فرمول یک ایران – دنیل ریکاردو، راننده تیم ردبول که در تمام جلسات تمرینی فرمول یک موناکو 2018 قوی ظاهر شد توانست مقتدرانه پول پوزیشن را بگیرد و فردا مسابقه را از رده نخست شروع خواهد کرد.

گزیده ای از اتفاقات مهم تعیین خط فرمول یک موناکو 2018؛

17:18 در حالی که کمتر از ده دقیقه به شروع تعیین خط باقیست، هنوز مهندسین ردبول موفق نشده اند که کاملا ماشین مکس ورشتپن را تعمیر کنند. این راننده که این روزها از چپ و راست حادثه می آفریند در تمرین سوم به دیوار برخورد کرد و کار را برای ردبول مدعی در موناکو سخت کرد.

تعیین خط فرمول یک موناکو 2018

تعیین خط فرمول یک موناکو 2018

17:23 دمای پیست 49 درجه و دمای هوا 26 درجه سانتی گراد است، رطوبت هوا 50.7 درصد است و باد با سرعت 4.4 کیلومتر بر ساعت می وزد.

17:30 بخش نخست تعیین خط آغاز می شود و هارتلی اولین نفری است که بیرون می آید.

17:32 ردبول تایید کرد که آن ها باید گیربکس ورشتپن را عوض کنند، پس او حتی اگر به تعیین خط هم برسد پنج رده پنالتی خواهد گرفت.

17:35 ریکاردو و فتل در رده های اول و دوم هستند، دنیل تنها راننده ایست که هم اکنون زیر 1:13 زمان زده است، گرفتن ردبول در موناکو واقعا سخت خواهد بود.

نکته این است که هر چقدر مهندسین خوبی داشته باشید نمی توانید در 11 دقیقه گیربکس را عوض کنید پس باید گفت مکس دیگر به تعیین خط نمی رسد و باید در موناکویی که سبقت گیری در آن مشکل است نتیجه خوبی بگیرد.

17:38 کیمی رایکونن در رادیو:

مرسدس جلوی من را گرفت، کاملا گند زد به دورم.

این حادثه بین بوتاس و رایکونن توسط داوران در حال بررسی است.

تعیین خط فرمول یک موناکو 2018

تعیین خط فرمول یک موناکو 2018

17:43 تقریبا پنج دقیقه به پایان باقیست و راننده های مقابل در خطر حذف هستند: لکلرک، اریکسن، استرول و مگنوسن.

17:48 پرچم شطرنجی، راننده ها باید دورهای آخرشان را بزنند.

هارتلی، اریکسن، استرول، مگنوسن و ورشتپن حذف شدند. ریکاردو، فتل، بوتاس، همیلتون و وندورن هم در رده های بالای جدول جای گرفتند.

تا لحظاتی دیگر بخش دوم تعیین خط آغاز خواهد شد. از نکات مهم بخش اول کنار رفتن ورشتپن بخاطر مشکل فنی، عملکرد خوب مک لارن ها، حادثه بین بوتاس و رایکونن که داورها جریمه ای برای آن در نظر نگرفتند و قفل کردن لحظات پایانی لکلرک بود، این راننده جوان سائوبر شانس آورد که به ماشینش آسیبی نزد.

تعیین خط فرمول یک موناکو 2018

تعیین خط فرمول یک موناکو 2018

17:54 بخش دوم شروع می شود و ساینز اولین راننده ای است که به پیست می آید. باید دید مک لارن هایی که در بخش اول درخشان ظاهر شدند به بخش سوم می رسند یا نه.

از آنجایی که به نظر می رسد تیم ها علاقه بیشتری خواهند داشت که با هایپرسافت مسابقه را استارت بزنند، از این لاستیک بیشتر در تعیین خط خواهیم دید. ولی مرسدس دست به ریسک زده و می خواهد با التراسافت سریع ترین زمانش را بزند. این کار آن ها ظاهرا برای مقابله با پرچم زردهای اول مسابقه است، ولی اگر آن ها در ابتدا عقب بیافتند بازگشت در موناکو برایشان سخت خواهد بود.

