فرمول یک ایران – حالا که لوئیس همیلتون به ششمین قهرمانی جهان خود بسیار نزدیک است، مکس ورشتپن اذعان کرد که بخشی از موفقیت های او در این سال ها به این دلیل بوده که بیشتر اوقات او با قوی ترین هم تیمی روبرو نبوده است.

همیلتون قبل از پیوستن به مرسدس، در مک لارن سابقه هم تیمی شدن با قهرمان های جهانی نظیر فرناندو آلونسو و جنسن باتن را داشته است و در مرسدس نیز در ابتدا هم تیمی نیکو روزبرگ شد که در این دوره زمانی سهم همیلتون از قهرمانی با مرسدس، 2 عنوان و سهم رانننده آلمانی یک عنوان بوده است. پس از  بازنشستگی روزبرگ، والتری بوتاس هم تیمی راننده بریتانیایی شده اما طی این چند سال نتوانسته رقیب جدی برای او باشد و در فصل جاری نیز، با اختلاف 73 امتیاز در رده دوم است، در حالی که پنج مسابقه دیگر به پایان فصل 2019 باقی مانده است.

جوان ترین پیروز تاریخ فرمول یک معتقد است که راننده بریتانیایی هنوز با چالش جدی از طرف هم تیمی اش روبرو نشده است:

در طول این سال ها، لوئیس قوی ترین همتیمی ها را نداشته است. اگر شما خودروی مناسب را در اختیار داشته باشید، می توانید هر کسی را شکست دهید.

لوئیس یکی از فوق العاده ترین راننده هاست، یکی از بهترین هایی که در فرمول یک مسابقه داده است. اما او همچنین بهترین خودرو را دارد، وقتی که شما خودروی برتر را در اختیار دارید، تنها کسی که واقعا با شما رقابت می کند، هم تیمی شماست.

لوئیس همیلتون و مکس ورشتپن - موناکو 2019

لوئیس همیلتون و مکس ورشتپن – موناکو 2019

در حالی که هر دوی این راننده ها برای فصل آتی با تیم هایشان قرارداد دارند اما ممکن است که آنها را برای 2021 به عنوان هم تیمی ببینیم، چیزی که آرزوی بسیاری از طرفداران فرمول یک است. او در ادامه افزود:

اگر چنین اتفاقی رخ دهد، یعنی رخ داده اما این چیزی نیست که آرزوی من باشد.

37 دیدگاه

  1. جابر

    8

    23

    قطعا از روی حسادت دار این حرف رو نیزنه نه چیز دیگه ای چون روزبرگ الونسو باتن اگه از مکس بهتر نباشن بدتر نیستن

    • Seb the great

      8

      2

      اگه منظورش خودشه باید بگم که تو خوابشم یکی مثل لوییسو نمیتونه شکست بده

    • آلونسو۸۷

      6

      3

      با اومدن ورشتپن دیگه خيليا به این نتیجه رسیدن که ورشتپن با اختلاف بهترین در آینده است اما عملکرد فوقالعاده لکلرک و همین جور راسل نشون داد ورشتپن کار بسیار سختی داره برای قهرمانی در فرمول یک

  2. miladhammer44

    6

    18

    بازاین بچه شروع کردبه نق زدن وشروورگفتن ….عزیزم لوییزقبلاباالونسوباتن وروزبرگ هم تیمی بوده وشکستشون داده وبرای ماثابت شده است
    نمیدونم ابن نسل جدیدچرااینقدرغرغروتشریف دارن خوب تحمل کن پندسال اینده نوبت قهرمانی های توهم میرسدخوب لوییزاز2009تا2013صبرکرووبعدماشینی درحدواندازه هایقهرمانیبدست اورددراخرخودتوچی تاحالاهم تیمی قوی داشتی …همه دیدیم که دنیل لدجوری اسفالتت کرده بودوسال اخراگرمشکلات ماشین براش پیش نمیومدبالاترازتوتموم میکرد…..خودتوبااین حرفامضحکه خاص وعام نکن…خوب که چی هم تیمی قوی نداره به توچه ربطی داره مگه خودت الان داری …داداش من توبه رانندگی برس 10دورطول کشیدازنوریس وساینزبگذری ……

    • INDECENT

      7

      15

      دیگه ببخشید که تجربه ی مکس نسبت به دنیل خیلی کمتر بود و نجربه خودش یه عامل بزرگ هست برا مسابقات .
      باشه تو بگو 10 دور موند پشت نوریسو ساینز ولی مائم میگیم 44 محترمت پشت آلبون گیر کرده بود .

