فرمول یک ایرانسباستین فتل که موفق به کسب پیروزی در گرندپری کانادا شد، انتقادات درباره ی این مسابقه را بی مورد دانست.

مسابقه مونترال 2018 بر خلاف سال های گذشته هیجان زیادی را نداشت و راننده ی فراری توانست یک برد بی دردسر را بدست آورد.

رسانه ها و طرفداران نیز به طور یکسان با مسابقه یکشنبه تحت تأثیر قرار نگرفتند و آن را خسته کننده می دانستند.

فتل با اعلام مخالفت خود گفت:

زندگی این گونه است و مسابقه نیز شاید این چنین باشد. نمی دانم اگر مسابقه خسته کننده است نمی خواهم انتقادات از مسابقه را توجیه کنم.

من نمی دانم چرا مردم امروز بسیار کوته بین هستند. ما در سال جاری هفت مسابقه داشتیم، من فکر می کنم بعضی از آنها فوق العاده بودند، بعضی ها نیز خسته کننده بودند اما هفته آینده جام جهانی آغاز می شود و من قول می دهم که بسیاری از بازی ها هیجان انگیز نخواهند بود اما هنوز مردم آن را تماشا می کنند، اما بعضی بازی ها باور نکردنی خواهد بود.

این چیزی است که ما همیشه منتظر آن هستیم اما نمی شود که این کار همیشه ادامه یابد و بهتر شود.

بنابراین دلیل نمی شود که همیشه دنبال جواب باشیم و درباره ی مسابقات انتقاد کنیم. درباره ی چیزهای دیگر نیز بنویسید.

من فکر می کنم که ما کار خود را در ماشین کردیم و اگر بتوانیم مسابقه دهیم، مسابقه می دهیم اما ما تمام تلاش خود را می کنیم که از مسابقه جلوگیری کنیم [پیشتاز باشیم]. ناپدید شدن، ماندن در ردیف جلو و جلوگیری از سبقت!

و بنابراین برخی از مسابقات هیجان انگیز هستند و بعضی نیستند.

سباستین فتل

راننده ی فراری همچنین درباره ی احساسش از پیروزی در کانادا گفت:

عالی تنها کلمه ای است که بتوان آن را توصیف کرد. فکر می کنم که همه چیز مانند یک فیلم بود که پایان خوشی داشت.

آخر هفته ی عالی برای ما بود.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

46 دیدگاه

  1. cfz

    30

    88

    مردم امروزی کوته بین نیستن دیروز و امروز رو دیدن چون دیروز مسابقات هیجان بیشتری داشته انتظار یه امروز بهتر دارن نه بدتر. مث اینکه اون جلو واسه خودت رانندگی میکردی خوش میگذشته که به طرفدارا گیر میدی. اصن تو خوبی

    • Mehrdad

      70

      10

      اره اون جلو فقط واسه پسر سریع خوبه پیچ یک رو بگیره مثل این سالهای گذشته و بره
      هرکی غیر پسر سریع اون جلو باشخ شما خوابت میگیره
      منم از مسابقه بی سبقت خوشم نمیاد رفیق
      ولی امسال تا اینجا سه تیم 6 راننده شانس برد داشتن
      امسال جدول خیلی جذاب تر از لپ کردای دور دهم پسر سریع تو این سالهای قبله

      • ...m6...

        13

        55

        مهرداد نمیدونی لوئیس که اوله اصن مسابقه یه رنگ و بوی دیگه ایی داره

      • Mehrdad

        37

        3

        مگه الان لویس کجای جدوله؟
        بابا فقط یک امتیاز از سباستین عقبه شانس اول قهرمانیه همیلتون هنو اپدیت موتوری روهم رو نکردن اونم بدن میشن مدعی اصلی
        اصلا شما طرفدار های همیلتون از رقابت خوشتون نمیاد انگار دوس دارین پیچ یک رو بگیره و شماهم برین یک ساعت دیگه بیاین مراسم قهرمانی شو ببینید
        سالها بود یک دوی مرسدس رو میدیدیم از اول فصل تا اخرش
        سال پیش فراری چندتا مسابقه رو برد
        امسال ردبول هم وارد جمعشون شده
        چندسال بود همه از قبل میدونستیم تایم یک واسه مرسدسه
        امسال چطور؟ حتی کانادای سریع هم ردبول میاد به فاصله یک دهم ثانیه ایه نفر اول
        امسال و پارسال درسته بخاطر طراحی ماشین ها سبقت نداریم زیاد منم از این مورد بدم میاد کاش مثل دیگر ورزش های موتوری سبقت داشتیم
        ولی حداقل از قبل نمیدونیم بین این شش راننده برتر کی قهرمان میشه

      • ...m6...