18:01 ریکاردو زمان 1:11.353 را می زند! سریع ترین زمان موناکو در این آخر هفته و در مجموع.

همیلتون هم می گوید که چسبندگی اش خوب نیست.

18:04 همیلتون که به شدت از لاستیک هایش ناراضی است و قمار مرسدس جواب نداد و هر دوی راننده هایشان به گاراژ برمی گردند تا هایپرسافت بیاندازند.

18:07 دو دقیقه به پایان، ساینز، هالکنبرگ، سیروتکین، لکلرک و گروژان در خطر هستند.

18:10 ریکاردو زمان 1:11.278 را ثبت می کند و رکوردش را ارتقا می بخشد.

18:11 پرچم شطرنجی…

هالکنبرگ، وندورن، سیروتکین، لکلرک و گروژان به بخش سوم نرسیدند. ریکاردو، رایکونن، فتل و همیلتون هم در رده های نخست جای گرفتند.

دنیل ریکاردو - تعیین خط فرمول یک موناکو 2018

دنیل ریکاردو – تعیین خط فرمول یک موناکو 2018

18:19 آغاز بخش نهایی و حساس تعیین خط موناکو…

18:21 ریکاردو زمان 1:10.810 را ثبت می کند، کسی می تواند او را بگیرد؟؟

18:26 فتل می گوید که از ماشینش راضی است، او با اختلاف 0.002 ثانیه ای پشت سر همیلتون سوم است.

ریکاردو، همیلتون، فتل، رایکونن و بوتاس. رده بندی در حالی که کمتر از دو دقیقه باقیست.

18:31 و تمام، پول پوزیشن دنیل ریکاردو در موناکو، فتل و همیلتون در رده های بعدی جای گرفتند.

دنیل ریکاردو ، سباستین فتل و لوئیس همیلتون - تعیین خط فرمول یک موناکو 2018

دنیل ریکاردو ، سباستین فتل و لوئیس همیلتون – تعیین خط فرمول یک موناکو 2018

جدول نهایی تعیین خط فرمول یک موناکو:

تعیین خط فرمول یک موناکو 2018

تعیین خط فرمول یک موناکو 2018

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

77 دیدگاه

  1. akbar

    44

    6

    مکس با تکرار آیینه ای تصادفش از ۲۰۱۶ نشون داد یاد گیرنده نیست همینه که هست، ۶ آخر هفته، ۶ اشتباه… هنوز منتظریم تغییر کنه…
    نوشابه فروشها نشون دادن اکه موتور مرسدس داشت تا نفر سوم رو هم لپ میکردن… آفرین به فتل خوب بود… آفرین به اکون

    • iman-messi-lewis

      12

      75

      مطمنم فردا همیلتون اول رایکونن دوم بوتاس و فتلم سر سومی می جنگن.یه حسی بهم می گه ردبول همین پل هم زیادیشه.ایشالا که توی پیت گند بزنن.البته احتمال لپ شدن خیلی زیاده و تصادف های ابتدای مسابقه و سیفتی کار.یه چیزی در حد باکو دوس دارم تا کار به استراتژی برسه و مهارت راننده ها نه ماشین.تا مرسده محترم بتونه سروری کنه و بازم یه نموره بخندیم به فراری فن ها با استراتژیستاشون😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😀

      • S5

        13

        2

        گاراژ فراری اعلام کرده جای هیچ نگرانی نیست و هوادارا مطمین باشن که فردا پاسخ محکمی به شیرین کاری امروز مکس میدیم:))

      • Fastboy 44

        6

        9

        😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁

      • AHMADREZA.M

        5

        11

        اره مرسدس عالیه
        بعدش ردبول شایسته ی پول و برد مسابقه هست
        در هر صورت دلم برای گسلی و وندورن و مگنوسن و ورشتپن هم سوخت

    • S5

      20

      0

      فردا اگه شرایط مسابقه جوری بشه که لیدرا برسن به مکس، بعید میدونم همه چیز به خوبی و خوشی تموم بشه!!! خخخ
      شبکه ورزش مزخرفم مسابقه فردا نشون نمیده.