      • INDECENT

        13

        15

        راستی غرغرو نق نقو اونیه که از وسط مسابقه هی غر میزنه نه من دیگه تایر ندارم نمیتونم با این مسابقه یکاری برام کنیدو فلانو بهمان ولی تا ته مسابقه با همون تایر میره و مشکلی پیش نمیاد فقط مخ یه عده رو میخوره : )

      • ARASH

        12

        2

        عزیز نمیشه همیشه دو تا راننده تاپ توی یک تیم باشه
        نمونه واضعه فراری نگاه چه جنگی رو راه انداخته بعدم میگه بینمون حس اعتماد هست !!!
        من نمی‌دونم واقعا شماها چقدر بی صبر هستین اون از لکلرک اینم از مکس نمیشه همیشه کاری رو که بقیه میکنن شما انجام بدین

      • amiiir

        1

        2

        کی تو خواب

      • ....

        1

        3

        داداش اینو دیگه همه میدونن تجربه اکثرا تو ریس پیس خودشو نشون میده نه تو تک دور
        مثل فتل و لکلرک
        مکس اگه راننده خیلی بهتری نسبت ب دنی میبود باید تو کوالی بالاتر قرار می گرفت و اگه ریس خراب میکرد می‌گفتیم تجربه نداشته چون زدن تک دور سریع خیلی راحت از مدیریت ی مسابقس
        همون طور ک لکلرک تو تعیین خط دست نیافتنی شده ولی هنوز نمیتونه تو مدیریت مسابقه ب نقطه درستی برسه

    • بیژن

      8

      3

      سال اول ورود همیلتون با الونسو هم تیمی بود و شکست داد الونسو رو من کاری به کل کل دوستان ندارم ولی تا وقتی ریکاردو بود تو ردبول میگفتن مکس با استعداده و اینده دار ولی به محض اینکه رفت شد بهترین راننده ؟؟؟!!!!
      علت این که اینقدر تو چشم اومد هم تیمی بعد دنی بود چون معمولی بودن البته البون بهتره از گسلی و تا اینجا هم از موقع اومدنش دو امتیاز بیشتر از مکس گرفته .
      این چیزا رو گفتم که بگم اگه بخوایم بی منطق باشیم‌ کاری نداره استعداد و دستاورد و تلاش یه راننده رو نادیده بگیریم حالا چه اون فرد بی منطق راننده باشه یا طرفدار

  3. شهریار

    11

    9

    لویس راننده بزرگیه و حرف مکسم کاملا درست و منطقیه

  4. ....

    4

    15

    ?قوی ترین هم تیمی
    تو که لالایی بلدی چرا خوابت نمیبره؟
    دیدیم جلو دنی چیکار کردی…
    ب علاوه داشتن دو تا راننده سطح بالا فقط گاراژ رو از هم جدا خواهد کرد یا تو بهترین حالت باعث مجادله تو تیم میشه
    مثل همین امسال فراری یا پارسال ردبول
    یا مرسدس ۲۰۱۶ ک ب اوج درگیری ها رسید
    مکس میترسه با وجود لکلرک نتونه ب رکورد های لوئیز برسه

  5. mojtaba

    10

    2

    خوشمون بیاد یا نه اتفاقات بین سب و لکلرک نشون داد بهتره دو راننده ی تاپ همتیمی نباشند به قول معروف دو پادشاه در یک اقلیم نگنجند در مورد بوتاس همون پست چند روز پیش سایت بهترین بود بوتاس بهترین انتخاب برای مرسدسه چون اونقدر سریع نیست که لوییز رو به دردسر بندازه اما اونقدر سریع هست که امتیازات مورد نظر مرسدس رو جمع کنه و در مواقع ضرورت به داد تیم برسه

  6. Sebvettel5

    10

    11

    واقعا یه لحظه فک کنید اگه یه هم تیمی قوی داشت اوضاش چی میشد

    • بیژن

      2

      5

      بوتاس سال سومه که با مرسدسه
      بقیه هم تیمی های لوئیز رو ضعیف میدونی ؟ الونسو ؛باتن ؛ روزبرگ
      بعدشم من بوتاس رو هم ضعیف نمیدونم این رو تو ویلیام نشون داد ولی هم سطح لوئیز نیست درسته مطمئن باشید لوئیز امسال تو مرسدس نبود مرسدس اینقدر برتری نداشت که الان داره
      و همه میدونن یه راننده خوب چقدر در توسعه ماشین نقش داره

    • Seb the great

      3

      5

      فوقش یه قهرمانی کم میشد
      امثال الونسو و باتن نتوتسن همیلتون رو شکست بدن از این همتیمی قوی تر نداریم