        5

        14

        مهرداد منظورم جدول نیست کلا مسابقه هایی که لوئیس اول استارت میزنه و برنه میشه اون مسابقه خیلی رویایی وزیباست😂

    • 77Ali

      46

      4

      حاجى چرا جبهه ميگيرى حرفش راسته ديگه فوتبالم اون قديمترا همه بازى هاش جذاب بود تا اين سال ها چون اين سال ها تيما دفاعى تر شدن من خودم عاشق فوتبالم و به وضوح ميبينم تعداد بازى هاى كسل كننده به شدت بيشتر شده اما همچنان چون عاشق فوتبالم و خيلى ها هم مثه من عاشق فوتبال هستن ميبيننش و ميبينيمش فرمول ١ هم واسه من همينه نميدونم واس شما چطوريه من طرفدار فتلم پس ريس اگه سبقت هم نداشته باشه باز واسه من جذاب چون تو كل ٧٠ دور استرس اينو دارم كه بوتاس به سب نرسه و كيمى به لويس برسه همين انتظار واس من كه جذابه
      همين امسال استراليا مگه خوب نبود ؟ چين و اذربايجان مگه جذاب نبود قرار نيست جذابيت صرفا سبقت باشه كه اره اگه سبقت بيشتر باشه جذابيت خيلى بيشتر ميشه ولى اخيرا بعضى ها اين موضوع رو خيلى بولد كردن و حتى ميگن فرمول ١ نبايد ديد به نظرم اينا حتى طرفدار فرمول ١هم نيستن چه برسه به عاشقش باشن پس طبيعيه اين حرفارو بزنن ولى واسه يه عاشق فرمول ١ يكى كه تو هر ريس يه هدف داره و ميخواد اول شدنه راننده مورد علاقشو ببينه هنوز به اندازه كافى جذاب هست.
      البته اينم بگم دوام خيلى زياده سوپرسافتا و الترا ها هم يكى از دلايل اصلى عه كاهش جذابيت عن اونايى كه هايپر داشتن هم تونستن با يه پيت كار و تموم كنن و وقتى كه هايپر داشتن هم نميتونستن نزديك شن به نظر پيرلى با اين لاستيكاش بد داره خراب ميكنه

      • josef6565

        8

        0

        بحث فقط این مسابقه نیست . انتقاد به فرمول یک کلی و ریشه ای هست به عنوان مثال از 2014 تا پایان 2016 فقط مرسدس رو دیدیم و نفر اول رو هم یک بار ابتدا و یک بار انتهای مسابقه. فرمول یک مثل فوتبال نیست که تعصبات باعت تجمیع مردم در ورزشگاه بشه مثلا مردم لستر همه جمع می شدند و تیم خودشون رو تشویق میکردند یا یوونتوس و تورین همیشه طرفدارای دو آتیشه خود رو داشتن .
        2 هفته برای یه مسابقه صبر میکنیم و بعد ماشین ها فقط هم دیگر رو تعقیب میکنند مثل فیلم . چرا سانتاندر رفت سمت ورزش فوتبال؟ چرا دو تیم انگلیسی مکلارن و ویلیامز سر اسپانسر در گیر شدند؟ اصلا برعکس شده. این اسپانسر هست که باید به تیم ها التماس کنه. شوماخر هم یه زمانی همش قهرمان میشد ولی هفت خان رستم رو باید رد میکرد.
        واقعیتش اینه که فرمول یک ورزش پر هزینه ای هستش. خیلی بیشتر از چیزی که فکرش رو میکنیم و اگر فروغش به اندازه اسم و رسمش نباشه اونوقت تعداد بینندها کم میشه و بعد نوبت اسپانسر ها و خبرهای این ورزش که کم اهمیت جلوه کنه و در نهایت شاید دیگه چیزی نمونه. اینطور نیست که یه شبه تعداد طرفدار ها کم یا زیاد بشه بلکه تغییرات کلی این ورزشه که اون رو این همه جذاب کرده و اگر روند کاهشی الان ادامه پیدا کنه میوه آثار گران بهای رفتگان و بزرگان این رشته از بین میره.همیلتون و سب فقط به قهرمانی خودشون فکر میکنند و همینطور فراری و مرسدس اما آیا به این فکر کردن که کودک 5 یا 6 ساله ای که همه چیزدنیا براش جذاب و جدید هست چقدر به این رشته جذب میشه؟ و بعد همین بچه ها میشن صاحبان آینده و اونوقت سهم فرمول یک در دنیای علایق اون ها چقدر هست؟قهرمانان و بزرگان این رشته بیش از 20 سال زحمت کشیدند تا ما عاشق سرعت بشیم ولی اتفاقات اخیر دارن ما رو وارد 20 ساله دومی میکنند که از حداقل ظرفیت های این رشته هم استفاده نمیکنه.

