فرمول یک ایران – لوئیس کامیلری، مدیر عامل فراری همین الان به دلایل شخصی استعفا داد و جان الکان بصورت موقت جایگزین وی شد.
امروز نیز متیا بینوتو به دلایل مساعد نبودن سلامت جسمی اعلام کرد که به مسابقه ابوظبی نمی رسد و باید به خانه برود. لورنت مکیس جایگزین او در ابوظبی خواهد شد.


چون سلطان نیست احتمالا فراری سکو بگیره
سلطان کیه حالا؟
اوه اوه اوه اوضاع فراری خرابه مث اینکه اینم یه چیزایی میدونه از آینده فراری که فلنگ رو بسته….
خوشحالم سب داره ازدست این تیم راحت میشه.فراری تاوقتی که سرجیومارکیونه فقید رو داشت فراری بود.
چی شد یدفه؟
امیدوارم آخرین ریس امسال برا فراری خوب پیش بره الخصوص سب
قراره بینوتو ترفیع بگیره؟✌🏻😂😂
اوه اوه
خبر بدی بود برا مرسدس و ردبول
1 و 2 فراری تو گرندپری ابوظبی قطعی شد
برید فانتزی هاتون رو فتل یا لکرک بزارین 😃😃
خب ظاهرا ایشون برمیگردن همون دکه سیگار فروشیشونو اداره کنن 😅
هوووم، اصلاح کنم، ظاهرا از ریاست فیلیپ موریس هم استعفا داده!
دمش گرم همزمان فراری و فیلیپ موریس رو هندل کردن کار سختی به نظر میاد 👌
البته فراری رو شل کرده بود 😃
تبریک میگم به فراری فن ها
ظاهرا فراری قصد نداره فعلا از اون ته جدول جدا بشه.
فقط مونده بینوتو و الکان
بینوتو هم که هر مسابقه قهر میکنه میره
اواخر 2018 هم همین کار ها رو میکرد آخر فصل شد مدیر تیم. شاید ایندفعه بشه مدیرعامل فراری.
به هر حال این فراری دیگه اون فراری سابق نمیشه
یه مرد میخواد مثل مرحوم مارکیونه بیاد جمعشون کنه
خدا بیامرزدش واقعا مرد بزرگی بود. با رفتنش شاهرگ فراری پاره شد.
چقدر شبیه بینوتوئه انگار داداشن یا اینکه …
این خانواده آنیلی چقدر پول دارن کل ایتالیا دستشونه تازه فراری به این بزرگی یه قسمتی از دارایی هاشون از یونتووس گرفته تا فیات و بزرگترین شرکت کنترل کیفیت جهان و … 😞😐
مثل اینکه کودتا شده ! نمیدونم کناره گیری کامیلری و بخونه رفتن بینوتو رو باید بهم ربط داد ؟ یا این دو مقوله مستقل از هم دیگه اند ؟!
خوشبختانه فراری از نظر تخصص و افراد لازم پتانسیل بالائی در خودش داره ، از طرفی تیمی ثروتمنده و بعنوان با ارزشترین برند سالهای 2019 و 2020 اونقدر جذابیت داره که دست روی هر مدیری بگذاره و سبیلش رو چرب کنه ، جواب رد نگیره ! پس دلواپسان نگران آتیه به زعم خودشون نامعلوم و تیره فراری نباشند ، مخصوصآ اینکه امید خدا عده ای از این دلواپسان قراره از فصل بعد خیمه خودشونو در اردوگاه آستین مارتین برپا کنند :))
اقا سیامک عزیز امیدوارم سری و احساسی و تعصبی تصمیم نگیرن
نکن حتما باید ایتالیایی باشه ی ادم درست میتونه دوبار فراری ب اوج برگردونه فراری ب اوج برگرده مسابقات جذاب میشه
سلام محمود جان .
کاملا باهاتون موافقم . منهم از افکار و رویه ناسیونالیستی افراطی ایتالیائی فراری شاکی ام . فراری لایق اونه که بهترینها رو بکار بگیره ، صرفنظر از ملییت شون . البته این استثناء رو قائل میشم که دوباره از لوکا دی مونته زمولو برای مدیر عاملی فراری دعوت کنند . چون در حال حاضر هیچکس به اندازه لوکا فراری رو نمیشناسه و با افکار و ایده های انزو فراری آشنا نیست .