  7. Mahmoud

    12

    5

    “اگر چنین اتفاقی رخ دهد، یعنی رخ داده اما این چیزی نیست که آرزوی من باشد.”
    تو هم دوست داری یه هم تیمی ضعیف داشته باشی مکس جان پس اینقدر به لوئیس نگو…

  8. INDECENT

    4

    12

    به وضوح داره در چندوجه کری میخونه .
    این مود شخصیتیش رو دوست دارم ، جاه طلب ، پررو ، مغرور ، رک و رو راست . همیناس که جالب تر میکنه شخصیتش رو

  9. Mahmood.ghaedi

    10

    7

    بدون شک نیکو. فرناندو و جنسن باتن از مکس خیلی قویتر بودن

    • THE MINDBLOWER

      4

      4

      نیکو رو مخالفم باهات.
      مکس الانم از چیزی که رزبرگ بود بهتره.
      بهترین توصیف برای نیکو سخت کوشه تا نابغه و مزدشم گرفت و قهرمان شد.

    • amiiir

      4

      7

      دوست عزیز محمد چه راستی ، این اقا تا دوتا مسابقه قبل که تو در دیوار و تصادف بود الان دوتا مسابقه بدون تصادف داشت زبونش باز شد بعد همیلتون با چندین همتیمی بزرگ بود از النسو تا رزبرگ و جانسن باتن که مونده اقای مغرور به گرد پاشون برسه .و در مقابل اینها این جوجه عددی نیست و نخواهد بود

  10. amiiir

    4

    5

    این بچه بعد دوتا مسابقه که سوم شد باز شروع کرد باز باید دوبار دیگه بره تو در و دیوار تو این چند مسابقه باقی مونده که بفهمه هنوز مونده خودش رو بابزرگان مقایسه نکنه ، بعدشم النسو ،روزبرگ ، باتن خیلی از تو که در حال حاضر چیزی نیستی بزرگتر بودن و همیلتون هم تیمی اونها بود ولی تو چی

  11. Amin.SV

    9

    5

    اونهمه هیاهو بعد از اتریش و آلمان یه عده که ایشونو به سقف چسبوندن ، حالا رو مقایسه کنید با دو سه ماه پیش!!!!
    قرار نیست هرکی چندتا برد آورد (حتی برد خوب و دلچسب و رقابتی) اونجوری با فتل و همیلتون مقایسه بشه . لکلرک هم از این قاعده مستثنی نیست . بعضیا بجای اینکه از بردهای لکلرک لذت ببرن ، شروع به کوبیدن فتل کردن .نیاد اون روزی که امثال لکلرک و وشتپن در حضور همیلتون و فتل قهرمان جهان بشن،دیگه چه ادعاهایی و چه حرفایی که گفته نمیشه.

    • itg

      1

      3

      نکته جالب گرندپری 2019
      هربار یک تیم برنده میشه مرسدس برنده بیرون میاد
      ورشتپن چنتا مسابقه عالی ظاهر شد بعدش تیم فراری بلافاصله بعد از هرکدوم یهو مرسدس ترکوند
      بنظرم بخاطر جذابیت داره بازی میکنه بهرحال ثمره این گرندپری بجز تیم ورک عالی مرسدس نمیتونه باشه راننده ها عالی ماشین عالسی گاراژم عالی
      فقط و فقط تنها چیزی که مرسدس نتونست بهش برسه تایم پیت استاپ ردبوله چقدر اینا سریعن باور کردنی نیست خداییش دمشون گرم جالبترش کرونومتر دست هورنره هربار ماشین میاد پیت استاپ اون درحال تایم گیریه ردبول با این مدیر عالی عمل میکنه مدیری که همه چیزو میبینه آلبانم با اینکه تو روسیه از آخر شروع کرد عالی ظاهر شد ولی دیده نشد بنظر من بهترینه روسیه آلبان بود

  12. نیما

    10

    0

    من همیشه میگم 5 تا راننده برتری که مسابقات 2008 به بعد دیدم فتل لوئیز آلونسو کیمی و باتن بودن
    لوئیز با 2 تای اینا هم تیمی بوده که نتایج معلومه
    دیگه اینکه فتل تو ردبول بوده یا کیمی تو فراری و لوتوس که تقصیر لوئیز نیست
    به هرچی لوئیز بتونیم گیر بدیم، به قدرت رانندگی و استعداد و سرعتش نمیشه گیر داد
    اینکه سلبرتیه یا اهل بازی روانی اینا به خودش ربط داره، از رانندگیش لذت ببرین همین