    • ايزديار

      18

      5

      اميدواريم به استراتژي
      و نبود مشكل لاستيك كه اسپانيا بيچارمون كرد

      و نبود سيفتي كارهاي كه بجز ملبورن، هميشه يه تيم از اون بهره برده و هميشه فراري و فتل لطمه

      • DR.ARDALAN

        0

        4

        جدا؟
        بهره بردن از سیفتی کار هم خودش توانایی میخواد. بلژیک ، پاریال دانیل نشان داد میتواند بهره ببرد، اما فتل با داشتن شرایط بهتر از لوییس و با اینکه پشت به پشت لوییس هم بود، اما اجازه نداد ازش سبقت بگیره.
        با اینکه خوده فتل اعلام کرد به تیم که سرعتم خوبه و هیچ مشکلی با رفتن همراه همیلتون ندارم. اما با شرایطی به مراتب بهتر ، لاستیکی که یک ثانیه تا یک و سه دهم ثانیه سریعتر از لوییس بودن.
        پس بهره بردن توانایی میخواد. نه اینکه از محایبات اشتباه نرم افزار تیم به راننده ای سود برسد.
        شما لطفا اینکه همش به ضر فرلری بوده را بفرمایید. البته اگر منظورتان بعد از سیفتی کار و سبقت گرفتنـ لوییس هستش ، مثل اسپانیا فصل قبل، خوب فتل که شرایط بهتری نصیبش شد، اما نتوانست ،ولی لوییس توانست.

    • cfz

      11

      0

      دنیل همون دور اول کیو 3 خیال خودشو راحت کرد. ردبول اگه یه موتور درجه یک داشت پرواز میکرد
      به امید یه مسابقه جذاب و غیرقابل پیشبینی

  2. سجاد

    29

    14

    عجب تایمی زد ریکیاردو اما تایمی که فتل زد واقعا درجه یک بود.مطمئنم هیچکس نمیتونست این تایمو بزنه.واقعا آفرین.جالبه که بازم تو سریعترین سکتور مرسدس بهتر بود از فراری
    تیمای میان جدول اینقدر مخفی کاری نداشتن قبلا.فورس ایندیا کی اینقدر خوب شد؟خیلی عالی بودن امروز اصلا فکر نمیکردم اینجا اینقدر خوب باشن.مک لارن هم رو نکرد تو تمرینا.ساینز هم طبق معمول اینجا عالیه
    خدارو شکر بمب متحرک نرسید ماشینش وگرنه خدا میدونه چی میشد.
    اولترا چقدر با هایپر توفیر داره.خیلی عجیبه این لاستیک
    تو Q1 سیروتکین و لکلرک دقیقا چیکار کردن؟خیلی خوب بودن

      • AHMADREZA.M

        2

        17

        ببخشید ساینز باعث شد محاسبات مکس رو به هم زد و ورشتپن که به دیوار خورد

      • akbar

        2

        0

        ۲۰۱۶ رو ببین میفهمی ساینز اونجا نبود اما کپی پیست همین تصادف رو اونجام داشت… سایتز توی ریسینگ لاین هم نبود ضمنا

  3. Fastboy 44

    27

    13

    تبریک به دنی ریک که تونست پول پوزیشنو از آن خودش کنه
    و دیدیم که فراری تیم سوم نیست
    در این مورد حرفی برا گفتن نمیمونه
    همیلتون فوق العاده بود سریعترین سکتور یکو زد
    وتلم خوب تایم زد
    نگاهی بیندازیم به هم تیمیاشون
    و در آخر اینکه تعیین خط خوبی بود
    امیدوارم که مسابقه هم اینجوری باشه