مرتبط که مطمئنا نیستن، کار اصلی کامیلری مدیریت فیلیپ موریس بوده که کلا ربطی به گروه فراری و الکان و گروهی که فیات و فراری رو میچرخونن نداره…وقتی از اونم کناره گیری کرده فکر کنم معنیش اینه که واقعا تصمیم شخصی بوده.چون این دو مجموعه هیچ لینکی بغیر از خود کامیلری ندارن ظاهرا.
جالبیش هم اینه که بینوتو، تصمیم مارکیونه بود و اینطور که هر از گاهی نوشته میشد، کامیلری شخصی بود که مخالف تداوم مدیریت بینوتو بوده…هرچند بعید نیست که مدیر جدید فراری، نظرش روی مدیرفنی جدیدی برای تیم باشه اما معناش هرچی میتونه باشه بغیر از حمایت کامیلری از بینوتو.
در آخر، باید ببینیم با کناره گیری کامیلری، mission winnow بازهم جایی روی ماشینهای فراری داره یا نه!
مهیار عزیز پادکستی از بینوتو دو الی سه روز اخیر در سایت رسمی فرمول یک منتشر شد که بینوتو عکس صحبت شما رو میکنه.که چقدر با مارکیونه تحت فشار بوده و اومدن کامیلری چقدر مورد حمایتش قرار گرفته تا حتی اینکه رابطشون مثا دو برادر بوده.در هر حال دوستان این تغییرات مدیریتی در فراری رو به فال نیک میگیرم
کامران جان عمر مارکیونه جواب نداد تا ببینیم تهش چی میشه اما منظورم این بود که ارتقاش به مدیریت فنی کار ایشون بود…البته منم فکر میکنم اگر زنده مونده بود تا الان بینوتو اخراج میشد چون مارکیونه معروف بود که هدف گرا بودن و اینکه تواناییش رو داره روزی یک مدیر اخراج کنه!
اما درباره مصاحبه های این افراد زیاد من اهمیتی نمیدم…۹۰٪ مواقعی که افراد باهم مشکل دارن، رسانه اییش نمیکنن مثل زمانی که آریوابنه بود یا دوره ایی که پدی لو به مشکل خورده بود…البته بگم، اینایی که منم نوشتم نقل قول شایعات بود اما اوایل فصل بهرحال زمزمه های زیادی بود درباره بینوتو…شاید خیلی هم بی اساس نبوده.
نمیدونم این با ارزش ترین برند رو از کجا پیدا کردی ولی الان یه سرچ کنی
the most valuable brands in the world 2020
با ارزش ترین برند آمازون گوگل اپل کاکرو سافت هستند سال 2019 هم همین ها با جابجایی بودن
اگر هم تو قسمت خودروسازیمنظورت هست باز اگه سرچ کنی به این میرسی
The Toyota marque was ranked as the world’s most valuable car brand in 2020, with a brand value of roughly 28.4 billion U.S. dollars
تویوتا با ارزش ترین برند هست
رفرنستون رو اگه بکید خوشحال میشیم
قبلا در اینمورد در همین سایت به اندازه کافی بحث و تبادل نظر شده و ریفرنس مربوطه ارائه شده ! ظاهرا شما مطالب سایت رو بطور گزینشی دنبال میکنید . وگرنه دوباره همان سوال و نظر اولیه گفته نمیشد !
ریفرنس ارائه شده توسط شما مربوط است به موسسه فوربس . ولی فوربس تنها مرجع ارزیابی برندها نیست . مراجع معتبر و قابل استناد دیگری هم هستند که با نظر داشت پارامترهای مختلف و متفاوت برندها رو ارزیابی و رنکینگ استنتاج شده رو اعلام میکنند مثل آژانس برند فاینانس که معمولا با اعلام رنکینگش میلیونها و حتی میلیاردها دلار سرمایه در بازار سهام جابجا میشه .