      • نیما

        3

        0

        دقیقا منم با نظرت موافقم. تو فرمول یک اگه طرفدار یه راننده باشی تا آخر مسابقه هیجان داری. حتی موناکو هم واسه من جذاب بود چون بعد سیفتی کار دیدم فتل فاصلش با ریکیاردو زیاد شد گفتم نکنه ماشین خراب شده باشه و از این جور چیزا. بعضی ها فرمول یکو فقط واسه سبقتو تصادفاش میخوان البته که اینا هم خیلی جذاب میکنه کسی منکرش نیست ولی طرفدار یه تیم و یه راننده باشی کل فصل هیجان داری

    • ffan

      28

      1

      دوست عزیز فرمول1 از اول همین بوده و خواهد بود و تازه الان به کمک drs تعداد سبقت ها بیشتر هم شده، قبلا راننده پشتی باید خودشو تلف میکرد تا بتونه سبقت بگیره
      دیروز لوییس برای مثال باید 4,5 دور بی نقص و سریع میزد تا تو drs دنیل قرار بگیره برای سبقت در حالی که قبلا باید چند برابر این تعداد دور سریع میزد برای سبقت گیری
      و امسال به جز موناکو و کانادا بقیه مسابقات هیجان کافی داشتن و بسیار بهتر از سالهای قبل بوده و حداقل 3 تیم دارن اون جلو با هم میجنگن و در عقب هم رنو و فورس ایندیا و مکلارن هم با هم درگیرن

    • mazroid7

      15

      48

      دقیقا
      متاسفانه با قدرت گرفتن فراری دوباره باید شاهد یه دوره سرد دیگه بعد از 2017 پارسال باشیم
      تازه حداقل در دوران قدرت مرسدس رقابتی درون تیمی بین لوئیس و نیکو بود اما انگار قراره فتل با یه ماشین برتر بدون رقیب برای خودش کیف کنه
      کسی که پارسال با وجود ماشین برابر شکست خورد.
      در باب لیاقت فتل همین بس که فقط یه بار رقیب نسبتا خوبی داشته که به سختی شکست خورده(2014)
      تازه همین دنی ریک بار ها در برابر مکس شکست خورده
      فک کنم اگه فتل و مکس هم تیمی شن رقابتی رو در حد رقابت هالکنبرگ و پالمر (پارسال) شاهد باشیم
      ولی لوئیس همتیمی هاش رو مثه آلونسو و باتن و روزبرگ شکست داده.
      یه نفر بیاد منطقی از فتل دفاع کنه تا جوابشو بدم.

      • سجاد

        34

        10

        هزار بار جواب منطقی دادیم کر بودید.حالا که کم آوردید اومدید دنبال بحث منطقی میگردید؟متاسفانه حرف زدن با بعضی از شماها بی فایده س.

      • REZA.M

        15

        3

        جنابmazroid7 کجا 2017 ماشینا برابر بودن.توی مونزا 36 ثانیه اختلاف یعنی برابر بودن در مورد 2014 هم هزار بار جوابتو دادیم این با از هورنر بشنو”به خوبی می توانم تصور کنم که سب در سال 2018 به مرسدس خواهد رفت، اگر که فراری پیشرفتی نکند. تجربه شخصی من می گوید که او تا احساس خوبی نداشته باشد نمی تواند خوب عمل کند”این مربوط میشه به 2016.توی 2014 فتل اصلا احساس خوبی با ماشینش نداشت و مشکلاتی هم داشت.اون 2014 بود

      • REZA.M

        13

        4

        توی آخرین سال رقابت که از روزبرگ شکست خورد آقا.

