موتوراسپورت ایران – بعد از رفتن فولکس واگن از رالی قهرمانی جهان(WRC)، راننده فصل گذشته این تیم، سباستین اوژیه با پیشنهاد چند تیم برای رالی ۲۰۱۷ رو به رو است و به همین منظور در این هفته با ماشین تیم ام اسپورت، یک تست را خواهد داشت.

درباره نویسنده

مطالب مرتبط

راهنما؛ برای گزارش دیدگاه خلاف قوانین، با محتوای "#گزارش" به آن پاسخ دهید.