    • سجاد

      25

      19

      نگاهی به سکتور 1 دلیلشو مشخص میکنه.آسون ترین سکتور موناکو و سریعترینش.قدرت موتوری مرسدس سریعترین سکتور یک رو زد وگرنه میخوای بگی همیلتون از ریکیاردو سریعتر بود؟

      • Meysam..LaFerrari

        1

        3

        جناب سجاد خان اگه شما میگی قدرت موتوری مرسدس سریعترین سکتور یک رو زد یه طرفدار لوئیس همیلتون هم میتونه برگرده بهتون بگه شاسی برتر و ویل‌بیس کوتاه‌تر ردبول سریعترین سکتور دو و سه رو زد، شما نمیخوای بس کنی؟

        ضمناً تو موناکو هم مثل چهار تعیین‌خط از پنج تعیین خط قبلی فراری تو اسپید ترپ و مستقیمی اصلی از مرسدس سریعتر بود، هر چند تو این پیست تاپ اسپید اهمیتی نداره ولی خواستم محض اطلاعت بگم که لزوماً سکتور اول سریع همیلتون بخاطر انجین نبوده، البته امیدوارم ناراحت نشی اما تا ابد هم که فراری تو استریت لاین‌ها سریعتر باشه شما میخوای تمام نقاط مثبت همیلتون رو به انجین ربط بدی و حرف‌های من هیچ اثری رو شما نداره.

      • Fastboy 44

        6

        13

        من الان میتونم بپرسم سکتور یک مستقیمی طولانی اش کجا بود که همیلتون بخواد مث نظرات شما پا رو بذاره رو گاز???کجا قدرت موتور????
        والا تو پیستای سریع بحرین و چین که مرسدس پول رو سال قبلش گرفته بود امسال فراری گرفت
        چرا????
        نه بابا اصن من اشتباه میکنم موناکو همون پیستس که میشه تاپ اسپید ماشینا رو توش سنجید.آره?!?!?!?

    • akbar

      32

      10

      شما کیمی رو با بوتاس یکی میدونی؟! کیمی کی پشت سیفتی کار اسپین شده یا مثل استرالیا امسال مفت اسپین کرده و رفته تو دیوار؟!؟! خواهشا کنار هم نذارشون تا بگی همیلتون خوبه که داره از پس بوتاس برمیاد که این دیگه نوبرشه… ماشینم تقریبا یکی بودن ۴۴ پیچ آخر یه اندراستیر داشت

      • ferrari fan

        25

        9

        اخه بگوببنیم بوتاس کی قهرمان شده ؟؟داری بوتاسی که هیچوقت راننده درجه یک نبوده رو با کیمی که حداقل یه بار قهرمان شده مقایسه میکنی

      • Fastboy 44

        8

        12

        واقعا الان میخوای به من اینو بگی که وتل فوق العاده داره شاهکار میکنه که کیمی سی و اندی ساله رو داره شکست میده??!!!!
        چند ساله کیمی مخواد بره این وتل خودشه داره میکشه که نره
        چون میدونه که بهترین راننده دومه که میتونه گیرش بیاد
        نمونش همین سال قبله

    • akbar

      16

      14

      شما که گفته بودی فراری ماشین برتر رو داره تو موناکو!!!!
      عملکرد پارسال هر تیم واسه پیش بینی عملکرد امسالش یکم زیاد مبتدیانه است 😉

      • Fastboy 44

        8

        8

        Ferrari fan مگه بهتر بودن به قهرمانی جهانه???
        خب اگه اینجور باشه که پراست باید بهتر از سنا باشه
        درسته که جوانیای کیمی رو با ولتری مقایسه کنی کیمی بهتره قبول دارم و لی در حال حاضر اینو نمیتونی بگی که کیمی با قاطعیت بهتره
        نه اینجوری نیس