      • REZA.M

        15

        3

        فتل اگه از ریکیاردو میترسید از اومدنش استقبال نمیکرد.تو خیال میکنی وشتپن خیلی شاخه مطمئنم لکرک ازش بهتره فقط باید یکم تجربه کسب کنه.تو موناکو وشتپن با اون جت ردبول تا به اریکسون رسید ازش سبقت گرفت.ولی لکرک حدود هفت دور نگهش داشت.

      • mazroid7

        2

        3

        بگو تا حالا آیا فتل تونسته یه راننده درست و حسابی رو ببره؟؟ ( اگه میخوای بگی وبر بدون اگه وبر راننده است رابرت مرهی هم قهرمانه فرمول یکه)
        در ادامه هم بگم بعدا یه آمار میدم که روزبرگ در حد مرهی هم نبوده
        (حالا بدون طرفدارای فرمول یک دو دسته اند : 1 دوستداران همیلتون 2 دشمنان همیلتون در نقاب طرفداران فتل و روز برگ
        در ضمن اگه تو از زمانی فرمول یکو می‌دیدی که فتل قهرمان شده من دیدم که لوئیس کسی رو برد که دو سال شوماخرو برده بود
        همیشه قهرمانان دشمن های زیادی دارند

      • iman

        18

        4

        دوست عزیز پسر سریع شما دو بار از هم تیمی ها شکست خورده از جنسن بان و نیکو رزبرگ و با فرناندو هم مساوی شد در شرایطی که تیم انگلیسی کاملا ازش حمایت میکرد و فرناندو بارها به این مسئله اعتراض کرد، ضمنا به اعتقاد من ریکاردو به مراتب راننده سطح بالاتر از رزبرگ و بتن هست

      • akbar

        17

        3

        فعلا که فتل از اومدن دنی استقبال کرده و از اون طرف ۴۴ داره چپ و راست درباره ی نیومدن دنی به مرسدس مصاحبه میکنه!! تازه با اون حجم حمایتی که تیم ازش میکنه!

      • HamidFTN

        12

        3

        شما برو کل مسابقات 2014 رو نگاه کن بعد بیا بگو فتل از دنیل شکست خورد
        شما فقط دو تا جدول و اعداد رو خوندی اومدی نظر میدی
        یه حرفی افتاده اینجا که 2014 دنیل فتل رو با خاک یکسان کرد
        درسته در عالی بودن دنیل حرفی نیست ولی شما برو نگاه کن بعد بیا بگو

    • Hamed

      8

      2

      cfz گرامی
      من خودم به شدت ناراضی از کیفیت فعلی ریس های فرمول 1 هستم ولی کلیت حرف فتل غلط نیست تو هر رقابت یا تورنمنتی همیشه دونه به دونه مسابقات جذاب نیستن
      تو سالای پیش فرمول 1 هم رقابت خسته کننده کم نبوده حتی تو هیجان انگیز ترین فصلا ولی چنتا ریس خاص و هیجان انگیز مخصوصاً آخرای هر فصل کافیه اون فصل تا مدت ها یاد همه بمونه مسابقه پارسال و امسال آذربایجان ویکی دوتا ریس دیگه یکم همچین حسی داشتن
      ولی قبول دارم با این قوانین بعد 2017 این آش اینقدر شور شده که دیگه دی ار اس و سبقتای کشکی دی آر اسی هم جوابگو نیست اکثرا نگرانن وقتی میبینن مونترال که جز ریسای پرسبقت و هیجانی هر فصل محسوب میشه به این روز دچار شده دیگه فاتحه موناکو مجارستان سنگاپور و ابوظبی رو باید خوند
      قدیما یه خوبی داشت این بود که مشکل هوای کثیف ماشین جلویی ها و تاثیرش رو تایرا و فالو کردن نفر جلویی خیلی کمتر بود یعنی سبقتم اگر انجام نمیشد سر مهارت راننده جلویی تو دفاع کردن بود شما یه دوئل تمام عیار حمله و دفاع بین راننده ها میدیدی که لذت و استرسش از صدتا سبقت ساده بیشتر بود یه نمونش که هنوز یادمه دوئل جذاب آلونسو – شوماخر تو ایمولا 2005 بود که کلاس دوتا راننده رو میتونید تو 20 دور آخر اون ریس ببینید