بهتره که در وحله اول به سوابق در آرشیو مراجعه کنید تا یک مبحث برای بار دوم و تکراری مطرح نشه . و در مرحله بعد باز بهتره که چهار چوب فکری و اظهار نظر خودمونو محدود به یک موسسه نکنیم . چون مراجع و ریفرنس های مختلف با پارامترهای مختلف و متفاوت ارزیابی خودشونو ارائه میکنند .
درست صخبت ایشون تو همین سایت هم چند وقت پیش قید شده بوده.دقیقا نمیدونم ولی ربطی به عظمت و بزرگی هولدینگ و یا دارایی نداشت اگه اشتباه نکنم در رابطه با پیشرفت و رشد اقتصادی بود.
ظاهرا شما مطالب این سایت رو رفرنس تمام حقایق میدونید در حالی که سایت هایی مثل فوربس رو زیر سوال میبرید. الان دیگه حتی شرکت های نفتی هم در بین بزرگترین شرکت های دنیا نیستند و لیست بزرگترین های دنیا فعلا در اختیار شرکت های آی تی هست. توی دنیا خودرو هم با وجود بودن کنسرنهای بزرگی مثل تویوتا، فورد و فلکس واگن فراری جایگاهی نداره.
دوستان بد نیست یکم معیارهای سایر منابع رو هم نگاهی بندازن بعد زیر سوال ببرن
اون لیستی که برندهایی مثل اپل آمازون و ماکروسافت توش اولن به قوت خودش باقیست که از لحاظ سرمایه ای با ارزش ترین برندهای جهان هستند و بین خودروسازها هم تسلا گروه فولکس واگن تویوتا
این صحبتی که جناب سیامک مطرح کردن درباره شاخص BSI و گزارشی هست که موسسه برند فاینانس منتشر کرده و بیشتر معیارش قدرت برندینگ و اسم و اعتبار اون برند هست که فراری دو سال پیاپی اول شد
بعدشم ببخشید اینطوری میگم شاید چارتا کم سن و سال اینجا حالا دوتا پیت استاپ مسخره وشیرین کاری از فراری دیدن میان اینجا خوشمزگی میکنن فکر کردن دارن درباره مکانیکی محله شون صحبت میکنن تصور میکنن اوضاع فراری تو اقتصاد جهانی و برندینگ هم مثل افکار کودکانه شون هست نه عزیزم فقط همین فرمول 1 رو هم حساب کنیم فراری هنوز مهمترین برند حاضر در فرمول 1 هست
حامد به درستی توضیح داد فقط یه موضوعی فکر کنم الآن با ارزش ترین کمپانی خودروسازی تسلا باشه که خودم خیلی دوستش ندارم ولی هست
تسلا به هیچ وجه اینقدر ارزش نداره, توضیحش طولانیه, حوصله ندارم تایپ کنم
ولی تسلا به لطف مدل تجاری خاص خودش, هنوز موفق به سودآوری نشده و درآمد اصلی ایلان از طریق ایجاد هایپ و بالا بردن قیمت سهامش توی بورسه, کل قضیه یه ponzi scheme بزرگه
Reza.MC
این اولین بار نیست که شما تصورات و برداشتهای ذهنی غلط خودتونو به دیگری نسبت میدید . سوابق پستهای شما حاکیه که نوشتار و گفتار دیگران رو بنا به سلیقه خود تفسیر و نتیجه گیری میکنید . یا محتوای ذهنی خود را به دیگران نسبت داده و در موردش قلم فرسائی میکنید ! اشکال در درک مطلبه ، که بهتره روی این ضعف بیشتر کار کنید !… کجای حرف بنده زیر سوآل بردن فوربس بود ؟ مشخصآ بهش اشاره کنید . پس تکلیف شما با سایر جملات توضیحی بنده چه بود ؟ قدری تامل و تفکر لطفا !