      • Fastboy 44

        4

        8

        شما هم که گفته بودی فراری ماشین سوم رو داره تو موناکو!!!!
        عملکرد مسابقه قبل فراری و اینکه رانندتون نتونسته پودیوم کسب کنه و شما عصبانی هستین واسه پیش بینی عملکرد این مسابقه یکم مبتدیانه است😉

      • akbar

        2

        1

        اولا از خودت مایه بذار تقلید نکن واسه آدم بالغ بده
        حالا
        هنوزم میگم… چون ۴۴ سکتور آخر تایم از دست داد… و فتل مهارتش تو موناکو زبانزده… خواستی با آمار برات لینک میذارم اما مرد باش بیا پای همین کامنت بگو توجیح شدم بعدشم برو واسه مطالعه…

  4. Behzad Zamani

    31

    2

    اوه که چقدر سریع بود ردبول با دنیل. محشر بود. اما خبر خوب برای 5 نفر اول. اونم اینکه مکس مزاحمشون نیست. 🙂 امیدوارم فردا با یک مسابقه جذاب روبرو بشیم.

  5. shian

    34

    1

    پسر چه حالی داد!!!
    تو پوست خودم نمی گنجم!
    حالا می فهمم وقتی سب و لوییس راه به راه پول پوزیشن می گیرند طرفدارشون چه حسی دارند.
    به امید برد گورکن خندان 🙂

    • ايزديار

      10

      3

      تازه داريم از سلطه مرسدس خلاص ميشيم اونم يخورده
      بعد ميگي موتور مرسدس برو روي ردبول
      ميخاي بگم چي ميشه؟
      از پيت لين استارت ميزنه و ميره روي سكو
      برزيل٢٠١٧ يادتونه

  6. Amirreza.sv5.kr7

    24

    0

    عجب تعیین خطی… مکس اگه گند نمیزد قطعا ردبول خط یکو داشت
    با این ماشین ردبول فراری واقعن به یک استراتژی خوب نیاز داره که اونم از این تیم استراتژیست افتضاح بعیده
    اینجا که مال ردبوله ببینیم کانادا چی میشه😒😒😒😒😒

  7. Behnam380

    27

    5

    اون بنده خدایی که اسمشو گذاشته بود مکس وشتپن نیست دیگه ،کسی خبری ازش داره؟ افسردگی نگرفته باشه یوقت.
    به امید یه استارت خوب از فتل شاید تو پیچ اول دنیل رو گرفت خدارو چه دیدی، با نبود وشتپن اون جلو خیلی چیزا ممکنه.
    البته امیدوارم سرعت مسابقه‌ای فراری خوب باشه.

  8. ferrari fan

    10

    10

    فراری دیگه برتری خودشو تو پیست های اینجوری از دست داده ولی یکم قدرت موتورش زیاد تر شده کیمی نمیدونم چیشد تایم خوب نزد فک کنم بهتر میتونست تایم بزنه.فورزا فتل فورزا کیمی فورزا فراری

    • akbar

      11

      2

      فراری DNA خودروش رو دستکاری کرده انتظار این موضوع میرفت که برتری موناکو رو از دست بدن اما مهم اینه که اگه اسپانیا و اون لاستیک خوری عجیب رفع شده باشه یا صرفا عدم تنظیم مناسب ستاپ بوده باشه ماشین برآیند عملکردش بهتر شده چون واسه پیست های قدرتی که تعدادشون بیشتره از پارسال مناسب تر شده…

    • REZA.M

      13

      4

      اگه منظورت اینه که اگه دنی بیاد فراری از فراری بهتره باید بگم تایم فتل عجیب تره نسبت به ریکیاردو.اگه ردبول دست فتل بود تو این پیست تایم سریع تری میزد.