    • mohammad

      5

      0

      متاسفانه با شما موافقم
      ما انتظار مسابقات بهتری نسبت به سال قبل داریم
      از اینکه فتل به مردم گفته کوته بین واقعا دور از انتظار بود فتل رو برای برخورد خوبش دوست داشتم شاید عصبانی شده بوده
      ولی فرمول 1 داره هیجانش کم میشه

    • akbar

      11

      3

      یه ریس آپدیت مرسدس نرسید سب دور دور کرد ببین چه فشاری اومده! حالا پنج ساله مرسدس داره پیچ یک رو میگیره تا آخر با خودش مسابقه میده! یکم تحمل، یکم جنبه هم خوبه، بذارین ماشین تعیین خط نیم ثانیه ای تو ۹۰ درصد مسابقات و ۳۰ ثانیه ای ریس ۹۰ درصد مسابقات داشته باشه مثل این سالهای ۴۴ بعدا بیاین اینارو بگین ماهم می پذیریم

    • h.n

      1

      5

      cfz: آقا واقعا به تو و بقیه بچه های مرسدسی احسنت میگم که میان بین یه دنیا فراری فن تعصبی با قدرت کامنت میذازین.
      به قول تیک تاک:جرات میخواد مث پرنده ها شدن تو وادی که درنده ها پُرَن.
      اینجا بنویسی “سلام مرسدس” 500 تا دیس میخوری چه برسه انتقاد کنی.

  2. الف.ی

    5

    31

    ببخشیدا خب این فرمول یکه نه جام جهانی
    تو فوتبال یه سری نقشه ها ریخته میشه که تیم پیروز بشه و بعضی از نقشه ها باعث کندی مسابقه میشن اما بر عکس فرمول یک ، قوانین هیچ وقت فوتبال رو برای رقابت بازیکنا محدود نمیکنه.
    تو فرمول از اول تا آخر رقابت میکنی . حالا بعضی جا ها بخاطر استراتژی یا هر چیز دیگه ای کمی کند و سریع میشی اما هیچوقت کاملا دست از رقابت بر نمی داری در صورتی که تو فوتبال گاهی خود بازیکنا از عمد دست از رقابت برنمی دارن ( اصطلاحی که بهش میگن آروم کردن بازی )

    • 77Ali

      28

      3

      داداش چه ربطى داره نگفته بعضى از دقايق فوتبال بده كه گفته خيلى از بازى هاى فوتبال كسل كنندست كه قطعا راست گفته خيلى از بازيا تيما ميبندن و دفاعى بازى ميكنن بدونه شوت و ٠-٠ كه اره تاكتيكيه اين موضوع ولى حرف سب اينه كه روزاى خوب و بد هست اين نيست كه تا از دو تا ريس لذت نبردم بگى چقد بده اف ١ كه

  3. سجاد

    44

    3

    لذتی که تو دیدن فرمول یک و انتظار دیدنش هست تو هیچی نیست.شاید کانادا مسابقه پرهیجانی نبود ولی امسال رقابت از سال های قبل قشنگتره.وقتی فتل به حقش میرسه خستگی معنا نداره.خیلی خوش گذشت این هفته.

      • سجاد

        14

        3

        M6عزیز تو‌ جزو اوندسته ای هستی که آدم میتونه قشنگ بشیه باهاش حرف بزنه.ولی به نظر من تا الان چین،باکو،استرالیا،بحرین جذابیت خوبی داشته.پارسالم خوب بود

      • راشی فتل

        6

        2

        جالب تر بود
        الان حداقل تو مونزا الان رقابتی بین مرسدس و فتل هست
        ولی پارسال همیلتون پاشو رو گاز میگذاشت و داشت اهنگ گوش میداد این قدر اعصاب خرد کن بود

      • ...m6...

        4

        5

        درسته این فصل هنوز تموم نشده و این مسابقاتی که گفتی واقعا اولش ممکنه یه پیشبینی کرده باشیم اما اخرش متعجب شدیم و غیر قابل پیشبینی بوده

  4. Seb vetel

    47

    10

    اصن میدونید چیه من حاضر تا پایان مسابقات هیچ هیجانی نباشه ولی فتل اول شه.هیچم مهم نیست سبقت داشته باشه نداشته باشه هیچ. فقط منتظر پنجمین قهرمانی سب هستم.چون پارسال حقش قهرمانی بود.هرکیم خسته شده تشیف ببره جام جهانی ببینه.🇩🇪seb 5🇩🇪

    • ...m6...