رفرنس شما خوب رفرنس ما بد
تو فروشکه از بقیه ماشینها پایین تر هست
تو صفر تا صد از بقیه پایین تر
تو تیم داری پایین تر
تو فرمول 1 پایین تر
تو تکنولوژی هیبرید و الکتریکی پایین تر
یقینا باید بهترین باشه
این یه واقعیتی هستش
فراری برندش با این وضع روند نزولی داره این چیزی که قابل کتمان نیست منظورم هم قسمت ماشین های اسپرت و هم قسمت ماشین های خیابونی اش یه چرخی بزنیم میبینم برند های قوی تری تو خیابون که بهتر از فراری هم هستن که تعدادشون زیاده دیگ اسم نمیبرم تو قسمت اسپرت هم که دیگ معرف حضورتون هست
Siamak:
“ولی فوربس تنها مرجع ارزیابی برندها نیست . مراجع معتبر و قابل استناد دیگری هم هستند.” حرف خودتونه.
“محتوای ذهنی خود را به دیگران نسبت داده و در موردش قلم فرسائی میکنید.” ظاهرا خودتون هم بهمین کار مشغولید.
“اشکال در درک مطلبه ، که بهتره روی این ضعف بیشتر کار کنید.” هر کسی درک خودش رو از مسائل داره و عدم اتفاق نظر نشانه ضعف نیست.
یک توصیه نگارشی هم دارم. از نظر نگارشی و زیبایی شناسی علائمی مانند نقطه، کاما، دونقطه، علامت سوال، علامت تعجب و غیره باید به حرف آخر بچسبند و بینشون فاصله نباشه.
Reza.MC
تا الآن فکر میکردم درک مطلبت ضعیفه . ولی حالا برام مسجل شد که فاجعه است ! :))
متقابلا نیز.
چشم 👌
شاید توتو اومد خدارو چه دیدی
با این تفاسیر و گند کاری های تیم،
مخصوصا استعفای کامیلری
بهترین گزینه برکناری متیو از مدیریت تیم و استخدام متخصصان غیر ایتالیاییه
پس از زمان شوماخر که مدیر و کارکنان از کشورهای مختلف بودن و کلی عنوان بدست آوردن.
تیم رفته جاده خاکی و فک میکنن ایتالیایی ها میتونن با دنیا رقابت کنن
قهرمانی کیمی هم فک کنم با برتری قاطع فراری بدست نیامد
برا موفقیت باید از هر متخصصی کمک گرفت حتی مکانیک های غیر ایتالیایی
مگه میشه در طول فصل 20 درصد پیت استاپا نزدیک 4 ثانیه و بالاتر باشه!!!
تیم داره آخرین نفساشو میکشه، فقط حیف کارلوس که کاش تو مکلارن میموند
وقتی کودتا میکنی، یعنی یه تیری در تاریکی میندازی
ممکنه به هدف بخوره و متیو بشه الهه نجات اسبهای رقصان
ولی فک نکرد که همون تیر ممکنه از زه لرزان رها شده باشه و خودشو با تیمش از عرش به فرش بیاره
تازه اونم چه عرشی، عرشی که خودش که مدیر فنی بوده با تقلب بدستش آورده بوده
پ.ن
که آقای متیو بنوتو با اینکه آدم کاردانی هست (فقط در فنی بودن)
برای اینکه پست مهمتری بدست بیاره، موتور رو غیرقانونی قدرتمند کرد
کودتا کرده و تیم رو بدست گرفت
تا با ماشین تقلبی آرزوی تیفوسی ها را بعد چندین سال برآورده کنه
که نتیجه ش بشه؛ اسطوره !!!