  9. REZA.M

    11

    4

    عالی بود.انتظار این تایم ریکیاردو رو داشتم ولی انتظار تایم فتل رو نداشتم اگه ماشین ردبول دست فتل بود تایم سریع تری میزد.با اینکه کیمی رو دوس دارم اما دیگه وقتشه بره باید همیلتون رو میگرفت.تایم فراری جواب همه اونایی بود که با توجه به عملکرد فراری توی سکتور 3 اسپانیا میگفتن فراری تو این پیست سریع نیست غافل از اینکه مشکل فراری تغییر لاستیکا بود.امیدوارم فردا سب بتونه ریکیاردو رو اورکات یا آندرکات کنه.به استثنای اسپانیا فراری توی پیست های سرعتی عالیه توی پیست های کند هم که فعلا دومه.خوبه بنظرم افزایش طول ماشین تصمیم درستی بوده چون با همین حال الان فاصله دو دهمه ولی برید اختلاف فراری و ردبول رو توی باکو نگا کنید تقریبا یک ثانیه که اگه سب و کیمی دور آخر رو کامل میزدن شاید یک و دو سه دهم هم میشد. کلا چن تا پیست مث موناکو داریم؟مجارستان و سنگاپور ردبولا پول میزنن و بقیش هم بنز و فراری تموم شد رفت.

    • ...m6...

      7

      12

      حق با شماست 😐 تو یه درصد فکر کن اگه لوئیس تو ردبول بود چکار میکرد فکر کنم پیستو آتیش میزد ..دیگه همه ایمان میاوردید به لوئیس بزرگ. متشکرم! :/

  10. راشی فتل

    6

    1

    دنیل عالی بود ولی همینطور که گفتم فتل و همیلتون خیلی بهتر بودن
    چرا خب معلومه میخوای ایرودینامیک رد بول رو با مرسدس و فراری مقایسه کنی با این حساب سکتور 3 اسپانیا فتل 3 دهم بهتر از دنی رانندگی کرد و همیل هم 1 دهم بهتر در نتیجه دنی ریک شاهکار نکرده

  11. ffan

    13

    1

    فقط یه چیز بگم
    4 سال تو فرمول 1 باشی و از این 4 سال 3 سالش رو از دیوار موناکو جمعت کنن
    آیرتون سنای آینده:))))) هنوز داره یاد میگیره:))))
    دقیقا همون اشتباه 2016 رو تکرار کرد
    امان از هایپ رسانه ها، اورریتد ترین راننده حال حاضره این مکس
    این ریس به کدوم بخت برگشته ای خواهد زد هنوز معلوم نیست
    خوشحالم برای دنیل که بازم ثابت کرد تو این پیست شماره یکه
    و به نظرم با توجه به پوزیشن کیمی، نقشش در مقامی که فتل میگیره میتونه خیلی مهم باشه فردا، البته اگر نیوفته پشت بوتاس

  12. DR.ARDALAN

    6

    9

    در این گونه مواقع باید گفت، که دقیقا همینی است که شما میفرمایید دوستان.

    نگران بودم که موناکو طوری تعیین خط بشه که اختباف امتیاز لوییس خیلی کم بشه با فتل. اما خدا را شکر اینطور نشد.
    بعدشم که دیگه میره کانادا و ، بقیه هم فعلا مال خودمونه.

  13. f1

    9

    4

    چه کرد دنیل. عاااالی بود. تو هر 3کیو با اختلاف سر بود.
    فتل هم مثه همیشه عاااااالی روند ولی ردبول ماشین خوفی داشت.
    44 هم بد نبود.انتظار نبود ازش 3وم بشه😉
    کیمی میتونست بهتر تایم بزنه و بالا 44 باشه ولی نشد .
    بوتاس هم در حد خودش خوب بود.
    ممنون از مکس که با نبودش اون جلو فتل در امانه از دستش😉
    به امید استارت عالی سب و کیمی و قهرمانی سب.

