رو اغاز میکنه
تعیین خط دکتر هلموت سوز دنی ریک رو بگیرید رفقا
از آلبون بالاتر
داخل رادیو تیم به لکلرک گفتن که از فتل سبقت بگیر تا فتل بتونه از خلا پشت راننده استفاده کنه
حالا لکلرک اگه سبقت نمیگرفت میگفتین که از عمد این کارو کرد تا فتل تایم نزنه حالا که سبقت گرفت بازم یه چیز دیکه میگین . اینا تو تا راننده ی حرفه ای هستن هم تیمی اند فقط لکلرک یکم تجربش کمتره یکم هم خود خواه تره . این چیز عادی هست . ولی کاری نمیکنه که کاره سباستین خراب شه کاری میکنه که کاره بقیه تیم ها خراب شه (مثل کاری که سباستین در بلژیک کرد). همین جور که فتل خودشو واسه تیم قربانی میکنه لکلرک هم اینکارو میکنه . قطعا بر ضد هم کار نمیکنند . اولین چیزی که مهمه فراریه نه فتل و لکلرک خود فتل هم اینو ثابت کرد که اول راننده ی فراریه بعد سباستین فتل