اونم چه اسطوره ای که تیم رو به … و 2 راننده تاپ رو به فنا داد
طولانی شد میبخشید
دمت گرم گل گفتی
ممنونم واقعیاتیست که اونایی که جدید دنبال میکنن
حس کردم بدونن بهتره
شایدم میدونستن و فقط تکرار کردم
تبریک به همه البته ماشین فراری عموما توی ابوظبی تو سال های اخیر سریع نبوده ولی نبود بینوتو خودش 4 تا رتبه محسوب میشه
کامیلیری مدیر بسیار خوبی بود و زمان مدیریتش، بخش خودروسازی هم رکورد تولید اتومبیل رو شکست و هم بیشترین سود رو نصیب فراری کرد
اما مهمترین کاری که در کنار بینوتو انجام داد تمدید نکردن با فتل بود که برای همیشه ازش ممنونم
مرسی رییس❤️❤️
به نظرم شما یه سر به گل بزن از شدت سوزش
بعد اسپینهای فتل اینطوری خودتونو اروم میکنین؟ 😂
خوش اومدی آقا بهرام
چند روزی بود نبودید
نکنه رفته بودی پیش لکلرک برای تعمیر ماشین؟؟؟
یا نکنه برا مصاحبه ش علیه ورشتپن داشتی راهنماییش میکردی؟؟؟
ولی هر چی که هست خوش اومدی، فرمول وان به امثال شما نیاز داره مخصوصا تو ایران
کاش همیشه حضور داشته باشی مخصوصا زمانایی که لکلرک جونت گند میزنه
آدم باید در هر شرایطی از راننده ش حمایت کنه،
سلام آقا بهرام خوبی رسیدن بخیر ؟؟؟
هفته پیش بعد از افتضاحات کوبیدن به پرز و پیت استاپ 6 ثانیه ای فتل خبری نبود ازتون .از بینوتو تقدیر و تشکر نمیکردید.حالا که آبها از آسیاب افتاد دوباره به سب نیش و کنایه میزنید.
نکنید این کارو شش سال گاری فراری روندو و همیلتونو به چالش کشید . این رسم جوانمردی نیست
بزرگترین لطفی به می شد به فتل کرد همین بود. از تیم ششم گرید می ره به تیم سوم. این یعنی پیشرفت.
بله فتل از تیمی که به این روز انداخته تشریف میبره به تیمی که سرجیو پرز به رده سوم رسونده
امیدوارم ریسینگ پوینت رو نابود نکنه و حداقل تو همین رده نگه داره
پس سرجیو پرز هم به لیست نگرانی های شما اضافه شد.
خیلی جالبه
بعضی ها بعد مسابقه چند روز تو غار بودن حالا اومدن……..
میدونید مشکل بعضی از فراری فن ها با فتل چیه؟
مشکلشون اینه که وقتی فتل توی ردبول بود توی اوج کمیابی پماد سوختگی بدجوری ایتالیایی ها و فراری فن ها رو سوزوند و حتی بعد از اومدن فتل به فراری بازهم به عنوان یک رقیب به فتل نگاه میکردن.
همیشه بودن و کامنت بیهوده گذاشتن افتخار نداره وقتی حرفی نیست ادم بهتره کامنت نذاره کاش فتل فنها هم اینو یاد میگرفتن و همه جا با کامنتهای فوق العادشون حضور نمیزدن
فتل سالهایی که قهرمان شد هم اش دهن سوزی نبود و با بهترین ماشین چهار فصل قهرمان شد مثل ماشین امسال و سال قبل مرسدس و اگه قصد دارین با عملکرد وبر فوق العاده بودن ماشین ردبول رو زیر سوال ببرین بهتره قبل از اینکه کامنت بذارین نیم نگاهی هم به عملکرد بوتاس داشته باشین.
فتل تا قبل از چهار سال قهرمانی، هیچ وقت سوار ماشین بد نشده بود تا ببینه توانایی خودش در چه حده و سال ۲۰۱۴ که ریکاردو اومد ردبول، به فتل نشون داد کت تن کیه و فتل فرار کرد و با دستمزد کمتر اومد فراری
دو فصل اخیر هم لکلرک فتل رو مورد ضرب وشتم قرار داده و کاری کرد که فراری به فتل دیگه توجهی نکنه
چیزی که فتل فنها هرگز نفهمیدن اینه که فراری فنها بخاطر عملکرد فاجعه بار فتل در سه فصل اخیر ازش قطع امید کردن و مخالفش شدن برای ما فرقی نداره کی راننده فراری میشه ما طرفدار کسی هستیم که خوب مسابقه میده و عملکرد درخشانی داشته باشه حالا هرکس که میخواد باشه.
بهترین ماشین فصل! تو 2010؟
رنوی پتروف :))))))
میدونی که کامنت بیهوده به چه کامنتی میگن؟؟؟
به کامنتی که من و امثال من برای اثبات توانایی های اسطوره ای مثل فتل به امثال شما (بی سواد) می نویسیم.