  14. Hamed

    8

    1

    ماشین ردبول یه هیولاس تو مکانیکال گریپ و ایرو گریپ ریکیاردو رکورد پیست رو هم شکوند
    حقیقتا موناکو یه قهرمانی از 2016 به ریکیاردو بدهکاره و پسر خندون فردا لیاقت خودشو نشون میده . 90% برندس مگه اتفاقی عجیبی رخ بده
    با توجه به سرعت ردبول و سختی سبقت گیری تنها شانس عقبیا بخصوص فتل اینکه تو استارت بتونن ریکیاردو رو بگیرن که اونم فاصله استارت تا پیچ 1 اونقدری زیاد نیست و عرض پیچ 1 کمه
    یعنی کله خر بازی = نابود شدن ریس تو دور اول
    تازه بازم ریکیاردو تو استارت عقب بیفته با توجه به سرعت مسابقه ای که ردبول نشون داده میتونه نفر جلویی راحت فالو کنه و با اندرکات رتبشو پس بگیره
    البته فردا احتمال 99.9% سیفتی کار خواهیم داشت و استراتژی زیرکانه تو شرایط سیفتی کار اینجا همیشه تعیین کننده بوده

  15. Mahmoud

    10

    3

    مطمئنم حتی اگه وشتپن اونجوری نمیرفت تو دیوار بازم ریکاردو تایم یکو میزد.
    فتل فوق العاده بودی با این ماشین خیلی فوق العاده زدی فردا باتوجه به اینکه جایگاش تو استارت سمت راسته با یه استارت خوب میتونه راحت بگیره ریکاردو رو ولی بعیده
    به امید موفقیت فتل و گند نزدن فراری😂

  16. mazroid7

    13

    3

    مکس خودش گند زد به خودش وگرنه الان هم پول رو داشت هم مسابقه فردا رو علاوه بر این رکوررد جوان ترین راننده که پول پوزیشنو گرفته میشکست

    لوییس هم عالی بود 0.4 از بوتاس سریعتر و در سکتور 3 یکم اندراستیر داشت وگرنه الان توی خط 1 بود

    • سید علی حسینی

      8

      0

      تعداد کامنت ها در روز تعیین خط و مسابقه بیش از اندازه زیاده و تایید کردنشون کار زمانبر و سختیه،سلیقه ای انجام نمیشه اصلا، همین الانی که دارم بهتون پاسخ میدم 36 تا کامنت تایید نشده وجود داره و همینطور در حال زیاد شدنه، مطمئنا فردا شب هم این تعداد 3 رقمی میشه

      • Behzad Zamani

        5

        0

        جناب حسینی هرکس باید مراقب اخلاق خودش باشه. اینطوری سره از ناسره تفکیک میشه. شما هم به یک بار اخطار بسنده کنید. بار دوم اکانتش رو ببندید. اجازه بدید دوستان بتونن سریعتر اظهار نظر کنن و نظرات هم رو سزیعتر ببینن.

      • سید علی حسینی

        9

        0

        چشم حتما،متاسفانه بعضی از دوستان کل کل کردن رو با دعوا و توهین به هم اشتباه می گیرند

      • iman-messi-lewis

        3

        5

        واسه اینکه سایت فضاش هیجانی بشه و بهتر به نظرم نظرات رو انلاین بیارین.بچه ها اینجا ظرفیتشو دارن.اما کامنتایی که به ضرره فراریه رو اصلا نمیزارین.ولی در کل همین فضا هم ایجاد کردین ممنون

  17. Javad.ghrehkhani

    2

    0

    خیلی حال داد مکس وستپن ماشین تو تمرین. 3 تصادف کرد نرسید به تایم گیری
    مسابقه بدون مکس تو خط جلو خیلی بهتره. میشه یه استارت بدون دقدقه واسه فتل اتفاق بیفته اگه سرعت مسابقه ای فراری خوب باشه برد مال فتل هستش .امیداریم رایکونن واسه لویز دردسر درسته کنه البته امیدواریم