  13. Amir5

    2

    6

    راست میگه مکس

  14. Hassan Mohebbi

    1

    1

    تیتر و عکسش رو دیدم یادم افتاد یکی دو روز پیش تولدش بوده، اگه میشد یه پستی، مقاله‌ای چیزی براش کار میکردید خیلی خوب بود.
    بازم ممنون از همه ادمین‌های سایت. خدا قوت

  15. itg

    5

    0

    مسابقه روسیه آلبان عالی بود ولی دیده نشد
    اگر حواشی سب نبود این الان سکوت میکرد

  16. آریو رابتسون

    0

    8

    چرا فکر کنیم، به جاش به شما و باقی دوستان که اطلاع ندارن میگوییم که اگر در سال 2007 از الونسو قوی تر راننده ای حضور داشته، شما معرفی کنید.
    الونسو و یاتن هر دو درست زمانی همتیمی لوییس شدن که سال قبلش قهرمان جهان شده بودن.
    و هیچکدام هم نتوانستن لوییس را در همان سال اول شکست دهند.
    اما این حرف شما بطور کامل در مورد فتل صدق میکنه….

  17. mershari

    3

    6

    جیز جالب تو سایت فقط دستکاری لایکو دیس لایکا….قبلا همیلتون فنا نفس میکشیدن ۵۰۰ دیس لایک داشتن الان مثل پول ملی دوتا صفرشونو کم کردن…

    • مهدی کوپایی

      3

      1

      وقتی می بینی سب داره سلام می کنه و چارلی هم آسفالت ت کرده
      گسلی هم داره خوب عمل می کنه
      باید مصاحبه دکتر هلموت پسند بکنه

  18. Amir44

    7

    1

    آخرین باری که مکس دهن باز کرد گفت من بهتر از همیلتونم دیگه کلا رو سکو که هیچی، به زور جزو ۵-۶ تای بالا دیدیمش!
    یکی از دوستان خیلی قشنگ گفت واقعا نیاد اون روزی که اینا بخوان در حضور همیلتون و فتل قهرمان جهان بشن که اون موقع چه حرفا و ادعا ها که نکنن !
    مکس از کری خوندن و فشار آوردن و حاشیه درست کردن یه چیز شنیده فقط درحالی که کل کل با همیلتون و فتل خارج از حد و اندازه های مکسه ! این تهش خیلی بخواد خودنمایی بکنه باید یکم با لکلرک در بیوفته

  19. قلندر

    3

    1

    به نظر من حرف حق گفته نیکو که راننده خوبی بود ولی نکته ای که وجود داره اینه که از نظر ذهنی و روانی همیلتون از اون قویتر بوده و اون سالی هم که قهرمان شد گفت روانشناس میرفته و واقعا لویس از نظر روانی و ایکیو (هوش هیجانی یا قدرت تصمیم گیری در لحظه) واقعا خوبه و تو موقعیت ها تصمیم خوبی میگیره آلمان بود فک کنم که بارونی بود و نرفت پیت آخرین لحظه

  20. iman

    4

    0

    در اینکه مکس یکی از با استعدادترین راننده هاییه که تا به حال دیدم شکی ندارم ولی این ادعاش رو اصلا قبول ندارم، لوئیز سال 2007 با ناندو هم تیمی بود در اولین سالش تو فرمول یک و اونایی که حرفه ایتر مسابقات رو میبینن میدونن که همتیمی بودن با آلونسو اونم برای یه روکی چقدر سخته و لوئیز همون سال نشون داد که چقدر از لحاظ روانی قویه و با ناندو هم امتیاز شد و دوبار از باتن که راننده بسیار قدری بود بالاتر ایستاد پس ادعای مکس غیر قابل قبوله، مکس بسیار سریع و با استعداده ولی بیشتر از اعتبارش صحبت میکنه

    • قلندر

      1

      2

      داره سالهای الان را میگه بعد ۲۰۱۳ را نه قبلش و آلونسو درگیریش با تیم و اون بالا گرفته بود

      • mahdi

        2

        0

        حرف جالبی نزد
        همیلتون هم تیمیهای خیلی قوی داشته,حتی اگه بحث همین چند سال اخیر باشه باید به 2016 نگا کنه که با روزبرگ هم تیمی بود
        شما میگی بعد 2013 باشه خب 2016 حسابه دیگه ؟
        یا شاید همین چند ماه اخیر رو میگه

      • قلندر

        0

        0

        در مورد روزبرگ در پیام قبلیم توضیح دادم