هر چی میگی رو خدایی خودتم میدونی درست نیست ولی لجبازیت باعث میشه کاری کنی که خودتم دوست نداری به انجامش، لجبازی فقط به اینجا خلاصه نمیشه ها، توصیه میکنم در زندگیت لجباز نباشی، به عنوان یه ایرانی اینو بهت توصیه میکنم.
با این حال بازم بخاطر لجبازیت فک نکنم حتی بخای بهش فکر کنی و انتظاریم ازت نیست!!!
هر وقت راننده ت تونست در طول فصل برای یکبار هم که شده از همیلتون بالاتر باشه، اونوقت بیا باهم حرف میزنیم. تنها شخصی که در 7 سال گذشته برای دوبار اینکارو کرد اسطوره ما بود اینو یادت نره.
وقتی وتل ماشین دامینیت داشته باشه بچه جون میتونه 11 بار پشت هم پول بزنه و 9 بار پشت هم قهرمان بشه، به این میگن استفاده از ماشین دامینیت و برتر
حتی همیلتونم در شکستن این رکورد عاجز خواهد بود چه برسه به راننده مدمکس جدید شما (100 رحمت به مکس 2017 و 2018 بخدا)
سب تنها قهرمان من و AM-PHD
این خط این نشون ما باید سال دیگه ام سر اینکه ناکامی های فراری تقصیر سب نیست و اصلا ربطی به سب نداره افتضاحات فراری با طرفدارای متعصب فراری بحث کنیم و توجیه شون کنیم .
معلوم میشه سال دیگه ما همش زیر پستهای فراری هستیم یا دوستان زیر پستهای سب نیش و کنایه میزنن.مرور زمان همه چی رو روشن خواهد کرد
سب تنها قهرمان من
فتل فن بودن خودش ته بی سوادی و تعصب جاهلانه محسوب میشه عزیزم حالا اینهارو به من که گندکاریهای فتل رو مطرح میکنم نسبت میدی؟ مگه دروغ میگم؟ چرا حقیقت انقدر به شماها فشار میاره و ناراحتتون میکنه؟
برو خدا روزیتو جای دیگه حواله کنه برادر
وقتی یه هیتر به این نابیو میبینم بیشتر از فتل خوشم میاد مخصوصا وقتی بالاتر کامنت کودکانه شما رو میبینم که از بدو ورود هیت میکنید
مرسی🙏 🌺
اگه طرفدار قهرمان 4 دوره جهان بودن میشه تعصب جاهلانه و بی سوادی.
اون طرفداری کسی که تا حالا دو تا ریس برده میشه چی دقیقا؟؟؟؟؟؟
خودتو ناراحت نکن
امثال اینا زیادن و با اینکه دلشون یه چیز دیگه میگه
ولی انقدری غرور کاذب دارن که نمیتونن قبول کنن فتل از کل تیم و راننده هاشون جز شوماخر بالاتر بوده و هست
و شخصی مثل لکلرک رو با ایشون میخان مقایسه کنن
در حالی که خود لکلرک تا دو سال پیش تو گاراژ فراری فن وتل بود
خودشم هیییییییییییییییچ وقت گفته در اندازه فتل هست
ولی اینا از یه جای دیگه میسوزن و جای سوختگی به این زودیا درست نخاهد شد
بهتره بپرن تو استخر پر از یخ شاید از شدتش کم شه
به خدا اینا یه مصاحبه از لکلرک تا حالا ندیدن .جنتلمنی میباره از سر و روی این پسر .بعد طرفداراش باید 180 درجه رفتارشون با اون فرق کنه
فعلا که این پسر فتل رو کرده تو گونی و باشماها کاری کرده که برای ماست مالی عملکرد فتل به پرت و پلا گفتن رو اوردین 😂😂
فتل فن های عزیز
این شده یه بدعت جدید که جواب هر کس و ناکسی رو میدید کسایی که اصلا با کلمه منطق به کل غریبه هستن و غرق در جهل خودشون هستن این افراد حتی خودشون هم به حرف های خودشون ایمان و اطمینان ندارن در جواب این افراد که خیلی کم هم هستن یا سکوت کنید
یا فقط بگید بله حق با شماس والسلام
من واقعا تعجب میکنم
چرا فتل فنا اینقدر جواب هرکسی رو میدن؟
دوستان یه نفر که از طرز کامنت نوشتنش میشه فهمید با چه بغض و حسرتی داره از قهرمانیای فتل و داغی که رو دل خودش و تیمش گذاشته حرف میرنه واقعا ارزش جواب دادن نداره
لطفا خودتونو کوچک نکنین با جواب دادن به این افراد
amir salar 5
دقیقا بعضی داغ ها هیچ وقت خوب نمیشه .