  18. DR.ARDALAN

    2

    1

    دوســــــــــتان درگــــــــــــذشـت ، یکــــــــی از یادگــــــاران فیلم های ڪلاه مخملی، فرمان خان ایران، مردی که پس از مرگش ممنوع التصویر بکدنش سرانجام لغـــــــــو شد،
    نـــــــاصــــــــــر ملـــــــــــــڪ مطیـــــــــــــعــــــۍ بــــه همـــــــه ایرانــــــــــیان و عاشــــــــــقان هنــــــــــر هفــــــــــتم تسلـــــــــــیت عـــــــرض مینـــــــــــــمایم.
    ایــــــــــران یڪ گــــــــوهــــــــــــر دیـــــــــگرش را نیـــــــــــز از دســـــــــت داد.

    یــــــادش گـــــــــــــرامـۍ بــــــــــــاد . . .

    دوستان توجه کردید به آینه فراری، که چقدر زیرکانه همچنان دارد هیلو استفاده میکند؟ اما طوری که با قوانین هم مشکلی نداشته باشد.
    واقعا لذت بردم.
    قدرت تفکر و طراحی مهندسان را ببینید. واقعا هنرمند هستند تا فنی کار.
    ایکاش حداقل کارخانه های کپی کننده های خودرو کشورمان هم حداقل یفرستند مهندسینشان را مدتی زیر دست یکسری از مهندسین ابرکارخانه ها کار کنند.
    البته اگر مهندس مربوطه در در کارخانه باشه. و در قسمت مونتاژ مهندسی شیمی یا کساورزی ، بخاطر پارتی بازی نگذاشته باشند که احتمالا گذاشتند.

  19. iman-messi-lewis

    3

    6

    توی این مملکت که دیدن یک مسابقه فرمول یک جرمه و باعث تحریک جوونا می شه😎😎😎😎😎😎 یه اینجور فضایی درست کردین دستتون خوش اما و اما کاش علاوه بر این همه زحمت یه فضای بدون طرفداری بزارین.ببینین توی کل دنیا محدوده توهین و بی ادبی مشخصه ولی فرمول یک خودش آخر هیجانه.لطفا هیجان رو با طرفداری از فراری که به نظرم برا ما مرسده ای ها شده یه ظن بزرگ از بین نبرین.نظرم رو گفتم و امیدوارم همه نظرات چاپ بشه

    • iman-messi-lewis

      4

      6

      من یه نظر گذاشتم ۷۰ تا دیس خورده اصلا اشکال نداره.بزار ۷۰۰۰ تا بخوره.یارو طرفدار ورشتپن کلا دیس می خوره ولی باید یاد بگیریم فرهنگ و احترام به نظر هم نوع چه توی ورزش چه توی کل زندگی یعنی انسانیت و اون جمله معروف که ما ایرانیا خوب بلدشیم ولی فقط واسه توی کتاباس//انسانم آرزوست//بیایید به جای تنگ نظری کمی مطالعه کنیم کمی اطلاعات بگیریم و کمی انسان باشیم.😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍🤗🤗🤗🤗😍

      • Hamed

        3

        0

        دوست عزیز دیس خوردن پای نظر آدم که مساله ای نیست
        هرکسی ممکنه از نظر من و شما و هرکس دیگه ای خوشش نیاد و دیس بزنه ، یه روش کوچیک و محترمانه برای ابراز مخالفت
        نظری مخالف نظرات یه نفرم هیچ اشکالی نداره ولی مهمترین چیز اینه حرمت اشخاص موقع پاسخگویی حفظ بشه

  20. iman-messi-lewis

    2

    0

    خیلی ممنون بابت ادمین های سایت.به امید روزی که ما اعضا که هیچ کمکی هم خداوکیلی نمی کنیم به شما عزیزان؛فقط و فقط با نظرات و بیانات فنی و به دور از توهین جبران کنیم.😗😗😙😚😚😙😙😗😗😙😚😚😚😚😙😙😗

دیدگاه خود را بیان کنید