      5

      7

      خب ماهم همینجوریم😐 اگه فتل تویه رده ی ۴.۵ گیر کنه نتونه سبقت بگیره اینجور دیگه نمیگی و از عدم وجود سبقت شکایت میکنی که چرا سبقت نیست تا فتل بتونه خودشو بالا بکشه ماهم منتظر پنجمین قهرمانی همیلتون هستیم مسابقات زیادی مونده که ما از وضعیت ماشینا و نتیجه ی اونا باخبر نیستیم. دوستان فتل فن بزارید دوستان خوبی برای هم باشیم اینقدر یه سوژه پیدا نکنیم بهش بچسبیم و همدیگر رو آزار بدیم الان دقیقا موضوع مورد بحث ما بعد از هر گرند پری پیدا کردن عیب و نقص راننده ی متقابل و ازار دادن فناش لطفا بیاید این موضوعاتو فراموش کنیم. ممنون!

  5. HamidFTN

    35

    5

    حرف قشنگی زده
    دقیقا بعضی از مسابقات فوتبال هم خیلی کسل کننده میشن چون گلی زده نمیشه

    سال قبل که مکس زد جلوی ماشین فتل رو آورد پایین کسل کننده نبود😅😂 امسال چون بعضیا نتونستن امتیاز کافی رو بگیرن ناراحتن

  6. ferrari 4 ever

    7

    31

    یعنی بیشتر از اینکه دلم واسه مسابقه های دهه ۹۰ ۸۰ تنگ بشه دلم واسه راننده هاشون تنگ شده.کجایید سنا و ویلنو و هانت ک ببینید راننده ها هم فقط به فکر برد هستن نه لذت و هیجان.خدایاااااااا.کلا فتل هم مثل همیلتونه ۳ ۴ بار پشت سر‌ هم ببره دیگه نمیشه جمش کرد.الونسو و هالکو ریکاردو گیر کردن تو ماشینای اشغال بعد اینجا این اومده میگه کوته بین.امیدم به رایکونن بود ک اونم دیگه از حس و حال افتاده.ریک بیاد فراری یکم کیف کنیم باو.

  7. soroush_sh_11

    2

    0

    عجب متلکی😂😂😂
    اما واقعا با این قوانین مزخرف گند زدن سه تا موتور برای۲۱ مسابقه ! از تنگستن هم ساخته بشه نمیشه ۶۳۰۰ کیلومتر با سه تا موتور روند ۲۰۰۰کیلومتر با هر موتور!ماشین معمولی نیستن لامصب بکنش ۶ تا لعنتی تیم ها خودکشی کنن از رقابت

  8. Baby Schumi

    11

    1

    به نظرم اونایی که میان فرمول یک صرفا سبقت ببینن راه رو اشتباه اومدن. سبقت میخواید برید هزار و یک مسابقه دیگه. فرمول یک فلسفه اش برتری طراحی و پیشرفت های مافوق تصور خودروسازیه. دقیقا اوج جذابیت فرمول در اینه که کمپانی های بزرگ نهایت منابعشون رو به کار میگیرن تا یک دهم ثانیه نسبت به یک ماشین دیگه سریع تر برن.
    بله وقتی یکطرفه شد و بنز چندین سال بی رقیب شد کسل کننده شد ولی همین باعث شده فراری و رنو پیشرفت وحشتناکی تو طراحی موتور بکنن و امروز میبینیم که دیگه قهرمانی واقعا ممکنه مال سه تا تیم باشه. مطمئن باشید سال دیگه رنو هم به جمع مدعیان میاد و مک لارن هم با اعتماد دوباره به هوندا میتونه کم کم به اوج برگرده.
    کار هوندا با توروروسو به تنهایی جذابیت امسال رو صدچندان کرده. و صد البته دیدن رانندگی بی نظیر لکلرک که کاملا شایستگی جانشینی کیمی رو داره در همین سن کم. نامردیه این جذابیت ها رو ندید و هی از عدم سبقت بهونه گرفت. واقعا سب راست گفت که کوته بین شدن بعضی از بیننده ها.

دیدگاه خود را بیان کنید