خواهشاً این بحث های چرتو کنار بزارید
کل سایت شدن این بحث ها
یعنی تو هر موضوعی ختم میشه به این بحث ها
الان نوبت برگشتن مائوریزیو آریوابنه بهمراه کیمی هست فقط همین دو نفر و فتل میتونن تیم رو احیاء کنن
الان لکلرک و فن هاش از همه ناراحت ترن.
پ.ن…لکلرک فن ها:اگه بابا بینوتو بر نکرده چیکار کنیم🤣
شرایط یکم نرمال نیست تو فراری این سالهای اخیر تغییر مدیریتی کم نداشته که این خوب نیست
برگردیم به چند سال پیش و امپراتوری مونتزملو که سالیان سال نفر اول بود کاریزما داشت و ثباتی که به لحاظ اقتصادی به فراری آورد هنوزم دارن نونش رو میخورن
متاسفانه یکسری خورده مسائل کهنه ای با روسای فیات داره که باعث میشه امیداور نباشم که دوباره برگرده نفر اول اجرایی فراری بشه
یکی از نکات مثبت مونتزملو این بود که خودش راننده فرمول یک بود
شاید بخاطر همین حال راننده ها و مجموعه رو بهتر میفهمید
اساتید بازی با کلمات همواره در بحثها حضور موثر دارند. نظرات شخصی خودشونو به یکسری اسم و نام میچسبونن و وقتی هم کسی بیاد و با سند بهشون بگه اشتباه کردید فوری چرخش 180 درجه ای میدهند و میگن منظورشون چیز دیگری بوده.
بنده حقیر و امثالهم هم که اگر نکته ای را بدرستی عنوان کنیم سریعا مورد خشم و اهانت و تمسخر قرار میگیرم. اون از پیت استاپهای سب که چند سالی است میگیم و متهم به توهم توطئه میشیم و اونم از نحوه خروج سب که دوستان میگفتند از ترس فلانی فرار کرده که بعدش مشخص شد چه کسی راست میگفته و اینم از مدیریت نالایق فراری که استعفا داد و صاحب تیم خودش آستینهارا بالا زده تا سرو سامانی به این افتضاحی که بوجود آمده بدهد.
هربار از نحوه مدیریت فراری حرف زدیم یا متهم بیسوادی شدیم و یا طرفداری از راننده مورد علاقه خود.
مدیرعامل نالایق رفت . کسی که تمام تصمیمات اجرایی را میگرفت و مسبب اصلی وضعیت امروز فراری است. حالا کاربران همه چیز دان ما چه اصراری دارند که تصمیم شخصی بوده جای سوال دارد!
شک نکنید با رفتن بزرگترین حامی پدر ماتیا اوضاع فراری بسوی آینده ای روشن خواهد رفت. البته زمان نیاز است. خراب کردن خیلی ساده و سریع اتفاق میوفتد و ساختن است که زمان و همت میطلبد. از صحبتهای لکلرک مشخص بود که او هم امیدی به آینده نزدیک ندارد ولی با این تغییر شاید ورق برگردد و فراری زود به روزهای خوبش بازگردد.
مارکیونه فقید بدرستی تشخیص داده بود که جای پدر متیا و دوستان در داخل گاراژ است نه روی صندلی مدیریت تیم فرمول 1 فراری!
شما اصلآ نگران این مساله نباشید . مقام اول چرخشهای 180 درجه ای کماکان و بی چون و چرا در اختیار شماست !؟… کسی در این توانمندی شما شک نمیکنه !
آقا سیامک ناراحت نکن خودتو.
سال آینده فراری اینجا حدود ۲۰تا فن واقعی داره چه حالی کنیم دور هم با قرمز سریع و دوتا راننده تاپش😂😂